אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

כבר לא שותקת

If you dont go on the edge, you take too much space
לפני 6 שנים. 13 באוגוסט 2017 בשעה 8:39

שוכבת כעת על מיטת הטיפולים. תקלה במכשיר מאפשרת לי כמה דקות לעצמי. בחמישי האחרון בילינו רונית ואני בדאנג'ן ואני הייתי בעננים. רונית הרגישה יותר נח מבפעמים קודמות ונתנה את הטון בהתנהלות שלנו. זכיתי להמון תשומת לב ונהניתי לפלרטט. ליטפו אותי וליטפתי, נישקו אותי ונישקתי. הייתי בכזה היי שבקשתי מרונית רשות לעשות משהו שרק פנטזתי עליו עד היום ואפילו קיבלתי את אישורה לכך אבל הרגע המתאים לא הגיע וכל שיכולתי היה לראות את הארץ המובטחת ולא....

אתמול רונית שיתפה בחוויה את אחת החברות הטובות שלה ( ושלי ). היא היתה גם המומה וגם סקרנית ובקשה להצטרף אלינו בפעם הבאה. היא כמובן לא מכירה את דנה ולרונית אין שום כוונה להכיר לה אותי בעתיד הנראה לעין. רונית משוכנעת שהיא תתנתק מאיתנו אם היא תחשף לדנה כאילו אני מצורעת. קשה לי מאוד עם צורת החשיבה הזו של רונית בעיקר לאור הדרך הארוכה שהיא צועדת לצידי ונותנת לי חופש פעולה שלא פגשתי אצל זוגות אחרים. אני בהחלט מרגישה ברת מזל שזכיתי לבת זוג מפרגנת כמו רונית ועדיין יש מעט טעם של החמצה. אני עדיין מלאת תקווה שבעתיד הקרוב יהיה שינוי בגישה שלה וכמו שכבר אמרתי אין ממש זכות להתלונן. צריכה להתחיל להתרגל לרעיון להגיע לדאנג'ן במוד גברי. לא פשוט. ממש לא פשוט.

 

Zohe{האיש שאיתי} - אנשים שופטים את מה שלא בנורמה שלהם. אני לא מכירה אתכם או את החברה לדעת עד כמה היא כזאת אבל לצערי לאנשים נוח להגדיר נורמה ולחיות לפי ההגדרה הצרה שם נתנו, רק ש.. מי אמר מה נכון ולא נכון וכמה נורמה היא באמת כזאת??
אני מצדיעה לך. אבל את כבר יודעת את זה:)
לפני 6 שנים
אישה מבפנים​(נשלטת) - מקווה שאת מצדיעה בדום מתוח. חופשי. בדרך כלל מרגישה לא נח לקבל מחמאות אבל זקן חכם לימד אותי שמי שלא יודע לקבל מחמאה, לא ידע לתת מחמאה. אז עובדת על שני הכיוונים. בינתיים בהצלחה. ואם את לא מכירה אותנו, הגיע הזמן לתקן את העיוות הזה.
לפני 6 שנים
Zohe{האיש שאיתי} - אצלי בכיףףףף
לפני 6 שנים
me and him​(נשלטת) - לאט לאט... אתם בדרך מדהימה ומיוחדת... תהנו ממנה..
לפני 6 שנים
אישה מבפנים​(נשלטת) - אני נהנית מכל רגע ודואגת שרונית לא תסבול. אבל עם האוכל בא התאבון....
משתדלת ללעוס הרבה ולא ישר לבלוע :)
לפני 6 שנים
שריר מחשבתי​(שולט) - אני יודע שזה פוסט ״רציני״...אבל הצלחת להעלות בי חייוך:)
לפני 6 שנים
אישה מבפנים​(נשלטת) - העונג כולו שלי
לפני 6 שנים
שריר מחשבתי​(שולט) - שלנו
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י