צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

כבר לא שותקת

If you dont go on the edge, you take too much space
לפני 7 שנים. 31 באוגוסט 2016 בשעה 14:50

בשבועיים האחרונים יצא לי להחמיא לחמתי מספר פעמים על ההופעה שלה. אני בדרך כלל נבוכה להחמיא אבל הרגשתי צורך להראות לה מה אני חושבת. אפילו ציינתי שאם לא הייתי נשואה הייתי מפלרטטת איתה.

לא נעים להודות אבל היתה התעוררות מסויימת אצלי.

זה החזיר אותי לפנטזיה ישנה שהעסיקה אותי תקופה ארוכה. בפנטזיה חמתי ( הוירטואלית ) לא מרוצה מהיחס שלי לביתה האהובה והיא מנסה להעביר לה את התחושות האלה. לדבריה אני מקדישה הרבה יותר מדי זמן לתחביבים שלי במקום לפנק את אשתי ולקחת חלק במטלות הבית. אשתי מזמן ויתרה על חינוכי מחדש ומדי פעם יש בינינו מריבות שגורמות לחמתה של חמתי לבעור. במסגרת עבודתה של אשתי היא נדרשה לטוס לחו"ל לשבועיים. חמתי מחליטה להכין לביתה מתנה כשתחזור. כבר למחרת הטיסה היא מתקשרת אלי ומבקשת שאגיע לעזור לה להזיז את המקרר. לאחר שסיימנו היא מתיישבת בסלון חולצת את נעלי העקב שלה ומתלוננת כאילו לעצמה עד כמה כואבות לה הרגליים. היא שואלת אותי אם אני מוכנה לעסות את כפות רגליה ואני לתומי מסכימה ומתיישבת מולה על הדום ומניחה רגל אחת שלה עלי ומתחילה בעיסוי. די מהר היא מתחילה לגנוח ולומר לי עד כמה אני טובה בזה. היא מספרת לי שכשהייתה צעירה היה לה ידיד שאהב לקבל ליטוף מכף רגלה בזמן שעיסה את הרגל השניה. בזמן שהיא מספרת לי היא מרימה את הרגל השניה ומדגימה את דבריה. אני נשארת יציבה והרגל מטיילת על פני ומתעכבת על אפי. "נכון שזה נעים?" היא שואלת אותי. "גם את אוהבת את זה?" היא ממשיכה ומותחת את הרגל הראשונה אל בין רגלי ומגלה שהזיין שלי עבר לדום מתוח. היא מחייכת אלי "וואו דנה, אם הייתי יודעת שזה מה שאת אוהבת הייתי מבקשת ממך מזמן לעסות את רגלי". האגודל מתחיל לטייל על שפתי ודי מהר היא אומרת לי לפתוח את הפה ואני מקבלת לתוכו את כל אצבעות כף רגלה. חמתי גונחת בקול ומזייפת אורגזמה בזמן שאני מעניקה לה עיסוי לשון לכף הרגל. היא מבקשת לשלוף את הזין שלי כדי לראות עד כמה זה מגרה אותי. היא רוצה להודות לי על מאמצי ומנחה אותי לרדת על ברכי ולאונן על הרגל שלה שעטופה בגרביון דק. אני מוקסמת ממה שקורה סביבי ולא יכולה להתנגד. אני מאוננת כמו כלב מיוחם וגומרת על הרגל שלה. אני נשכבת על הריצפה אבל חמתי בועטת בי חזרה על ברכי וכעת פוקדת עלי ללקק את כל הבלאגן שהשארתי על רגלה. זו הפעם הראשונה שאני טועמת זרע.

למחרת אני מתבקשת להגיע אליה שוב לפנות ערב והיא מראה לי שקית של וקטוריה סיקרט ובה סט של תחתון חזיה וגרביונים. היא ראתה עד כמה נהניתי אתמול והחליטה לפנק אותי עם עוד כמה פריטים. חמתי בקשה שאדגמן לה את הקולקציה החדשה שלי  וגם הפעם גמרתי על רגלה וניקיתי אותה בלשוני. לפני שיצאתי לביתי היא דרשה ממני ללבוש את שלושת הפריטים מחר במשרד והבטיחה שהיא תדע אם לא אעמוד במשימה. למחרת בצהרים אני רואה אותה במקום עבודתי משוחחת עם הבנות. כשהיא רואה אותי היא מחבקת אותי ואומרת שעברה בסביבה אז החליטה להכנס ולראות היכן אני עובדת. לאחר סיור קצר אני מלווה אותה לרכבה בחניון התת קרקעי ושם כשהיא יושבת ברכבה והדלת עדיין פתוחה היא דורשת ממני להוריד את מכנסי ולהראות לה מה אני לובשת. אני נבוכה אבל מצייתת ואז מגיעה דרישה נוספת להוריד את תחתוני ולרדת על ארבע. אני רוצה לקבור את עצמי אבל משום מה לא מסוגלת להתנגד. עוברות כמה שניות ואני מרגישה משהו קריר מפלח את ישבני וממלא אותו. חמתי קנתה לי מתנה נוספת. פלג אנלי קטן. היא דרשה ממני להשאיר אותו בתוכי עד שאגיע אליה בערב. בהתחלה כעסתי עליה אבל ככל שסוף היום התקרב ולמדתי כיצד להתנהל עם הפלאג הרגשתי יותר מיוחמת והצפיה למפגש בערב ריגשה אותי. הגעתי לחמתי מצוחצחת ומגולחת. המתנתי בסלון ולאחר מספר דקות יורדת מחדרה אלי אלילה מהממת לבושה לנשף ומאופרת בקפידה. היא נצמדה אלי חבקה אותי והרימה את הלסת שלי שצנחה. עדיין מחבקת אותי, חמתי מספרת לי שתמיד היתה לה פנטזיה שפחדה להגשים והיא לבלות עם אישה נוספת. היא מבקשת שאעזור לה לממש אותה באופן חלקי כך שאני אהיה בת הזוג שלה ואתלווה אליה לערב שקט ורומנטי בבית. אני עדיין לא מוצאת את המילים מהתרגשות מצליחה רק להנהן בזמן שהיא מלטפת את ראשי. אני רואה שבפינת האוכל השולחן כבר ערוך אבל חמתי מבקשת שנעלה לחדרה כדי להתאים אותי לאוירה. אני מהופנטת הולכת אחריה ומרגישה כבר שאין לי שליטה על עצמי ומוכנה לעשות כל מה שהיא תבקש.

המשך יבוא - אולי

 

 

 

Zohe{האיש שאיתי} - וואאוווו חייב לבוא המשך דנה, זה מהממם ומחרמן וכתוב וואאוווו:)
לפני 7 שנים
אישה מבפנים​(נשלטת) - תודה על המחמאה zohe.
נראה לי שאני יכולה להשתפר אבל במסגרת הזמן זה מה שיצא.
בגלל שבקשת כל כך יפה מבטיחה המשך בקרוב.
לפני 7 שנים
Zohe{האיש שאיתי} - }{
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י