סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

תחזוקה גבוהה

אין לי דרקון מחמד קשור לעץ בחצר. אני לא חיה בארץ הפלאות, או בכול אגדה או סרט אחרים. לא, אני לא מלכה - אני כול כך הרבה יותר.

אני קיסרית!
לפני 3 שנים. 8 ביולי 2020 בשעה 18:01

מהיום שנכנסתי לאתר (בערך) אני מקבלת הצעות שונות מנשלטים לנקות את ביתי, נעלי, מגפני, מכוניתי ומה לא...

בהתחלה האמנתי, דברתי, פעם אחר פעם קבעתי איתם, ותמיד התאכזבתי. התאכזבתי מאלה שלא טרחו כלל להגיע, התאכזבתי מאלה שהגיעו אבל לא בשביל לנקות, ובמיוחד מאלה שהגיעו כדי לנקות גרוע ולהענש.

 

בתחילת השבוע פנתה אלי חברה מהכלוב ואמרה לי שהיא ממליצה לי על בחורון, שיתאים בדיוק. היססתי, אבל הוא היה נעים והשיחה הייתה עניינית ולא נוטפת (אתן יודעות על מה אני מדברת). קבענו ליום ג. הייתי סקפטית. מודה - לא האמנתי שיגיע.

 

אבל...

 

הבחור הגיע. אמר שלום יפה, הוריד תיק, פשט נעליים וגרביים והתחיל לעבוד. מה שבקשתי עשה, בלי יבבות, בלי בקשות מבקשות שונות. פשוט אמר - ועשה. הוא היה כל-כך מרוכז, שהייתי צריכה להזכיר לו לשתות (כן, כן, כזאת אכזרית אני...). 

 

אחת המטלות שקבל על עצמו היה לסדר ולנקות את החדר של מאסטר מיצי... עכשיו תבינו, המאסטר בן 10 ויש לו יכולות מדהימות לפזר חלקי צעצועים במקומות הכי נידחים, או לפרק צעצועים לחלקיקים... החדר היה הפוך למהדרין... אפילו אני פחדתי להכנס, ואני לא מתפחדת כל-כך בקלות.

 

ישבתי בסלון לראות את הסרט שלי, הבחור עבד בחדר בדממה. אחרי שעה וחצי יוצא מהחדר - "סיימתי". הייתי בשוק!!! אבל, הוא אכן סיים. מיין את כל הפזורה השטיחית לקופסאות כאילו לא הייתה קיימת מעולם.

 

ממליצה בחום +++

 

ועוד משהו קטן... אם סגנון החיים שלך מאפשר אחזקת עבד באופן קבוע, כל מה שהוא צריך זה קצת אוכל וכלוב קטן, והוא ישמח להיות עבד הבית שלך :)

 

ועד שאתן תתעוררנה - אני אמשיך להשתמש בו, כי על איכות לא מתפשרים

 

אגס, תודה לך שהחזרת לי קצת אמון בסדר הדברים הטבעי של היקום.

 

 

תהיו טובים

 

אלקטריק

Baloo​(אחר) - כשהכוכבים מסתדרים💖
לפני 3 שנים
יואב 31​(אחר) - זכייה הדדית
לפני 3 שנים
Domlolita - היי אני אשמח להפנייה לבחור, בפרטי.
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י