לפני 20 שנים. יום חמישי, 24 באוגוסט 2006 בשעה 10:06
אני לא אספר מה היה. כי זה שלי ושלו.
אבל היה כיף.
ולא סרגתי כלום. גם לא עשיתי מקרמה.
אני לא אספר מה היה. כי זה שלי ושלו.
אבל היה כיף.
ולא סרגתי כלום. גם לא עשיתי מקרמה.