צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

כבר לא שותקת

If you dont go on the edge, you take too much space
לפני 6 שנים. 17 בנובמבר 2017 בשעה 17:44

סוף סוף מוצאת לעצמי כמה דקות וגם הן בגנבה.

כדי לנסות להסביר את מצב הרגשות שלי אני רק אומר שכל הבוקר ניקיתי את הבית כולל שטיפה תוך כדי נסיון לנשום מבעד לדמעות שחונקות את גרוני והטלויזיה על vh classic. נראה לי שהאדרנלין מהלילה טרם היתפוגג. אז אתחיל שוב מההתחלה.

קיבלתי אישור מרונית לשתף את החברה הכי טובה שלי ולהכיר לה את דנה. היא לא עשתה זאת באושר אבל התרצתה. קבענו להפגש באחד מבתי הקפה השקטים בחיפה ובקשתי ממנה שלא תכנס לפני שאני מגיעה. זו הפעם הראשונה שאני חושפת את דנה כדנה ופנטזתי על הסצנה מאישה יפה שבה גוליה מחכה לריצארד בבר וכשהו נכנס היא מסתובבת אליו והוא מחסיר פעימה. יום שלם קודם היא מנסה להוציא ממני מה אני מתכוונת לספר לה אבל מעלה רק רעיונות בנאליים. באופן חריג הגעתי כמעט בזמן והמבט הראשון היה כמעט מושלם. הנשימה שנעתקה היתה שלי וחברתי חיפשה את המצלמה הנסתרת או את רונית שתקפוץ מהמחבוא ותסיים את המתיחה. לאחר שהיא שאלה אותי מספר פעמים אם אני רצינית וכל מה שיכולתי לעשות זה להניד ראש היא נרגעה והשאלות החלו לצוץ. הרגשתי כל כך בנוח איתה והעברנו שעתיים וחצי קסומות. היא גילתה חברה שונה בתכלית ממה שהכירה. הדימוי שלי בעיניה היה של גבר קצת שובניסט, לא מפרגן, לא רגיש ומצפצף על כולם. כמעט בכיתי כשסיפרתי לה שהמון פעמים רציתי לצעוק לה זה לא אני, אבל הייתי חייבת לשמור על הדימוי שהיא הכירה כדי לא לחשוף את דנה ורונית. 

לאחר שנפרדנו הרגשתי צורך לכתוב את הכל מיד. הייתי בסערת רגשות, על שינה אין מה לדבר ורוצה לפרוק. לא מבינה איך זכיתי בכל הטוב הזה. אז נכנסתי לבר הקבוע שלי צפרירים 1, התיישבתי על הבר והזמנתי את השנדי שלי (כן תצחקו, אבל קשה לי עדיין עם אלכוהול). אני מתחילה לכתוב (הפוסט הקודם) ולאחר שתי דקות מקבלת מהברמן צייסר באדיבות זוג שישב מולי על הבר. לאחר מספר חיוכים היא נגשת אלי, מלאכית יפיפיה עם חיוך כובש ומבקשת לחבק אותי ולחזק אותי על האומץ להיות מי שאני כך בפומבי ושאני נותנת לה השראה ללכת עם האמת שלה. היא הזמינה אותי לשבת אתם ולאחר מספר דקות עברנו לאזור העישון וקצת פחות רועש. גיליתי זוג מאוהב (נו, תציע כבר. חבל על כל יום) עם המון אמביציות ורגליים על הקרקע. היו להם גם חלומות של זוגות טריים חמודים כאלה. השתדלתי לא לקלקל אותם עם עצות של בעלת נסיון. אין לי מילים לתאר עד כמה נהיניתי עם הזוג הצעיר והיפה הזה. אני מאוד מקווה שיצא לנו להפגש שוב. דורין, כמו שאת יודעת ואני הרגשתי במו ידי, השיער שלך מעלף. אני אשמח להרגיש שיער כזה מתבדר על כתפי.

החלק הקשה של הערב יהיה להסביר לרונית שאני רוצה עוד הרבה ערבים כאלה.

תאחלו לי בהצלחה

אוהבת אתכם חברי לדרך

דנה

נסיכת הלילה​(שולטת) - בהצלחה!!
לפני 6 שנים
אשליית האפס המוחלט​(מתחלפת) - וואו...בהצלחה רבה.
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י