לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

איד

מעשיה של ברבית שפויה ביום... וילדה רעה בלילה...
לפני 10 שנים. 3 ביולי 2013 בשעה 20:57

כשתחזור לארץ ותגיע הביתה, תפתח את הדלת.. בטח תמצא אותי ישנה בחושך, מכורבלת עם עצמי...

בהתחלה לא תתאפק ותעיר אותי בחיבוק ונשיקות... אם לא התעוררתי לפני (בכל זאת, לא רגילה שנכנסים לנו הביתה כשאני ישנה...)

בערפול מנומנם אמתח שוב למיטה ואחכה שתשכב לידי... אבל לך יהיו תוכניות אחרות.

תחזיק אותי חזק בזרועותיך הרחובות בכאילו תמימות ותחזיק לי את הראש.. ופשוט תנשק אותי.. תחילה ברכות אבל אז אשים לב שאתה מושך לי בשיער וזולג לנשיכות בצוואר...

 

אתעורר בכל כך הרבה בחינות, החושים שלי יתחדדו והריח שלך יהיה כל כך חזק באפי, ואני אסתחרר ואתן לך להוביל אותי בדיוק למקום שאתה רוצה אותי בו... כל כך כנועה, לא מסוגלת להתנגד לך ומצד שני... גם לא רוצה להתנגד.

אני יודעת שתוביל אותי למקום שאתה רוצה אותי בו, למקום המרחף בו אתה תוכל להוציא עליי את האגרסיות שלך... סימנים סימנים, יד חופנת שד חופנת לחי ישבן חופנת... באופן לא מודע אתה נכנס לטירוף העמוק שלך, בו אתה מוציא את כל המפלצות שלך עליי. פורק עליי את העול שלך, את כל מה שמפריע לך, את השגרה, היומיום, האגרסיות, על הבוסית ועל השכנים ועל הבן זונה התורן שחתך אותך בכביש... כל טיפה בתת המודע שלך מתפרשת כסימני אהבה על גופי.. אני כבר מאבדת תחושה בכמה מקומות וזה נותן לך עוד "משטח עבודה". תוציא עליי הכל אהובי, את כל האגרסיות שלך... כי אתה יודע שבסוף.. זה בדיוק מה שאני צריכה.

אמרתי לך אתמול שאנחנו קשורים אחד לשניה בקשר מאוד עמוק. אני חושבת שאנחנו עונים על הצרכים המדויקים והמופרעים אחד של השניה מהכיוונים ההפוכים וזה לא רק במיטה אלא בסימביוזה הנדירה שלנו בכל תחומי חיינו המשותפים. אתה היין ואני היאנג, בצורה טבעית וזורמת כל כך מתאחדים לאחד.

אני אוהבת אותך.

בכל כך הרבה צורות, דרכים, טעמים וסיבות שונות ומשונות וזו רק אחת מהן.

אני אוהבת אותך.

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י