צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

חלומות בהקיץ

בלוג למטרת הנושא לשמו התכנסנו...
לפני 13 שנים. 26 בנובמבר 2010 בשעה 17:45

דווקא היום היה לי יום עמוס בעניינים טכניים, יום שישי ובכל זאת הסתיים לא מזמן, והיום המסיבה ועוד יש קצת הכנות, וגם קצת אני עוד רוצה לנוח לפני, בקיצור יום לחוץ 😄
ואף על פי כן ולמרות הכל האושר לא סר מליבי, אני מקולר לאלוהית שאוחזת בחיי, משתמשת בהם וגם שומרת עליי, דואגת לרכושה, זה כל כך ברור לי שאני ממש לא דואג לכלום, מודע לעובדה שכשהייתי חופשי הייתי הרבה יותר מסוכן לעצמי מעכשיו, נטול גבולות ומעצורים, פרא אדם, חיה.
והיום אני חיה משוייכת, והיום אני חיה מאושרת.
כבר בבוקר כשהתחלתי את היום קיבלתי דוגמא למצבי המדהים, עברה לפני איזה כוסית בג'ינס צמוד ומגפיים, שגם מודעת למראה שלה וצועדת בהתאמה, לא יכולתי להמנע מהמחשבה שלפני שבועיים אחת כזאת הייתה מעוררת לי את כל החושים, הייתי מוכן לעשות בשבילה מבלי שאני מכיר אותה בכלל, איזה כוח היה לה עלי. והיום? נשארתי מודע למראה היפה שלה, אבל הוא עבר לידי, לא עניין אותי כהוא זה, וגם אם הייתה מציעה לי לפרוש לאיזה פינה צדדית לאיזה קוויקי, לא היה לה מצב. זה די הדהים אותי האמת, חוסר העניין הזה בה.
וזה המשיך גם אחר כך, הייתי בסיור מטעם הלימודים והצטרפה איזה חמודונת אחת, שגם שמה עליי עין והתחנחנה לא מעט, זבוי הקודם היה יוצא לציד וחוזר עם שלל, אבל היום, ממש ריחמתי עליה כשהבנתי כמה זה חסר סיכוי, כבשת את ליבי גבירתי, ובשיוכך הפכת אותי חופשי משאר העולם, וחזק מתמיד.
אבל יצא לי גם לחשוב היום על הדוגמא הכי מדהימה למצבי החדש, המעוצב על ידי האלוהית, ביום שלישי היא אמרה לי שאני לא מעשן יותר לכמה ימים, חח ואני סטלן די כבד, לפחות הייתי 😄 במקרים קודמים שמלכות ציוו עלי את ההגבלה הזאת זה היה מחזיק כמה שעות שלאחריהן הייתי מציע להן למצוא איזה סחי שיקשיב להן, והולך למשוך שניים להרגע. וזה עדיין מדהים אותי שזה עובר לידי, לא מעניין אותי בכלל, ולא חשוב לי, ואני רק מודה לאלוהית ששחררה אותי מהתלות הזאת.
אני תלוי בך גבירתי, שייך לך, ואין לי צורך עוד בכלום מעבר לכך.
ועדיין יש בי חששות מהמסיבה היום, לא ממש יודע מה מצפה לי שם, ומפחד שאכזיב את המדהימה, מחשבה שמעבירה בי חלחלה ממש. אני מקווה להוכיח לך גבירתי שאני ראוי גם היום.
הקיום שלי הוא למענך גבירתי, תודה לך על כך

בכוח המוח{Aion} - איזה כפרה אתה..(:

אתה לא יכול לאכזב אותה, אם היא בחרה בך והיא אחראית על הסיטואציה.

לך לנוח, חתלתולון }{

לפני 13 שנים
Mary Jane - לאקי-בוי.
לפני 13 שנים
zboy{זאתי} - בהחלט, אין לאקי ממני,
תודה לך :)
לפני 13 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י