צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

כבר לא שותקת

If you dont go on the edge, you take too much space
לפני 6 שנים. 24 בינואר 2018 בשעה 7:03

מודה, אני פלרטטנית לא קטנה. אבל זה תמיד נגמר שם. נהינית מהדאלוגים החמים המרומזים, מהחיזור הזה על הנייר. זה תמיד יקרה רק עם חברות. שימו אותי ליד משהי זרה שמוצאת חן בעיני ואני הופכת לדג. לא יודעת אם זו ביישנות, חוסר בטחון או אי נוחות מהסיטואציה. אני כמו כלבה שנובחת על כלבים אחרים רק כאשר יש גדר בינינו. בגלל שאני יודעת מראש שלא יקרה דבר בינינו, אני מרשה לעצמי להיות יותר משוחררת גם פנים אל פנים וגם בכתב. אבל אז כשאני משתפת את רונית בהתרגשות שלי אני חוטפת מקלחת קרה. כל מה שהיא רואה זה איך אני סוללת את הדרך למיטה איתן. אני כל כך נפגעת ממנה כל פעם מחדש. נניח שהיא לא סומכת עליהן ובטוחה שהן רוצות אותי ( לא מבינה למה. אני לא כזו אטרקציה), אבל לא לסמוך עלי שאוכל להציב קווים אדומים אחרי 25 שנות זוגיות (מושלמות)? ואז כשהכעס גואה אני נזכרת באחד הפוסטים האחרונים של מיקה. "האם את יכולה לתאר לעיוור את השמים בזריחה?" 

לא חושבת שמשהו ישתנה בזמן הקרוב אבל הייתי חייבת קצת לפרוק.

סופ"ש רטוב בחוץ וחם בפנים לכולנו. דנה

Zohe{האיש שאיתי} - לפעמים הכעס לא קשור למקום שאת חושבת, זה יכול לצאת שם מכל מני מקומות אחרים לגמרי. סתם מחשבה שעלתה בי.. 😘
לפני 6 שנים
אישה מבפנים​(נשלטת) - יכול להיות שאת צודקת אהל מטחת למעטה של דנה יש גבר. וכידוע לך גבר שלא אומרים לו על מה כועסים עליו מעדיף ללכת עך גללים מאשר לנחש לבד את הסיבה.
לפני 6 שנים
בכוח המוח{Aion} - הסיבה הסבירה היא שאתה גבר בסופו של דבר, שמשתף אותה שאתה מתרגש ומתגרה מפלירטוט עם נשים אחרות, בלי קשר למימוש. מימוש זה לא בהכרח קו הגבול, אלא הרצונות שלך. נקודה נוספת יכולה להיות שהיא מרגישה שעצם החשיפה של הריגוש והפלירטוט מולן, שם אותה בעמדה נחותה יותר מולן - להרגשתה. בכל מקרה, לא משנה מהי הסיבה, מה שבולט זה שאתה לא נותן מקום לתחושות ולחששות שלה, כאשר היא מאפשרת לך מקום מאוד גדול ופתוח לתשוקות והמאוויים שלך. יכול להיות שאתה תקוע בעיקר בעצמך ובצרכים שלך, עד שאתה הוא העיוור שלא רואה את הזריחה?
לפני 6 שנים
אישה מבפנים​(נשלטת) - קראתי את התגובה שלך שלוש פעמים והקדשתי לא מעט זמן לנתח אותה. אין לי שום ספק שרונית מאפשרת לי לממש את עצמי ונותנת לי מרחב פעולה שאף אחת אחרת לא היתה נותנת. בהחלט יכול להיות שעצם הפלירטוט שלי עם אחרות שם אותה בעמדה מאוד פגיעה מבחינתה. הרבה פעמים עולה ממנה השאלה מדוע אני צריכה את זה. השאלה עולה לא רק לגבי הפלירטוט אלא גם על עצם הלבוש והפומביות. מבחינתי הפלירטוט הוא כמו לשחות בבריכה של הקטנים. היות ואין לי כוונה לקיים קשר מיני עם אחרים ללא הוראה מפורשת מרונית, כל שנשאר לי זה לשחק בכאילו. אני משתדלת שזה לא יבוא על חשבון רונית. אני כל הזמן חוזרת ומדגישה שהיא השמש של חיי ואין לי ולא יהיה מלבדה. אני מודה שקשה לי להתמודד עם חוסר הביטחןן של רונית, ובגלל הבטחון שלי בזוגיות שלנו אני מרשה לעצמי לעגל פינות כשיש הרמות להנחתה בידיעה ברורה ששני הצדדים מבינים את גבולות המשחק. התסכול שלי הוא בעיקר מכך שאני מכאיבה לרונית למרות שלא התכוונתי לכך כלל.
תודה לך בכח על התובנות האלה.
לפני 6 שנים
בכוח המוח{Aion} - אני מבינה מה שאתה אומר, אבל לדעתי זה בדיוק לב העניין: חוסר הביטחון שלה זו לגמרי באחריות שלך, הרי לא מתקדמים מילימטר בלי ששניכם מרגישים בטוחים ונינוחים. המטרה היא שההתרגשות והעונג יהיו הדדיים, ושהחוויות הללו רק יחזקו את הביחד, ויאפשרו לכם להחשף רגשית אחד מול השני. צריך לתת לזה חשיבות, משמעות ומקום. אני בטוחה שהיא השמש של חייך, ואין לה תחליף. תחגגו את כל הפעמים שאתה מבקש להראות לה את זה, באותות ומופתים. (:
}{
לפני 6 שנים
אישה מבפנים​(נשלטת) - מרימה את הכפפה. עוד יום אנסה לישר קו. חוזק השרשרת תלוי בחוזק החוליה החלשה....
לפני 6 שנים
אשת לפידות n​(שולטת) - אוקי נשמתי רגע לפני תגובה כיוון שקצת מכירה אותך ואותה.
לדעתי אתם זוג מופלא,ביום שרונית לא תרגיש כלום תתחילי לפחד!

אז רונית רכושנית אליך מאהבה,זכותה,זה לא שהיא לא בוטחת בך,הרי כל צעד שלך נשלח אליה אפילו לידי בסמס,זו פשוט קנאה חיובית לדעתי,ומותר לה לומר הכל,ככל שתרצה,זכותה,זה שהיא מסכימה עם היותך לא אומר שלא מפריע לה כנראה.
לפני 6 שנים
אישה מבפנים​(נשלטת) - חדה וחריפה כתמיד.
מתגעגעת אליך😇💋
לפני 6 שנים
שרה בשבילך​(נשלטת){Masterblas} - אהובה,
ראשית, את מאד אטרקטיבית.
שנית, כל עוד רונית שותפה לכל ואת מיידעת אותה, אני מאמינה שאין לה סיבה לחשוש.
יחד עם זאת, החששות של רונית טמונים בפנים עמוק בתוכה בחוסר ביטחון שלה בעצמה. התפקיד שלך הוא לתת לה את כל הסיבות להרגיש בטוחה איתך ולחזק אותה כל הזמן. ואם מה שעשית עד עכשיו אינו מספיק, תתאמצי יותר כי היא שווה את זה.
❤❤❤
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י