סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

תחזוקה גבוהה

אין לי דרקון מחמד קשור לעץ בחצר. אני לא חיה בארץ הפלאות, או בכול אגדה או סרט אחרים. לא, אני לא מלכה - אני כול כך הרבה יותר.

אני קיסרית!
לפני 4 שנים. 22 בדצמבר 2019 בשעה 19:42

F - נשלטים שפונים אלי ב"מלכתי". זה אומר לי שלא קראתם בכלל את הפרופיל המפורט והמדהים שלי. איך אני אמורה להתייחס לזה? אתם לא יודעים לקרוא? אתם לא מסוגלים להבין? אכפת לכם בכלל?????? לא לא לא לא!

E - נשלטים עם פרופיל ריק שאי-אפשר לדעת עליהם כלום, וזה בהכרח אומר שהם צעירים מאוד או נשואים או גם וגם. תודה על הכנות, אבל אתם לא עומדים בתנאי הסף, מה נטרק איתכם????

D - נשלטים עם פרופיל מלא אבל שאין בו דברים שאני מתחברת אליהם. כאילו, בחייאת, מה נסגר איתכם???

C - נשלטים שמתחילים איתי שיחה ואחרי עשר דקות שולחים לי דיק פיק מבלי שבקשתי או מבלי שרציתי. או כאלה שמתחילים לדבר איתי על כמה פעמים הם מאוננים ביום. זה לא מעניין אותי! לא עכשיו, ולא אם אחליט לקחת אותכם!!!!

- נשלטים עם פרופיל מלא, תשוקות הדדיות, אבל גרים בקצה השני של הארץ. כן. אני יודעת שאתם ניידים להגיע אלי מחדרה, מאילת ומעפולה, אבל אין מצב שזה יקרה 3-4 פעמים בשבוע... תהיו רציניים...

A - נשלטים שמסוגלים לנהל שיחה נורמלית. יש להם פרופיל מפורט יחסית לזכרים ויש להם יכולת להתבטא ללא שגיאות כתיב חמורות. כאלה שהשפה שלהם והמילים שהם כותבים לי נעימות, מחמיאות, מסקרנות. כאלה ששואלים אותי מה מתאים לי, לפני שפורשים בפני מה מתאים להם.

 

אני באמת משתדלת לענות כמעט לכולם. אבל באמת - כבדו את עצמכם. הרי אני לא אכבד אותכם כך או כך ;)

 

 

בהצלחה 

prince10cm - אני באמת משתדלת לענות כמעט לכולם. - עדיף, אני באמת משתדלת לענות את כולם.
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י