ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

כבר לא שותקת

If you dont go on the edge, you take too much space
לפני 6 שנים. 10 ביוני 2017 בשעה 13:14

מאז שהתחלתי טיפולי לייזר להורדת שיער אני די מוגבלת מבחינת השיזוף. אני משתדלת להשתזף( בערום מלא ) לזמן קצר בבוקר או אחר הצהרים. אתמול התלבטתי האם להשתזף בחצר שלי על הדשא או להשקיע עוד שעה ולצאת להליכה בחוף לא כל כך מבודד. החלטתי לפנק את עצמי ויצאתי לחוף חמושה בפאה הבלונדינית שלי, כובע רחב שולים של רונית, משקפי שמש, תחתון לייקרה סקסי, שיפון שחור ואודם בורדו. בכניסה לחוף נתקלתי בזוג צעיר, אור ויובל, מתחת לצליה עם מחצלת ושתי מיטות טיפולים. לאחר התעניינות קצרה הבטחתי לחזור בסוף ההליכה. אני לא סובלת לשבת בחוסר מעש אז הורדתי את התחתונים וצעדתי מכוסה בשיפון בלבד במשך שעה. בסיום חזרתי אל הזוג המקסים הזה ולא יכולתי לוותר על העיסוי גם כי רציתי פינוק של תחילת סופש וגם כי מגיע קצת עזרה לזוג המקסים הזה שאני כל כך שמחה שיצא לי להכיר . שניהם סטודנטים עם הרבה מוטיבציה ויזמות וכמו שאני מקפידה לקנות מהילדים בשכונה כוס מיץ לימונדה כך רציתי לפרגן להם ולהיות הלקוחה הראשונה של הבוקר. יובל השקיעה בי שעה של פינוק עם הרבה כח. התמכרתי לידים האלה ולרוגע של עיסוי על קו המים. בסיום שוחחנו קצת ויצאתי מוקסמת מהזוג הזה.

אז הם זכו בכבוד בפרגון שלי. ולמי שרוצה לבדוק את האמינות שלי מוזמן לבקר אותם ולהתרשם. הם פעילים בשלב זה בסופש באזור קיסריה חדרה מכמורת. ניתן למצוא אותם בפייס בשם הפינה הנודדת. וכשתגיעו תגידו שדנה שלחה אתכם. 

עוד מעט חוזרת שוב לחוף יחד עם רונית ושתי הקטנות שלנו. כבר אתמול סגרתי לרונית עיסוי מפנק איתם ואני אבלה סוף סוף קצת זמן איכות עם הבנות.

להתראות

דנה

איה74 - המחשבה על לצעוד באוטפיט הזה בחום נראה לי טרוף. אני מהמחפפות ולא מקפידה על לוק מושקע ?
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י