אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

כבר לא שותקת

If you dont go on the edge, you take too much space
לפני 6 שנים. 14 בנובמבר 2017 בשעה 15:23

התכנית המקורית היתה להסגר אתמול בסוף יום העבודה באחד מחדרי הישיבות ולהפוך את הגבר שאני ביום יום  ליפיפיה ג'ינג'ית כולל ביגוד ואיפור וכמובן בוק חושני. החברה המאתגרת לא הרגישה טוב ויצאה מוקדם מהמשרד. אז למרות ערב מאכזב היה לי בוקר מושלם.

לפני יומיים עברתי טיפול לייזר נוסף והרגשתי חרמנית במיוחד לאחר מכן. נכנסתי למשביר ובחרתי לי חוטיני מהמם. רציתי למצוא גם חזיית סטרפלס וחלק מהמוכרות גיחחו בינן לבין עצמן כשמדדתי ואז הגיעה מנהלת המחלקה, מלאכית בשם אתי ועזרה לי בשיא המקצועיות. החזיה התאימה לי אבל רציתי לראות אותה משתלבת בהופעה הכללית אז הבטחתי להגיע למחרת בבוקר בתנאי שרק היא עוזרת לי. למחרת פיזרתי את הקטנות בבתי הספר וחזרתי הביתה להתארגן. זו הפעם הראשונה שיצאתי כדנה מהבית באור יום. לצעוד בבוקר בקניון כשיש סכוי שתפגשי את חמתך זו חוויה שקשה לתאר במילים. הגעתי לאתי וזכיתי לשירות VIP.  התרגשתי כל כך עד שלא יכולתי לפתוח את הקרסים בעצמי ונחנקתי מדמעות כשחבקתי אותה לפני שנפרדנו. בדרך החוצה עברתי דרך מחלקת הקוסמטיקה ובקשתי שני מגבונים כדי לנגב את פני. מיד הוקפתי בחמש נשים מקסימות שכל כך דאגו לי והתעניינו בי ופרגנו לי. נשארתי איתן בערך חצי שעה ויצאתי בלי חשק לכיוון המשרד. בדרך עצרתי בארומה לקפה ולהחליף בגדים. גם שם הצלחתי להרשים שתי נשים שעודדו אותי להמשיך.

אז בסך הכל היה יום מאוד מוצלח ומקוה להשלים בקרוב את מה שהתפספס. 

כמובן שהיו גם תמונות אבל את זה השארתי לרונית בלבד.

me and him​(נשלטת) - מדהים לקרוא אותך.. מתפתחת ומתחברת למה שנעים לך יותר ויותר!
לפני 6 שנים
אישה מבפנים​(נשלטת) - נהינית מכל רגע אבל יודעת שיום אחד זה יתפוצץ לא כמו שתכננתי או יותר נכון כמו שרונית חוששת. ובכל זאת לא מסוגלת לוותר על זה. מחמם את הלב לקבל את הפרגון הזה.
לפני 6 שנים
me and him​(נשלטת) - מבינה כ"כ.. גם אני מרגישה ככה.. פשוט בשלב מסוים כבר נמאס לחיות לפי תכתיבים חברתיים..
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י