צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

כבר לא שותקת

If you dont go on the edge, you take too much space
לפני 6 שנים. 4 בדצמבר 2017 בשעה 6:09

כעת אני אחרי שנת היופי שלי ויש לי מספר דקות להשלים את הפוסט הקודם. אני רוצה להתחיל קודם במחמאות ופרגונים. וכרגיל אני זו שדוחפת קדימה אבל את הצעדים המשמעותיים ביותר שייכים לרונית. למרות כל החששות כיצד ישפיע צעד כזה על הזוגיות שלנו, היא הסכימה בסופו של דבר לממש לי פנטזיה כמתנת יום הולדת. בכל יום שעובר אני מגלה עד כמה רונית באה לקראתי ולמרות שהייתי רוצה להתקדם בצעדים גדולים יותר, אני לא יכולה לבקש בת זוג נפלאה יותר וקשובה יותר לצרכי. יש לנו עוד דרך ארוכה לעבור ביחד גם כאן וגם בחיים בכלל ואני כל כך מאושרת להיות לצידה של רונית והלוואי שאמצא את הדרך הנכונה להרטות לה עד כמה אני מאוהבת ומוקירה את כל שהיא עושה למעני.

את ט' הכרתי כאן. כותבת נפלאה שסחפה אותי מהפוסט הראשון שקראתי. האמת היא שבפנטזיות שלי ט'  לא היתה זו שמככבת ומפעילה אותי ואני יכולה לומר שדווקא זה גרם להצעה להיות מרתקת יותר. גם בשיחות שלנו לפני וגם במהלך הערב היא ידעה להוביל בנועם וברגישות ולגרום לנו להשתחרר ולהוריד מחסומים. הגבולות לא נחצו ללא רשות והמגע של גוף בגוף הצית בי ניצוצות של אש. אהבתי כל לחיצה של היד כל גלישה של האצבעות וההליכה על הגבול. נשאר לי טעם של עוד ומקווה להרוות שוב את הצימאון הזה. 

את א' הכרתי רק כשנפגשנו במלון. מעניין שכלל לא חשבתי עליו לעומק כשקראתי את הפוסטים של ט'. גילתי אדם מאוד מעניין עם תחומי עניין משותפים וחיים תוססים מאוד. רחוק מאוד מהעבודה המשרדית שלי. רונית העידה שיש לו "כח שיכנוע" והוא יודע לדבר עם נשים. מאוד האבתי את הקצב שהוא הכתיב. בלי לחץ הכל בנועם ובודקים גבולות. איש שיחה מרתק. את הפנטזיה שלי ממשתי באופן חלקי אז מקווה שנפגש שוב להשלים אותה. חייבת לסיים שוב אז מקווה לחזור לחלק השלישי, הפילוסופי של דכינו לאן.

יום מקסים לכולנו

נשיקות

דנה

שרה בשבילך​(נשלטת){Masterblas} - אכן זכית בבת זוג נהדרת, תומכת ומחזקת ויש מקום לפרגן לה על ההסכמה לצאת מגבולותיה ולאפשר למשהו אחר להיכנס לקשר ביניכם. אני חושבת שרונית זכאית לשאפו ענק על האפשור והזרימה איתך.
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י