ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

דברי הימים והלילות

הבלוג בו אתעד את חיי, אחלוק ואשתף הגיגים- כולכם מוזמנים!
לפני 15 שנים. 2 במאי 2009 בשעה 19:35

רציתי לספר כאן על חוויה שעברתי בגיל שבע או שמונה (אני לא באמת זוכר) שמעולם לא סיפרתי עליה לאיש. אני לא יודע לומר למה לא סיפרתי עליה לאיש. אני מניח כי אף אחד לא שאל.. .

אז ככה , כשהייתי בן שבע או שמונה הייתי אצל חבר ושיחקנו בקשירות. מכיוון שהיינו בני שבע/שמונה לא היה למשחק הזה שום קונוטציה בדס"מיות. זה בהחלט היה משחק ילדים תמים. הרעיון היה לראות מי יצליח לבצע קשירה כזו שהשני לא יצליח להשתחרר ממנה בכוחות עצמו. מכיוון שהיינו ילדים לקשור מישהו כך שהוא באמת לא יוכל להשתחרר היתה משימה לא פשוטה. זה היה משחק חברי, רק אני והוא בלי מבוגרים בסביבה.
הגיע תורי להיקשר, שכבתי על הבטן עם ידיים מאחורי הגב וחברי עשה כמיטב יכולתו כדי לקשור את ידי מאחורי הגב. הרגשתי תחושה מאד נעימה באזור המפשעה. לימים תחושה זו תתפרש כגירוי מיני, אבל זה יקרה רק בגיל 12-13 עם תחילת גיל ההתבגרות. הגיל בו הורמונים ישתפו את גופי ויגרמו לי לרדוף אחרי המין הנשי כנגד רצוני וכנגד שיקול הדעת הטוב שלי. מאד נהניתי מתחושה זו. חברי סיים לקשור אותי והגיעה זמני לנסות להשתחרר. התחלתי להתפתל ולנסות להשתחרר מכבלי. האיבר שלי היה זקור והשתפשף להנאתו בשטיח שמתחתי. לפתע, הרגשתי פעימות באיבר המין שלי. לא הבנתי מה הפעימות האלה עושות אך זמן קצר אחרי שהן נגמרו חדלתי לחוש את תחושה הגירוי הנעימה שאפפה את אזור המשפעה שלי קודם לכן. הבנתם נכון ...חוויתי אורגזמה בגיל שמונה. לימים אני אבין שתפקיד הפעימות האלה הוא לשאוב זרע מתוך עילית האשך לכיוון השופכה. זרע שהגוף שלי טרם התחיל לייצר.
מסתבר שילד יכול לחוות אורגזמה עוד לפני שהוא באמת מסוגל לייצר זרע. אחרי שגמרתי אפפה אותי תחושה של רגשי אשמה. אני באמת יודע למה אבל הרגשתי ש-"הגזמתי" . לבסוף הצלחתי להשתחרר המשחק נגמר.

Gemmini​(לא בעסק) - :)...

ככה נהים סוטים קטנים ;-)

כן בארור שילד בן 8 יכול לחוות אורגזמה רק שהוא לא יכול להשפריץ...
לפני 15 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י