לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ברוכים הבאים לסשן הראשון שלי

לפני 10 שנים. 6 באוקטובר 2013 בשעה 20:00

חלק ב הסשן עם הנסיכה ויק

לאחר שסיימה הגבירה לאפר אמרה לי קחי לך 2 דקות לבד עם המראה תגעי בעצמך תסדרי את השיער תגידי לי מה את מרגישה. כן גבירתי. התחלתי להסתכל על עצמי לגעת בחזה שלי בשיער הגבירה מאוד אהבה את ההתחברות שלי לעצמי.

הגבירה הלבישה אותי בחזייה חוטיני שמלה ורודה קיצית ביקשה שאעמוד ליד הדלת והתחילה להגיד לי באיזה פוזות לעמוד פעם ראשונה עמידה רגילה, לאחר מכן רגל אחת על הדלת כאילו מחכה למישהו, ואז אמרה תתחילי לגרות אותי כאילו אני לקוח שלך. התחלתי לגעת בחזה ומיד ירדתי לשמלה והעליתי אותה טיפה עד שהחוטיני התבצבץ לו מהשמלה.

לאחר מכן החלפנו בגד התפשטתי שוב ואז לבשתי מחוך בצבע ורוד חוטיני וחזייה שחורה וביריות רשת שחורות. נעמדתי ליד הדלת והתחלתי לגרות את גבירתי שהחלה להתלהב בצילומים מיד דרשה ממני לעלות למיטה לשכב ואני זרמתי איתה בתנוחות של רגל על רגל, להרים את רגליי שאני שוכבת על הבטן, או שוכבת על הצד ומזיזה את רגליי ומשחקת עם נעליי, שילבתי רגל על רגל מחכה למישהו שיבוא.

נשארתי עם ההלבשה התחתונה והחלפתי רק חוטיני שחור שמאחור פתוח רואים את הישבן ויש פונפון ממש כמו הפלייבוי. הצילומים היו מגרים אני עומד ומפשק רגליים, ואז ירדתי על 4 צולמתי מאחור ומקדימה.

טוב לא אלאה אותכם בעוד פרטים כי הסיפור הזה נמשך כשעתיים צילומים והחלפת ביגוד. לאחר שטיפה התעייפתי כנראה מבלי לשים לב ואז אמרתי לגבירתי שאני רוצה את החדר המרפאה חקירות כמו שכבר ראיתם בתמונה יש כיסא גיניקולוג מיטת טיפולים שולחן חילופי תפקידים.

נכנסנו לחדר התפשטתי וגבירתי הייתה חוקרת ואני כמובן הנחקר. זה היה הסשן שהגבירה שבתה את ליבי. כלומר גם קודם שבתה את ליבי אך עם החצי שעה הזו היא קנתה אותי.

התיישבתי על הכיסא הרמתי רגליים לכריות הגבירה החלה לאט לאט להחדיר אצבע אך לא יכולתי אז התבקשתי לשכב על כיסא המטופלים על הבטן. ולאט לאט החדירה אך ראתה שלא התמסרתי אליה וזה קשה אולי משום שגם הייתי עייף מהחלפת הביגוד והצילומים. היא הפסיקה את החדירה ואמרה לי שאם אני לא מתמסר אליה אז זה לא שווה. והיא החליטה לתת לי לנוח ונשכבתי על הגב רגליי מפושקות הגבירה התיישבה על הכיסא החוקר ואמרה אני רוצה לראות אותך מעמיד התחלתי לאונן מולה בעוד היא שואלת אותי שאלות מדוע לא התמסרתי אליה.

אני רוצה שתעמיד אותו מבלי לגמור אמרה גבירתי. כן גבירתי עניתי. אוקיי לאחר מספר דקות אמרה לי איך אתה בזמנים. לא הבנתי. אמרה אני אספור מדקה וארד ל1 כשאני אומרת 1 אתה גומר אתה חושב שתוכל ? אני אשתדל גבירתי עניתי. אין להשתדל אם לא תצליח תקבל עונש. הסכמתי לא שהייתה לי ברירה.

ואז התחילה הספירה לאחור 59 58 57 ואז שאלה 56 55 54 פתח את הפה ואז יריקה לפי חייכתי לעברה ואז אמרה לי מה אומרים ? תודה גבירתי. יפה. 53 52 51 ואז פתחתי לבד את פי ירקה אמרתי תודה וקיבלתי חיוך מקסים מגבירתי. 50 ממשיכה לטייל בחדר ואז 49 48 47 מתקרבת אליי ואז שוב יריקה תודה גבירתי. אין על מה עבד. 46 45 44 ואז שוב יריקה.

ואז נשאלה השאלה איפה אנחנו ? 43 גבירתי. יפה אני רואה שאתה עוקב.

43 42 41 40. יריקה וממשיכה. 39 38 37 ואז מגרה אותי עם הציפורניים שלה באזור האשכים

איזה מספר היינו ? 35 גבירתי ? אתה מנסה לגנוב 2 ספרות. לא גבירתי. 36 35 34 פותח את הפה ואז יריקה תודה גבירתי.

33 31 גבירתי שכחת את 32 תודה עבד 32 31 30 וכל הזמן הזה אני ממשיך לאונן.

29 28 27 26 גבירתי אני יכול לקבל עוד יריקות ממך. בשמחה. יריקה והמשך ירידה בספרות

25 24 23 22 יריקה והמשך

21 20 19 18 יריקה והמשך

17 16 15 14 עוברת בין אשכיי עם הציפורניים

13 12 11 10 מתקרבים אמרתי

9 8 7 6 יריקה והמשך

5 4 3 2וחצי יריקה

2 1וחצי ואז אמרה 1 האמת שהייתי בשוק יצא וואחד שפיך שלא יצא לי הרבה זמן

הגבירה כמובן ששמחה שהצלחתי לעמוד בציפיות שלה ואני שמחתי שהצלחתי לגרום לה לחייך יותר ולעמוד בציפיות שלה. בגלל שיש לי איבר קטן לוקח יותר זמן לגמור. מה שבטוח אני התאהבתי בה בגבירתי ואני אמשיך להגיע אליה לסשנים. סשנים שהפעם היא תקבע אני סומך עליה בעיניים עצומות.

זהו עד לפה נגמר סשן ארוך של שעתיים וחצי בפעם הבאה אגיע לשעתיים.

מחכה כ"כ למפגש איתה. אני לא יושן בלילות מהמחשבה לחזור אליה לסשן נוסף.

 

סיסי העבד​(נשלט) - נשמע סדן מדהים!
בטוח משו שאני רוצה לחוות אפילו לקחת אותו רחוק יותר!
בעול מקרה אני בטוח שהסמן הבא שלכם יהיה גם מעולה!

רק שאלה אחת, את כול הבגדים אתה הבאת או שהיה לה בשביל שאתה תשתמש?
לפני 10 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י