בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

כבר לא שותקת

If you dont go on the edge, you take too much space
לפני 5 שנים. 28 במרץ 2019 בשעה 6:38

זה הולך להיות סופ"ש לא פשוט. רונית ואני חוגגות 22 שנות...אז היום רונית מקבלת את הגבר שהיא תמיד רוצה (תרגיעו, זה עדיין אני) ומחר אני מקבלת את דנה. את שישי בבוקר נפתח במני פדי ונסיים בלילה סוער בדאנג'ן. אז מה פה לא פשוט אתם שואלים? אני קבלתי החלטה עם עצמי בלב כבד להרדים את דנה לתקופה בלתי מוגבלת. דנה יוצאת לחל"ת. הלב אומר לא, החברות אומרות בשום אופן לא, אבל הראש טוען שאי אפשר להמשיך בתנאים כאלה. זוכרים את הפוסטים האחרונים? היתה לי ממש התרוממות רוח בשישי שעבר כשהכרתי את המהממת שישבה מולי בפאב. כששיתפתי את רונית בשבת בבוקר, השיחה גלשה לכיוונים קשים שרונית סיימה בפשטות, "אם אתה רוצה לחשוף את דנה לעולם, תשאיר כאן את המפתחות ואחרי שיפרדו דרכינו תעשה מה שתרצה, או שתמתין שאתפגר".

כששאלתי מה יקרה אם הבנות שלנו יגלו את דנה במקרה, רונית אמרה "נתמודד". ברור לי איך תראה התמודדות כזו. אני אזכה בכל האשמה עד קץ הדורות. כל היועצות שלי אמרו לי שאין סיכוי שאשאר שפויה בלי דנה וזה לא הזמן והמקום להפרד ממנה. אני יודעת שהן צודקות אבל לא מסוגלת לקבל את מה שאני רוצה בדלת האחורית (תרגיעו שוב, מסוגלת אבל הפעם הכוונה היא אחרת). האופציה הראשונה היא לשמור על סטטוס קוו וכשהגילוי יקרה, כבר נתמודד ואחרי בכי וכעסים וברוגז, הדברים יסתדרו ונגלה שהשמיים לא נפלו עלינו. האופציה השניה היא שנגיע להסכמה שבהתקיים תנאים מסויימים (והגיוניים), דנה תצא לעולם ונוכל סוף סוף שלושתינו לחיות בשלום עם עצמינו. היות ואני תמיד דופקת את הראש בקיר (מזל גדי, לא בחרתי בזה), אני יודעת שאני צריכה לבחור את אופציה א' אבל חייבת לקבל את ההכרה ממי שחשובה לי יותר מעצמי. ולכן בוחרת באופציה ב'.

אני בטוחה שיהיו לכך השלכות על הזוגיות שלנו. השבוע השפתון הבורדו שלי נשאר מיותם בדרך לעבודה ובחזרה, שמחת החיים במשרד ובבית התפוגגה ובמקום לתכנן כל השבוע את הסופ"ש, היינו בנתק כמעט מוחלט.

אז אחרי שחפרתי פה, מסיבת פרידה עם דנה בדאנג'ן בשישי. תבואו להגיד שלום. אני זו עם הזנב (קיבלתי אתמול את השניים שהזמנתי). אני עדיין אשאר כאן אבל נראה לי שיותר על תקן קוראת, לא אוהבת לכתוב כשאני מבואסת.

אוהבת את כולכם

מקווה שאחזור בקרוב

דנה

תחת אש - כפרה. מזל⁦❤️⁩טוב
זו הקרבה אמיצה מאוד למען הזוגיות והמשפחה.
זה אולי לא מה שהיית רוצה לשמוע אבל אתה גבר. גבר אמיתי. אני מתכוונת לזה לא במובן המגדרי אלא פשוטו כמשמעו, מחמאה. אם תתעקש, "אישה עם ביצים".
לפני 5 שנים
אישה מבפנים​(נשלטת) - היי דרק, איפה התחבאת בכל שנות קיומי כאן? תודה על המחמאות והחיזוק. מקווה שעוד נתראה...
לפני 5 שנים
שרה בשבילך​(נשלטת){Masterblas} - אוי.. אהובה. אני מקווה שתמצאו את דרך המלך בין הצרכים שלך לצרכים שלרונית
ומזל טוב ליום הנישואין. תשלחי את אהבתי גם לרונית ⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩
לפני 5 שנים
אישה מבפנים​(נשלטת) - תודה לך יקירתי על הברכות. השם שלך כל הזמן עולה אצלנו אבל לא מוצאות עדיין את הזמן. מקוות להוציא לפועל את הפרוייקט בעזרתך. ד"ש חם למאסטר ולהתראות בקרוב.
לפני 5 שנים
Dangerous Dolphin​(נשלטת) - היי יקירתי . עכשיו רק קוראת. שולחת חיבוק לאומץ של שתיכן ולעוצמות שיש בך לשמור על המשפחה שלמה. את שואלת את עצמך שאלות מהותיות וחשובות וכרגע זו הקרבה קשה אבל אולי בעתיד תוכלי לממש את עצמך שוב. החיים מאוד דינמיים. חיבוק חזק וד"ש לרונית.
לפני 5 שנים
אישה מבפנים​(נשלטת) - היי דנגרס, כל כך שמחה שחזת לחיים כאן. מקווה שגם אצלי תהייה תחייה מחדש ואולי נסגור מעגל. את היית הדייט הראשון שלה דנה. מה דעתך להיות הדייט הראשון בלידה המחודשת שלי? אל תמהרי, יש לך זמן לחשוב על זה. בינתיים 👄👄
לפני 5 שנים
Dangerous Dolphin​(נשלטת) - אני לא צריכה לחשוב בכלל. התשובה היא חד משמעית.
ריגשת אותי שזכרת את הדייט הראשון הזה. אני זוכרת כל שניה בו.
⁦❤️⁩🌹⁦❤️⁩
לפני 5 שנים
מענטז​(אחר) - אוי מתוקה
עצוב לי לשמוע שהגעתן לקושי כזה
אני עוקב אחריך כבר שנים, שותף שקט לתהליך המופלא שלך, כל ההתלבטויות, ההתרוממויות והקשיים.
בשבילי את ממש השראה!
ותראי, אתן עמוק בנקודת משבר והתחושות מציפות, אני בטוח שעם הזמן תדעו למצוא מקום לכל אחת מכן בזוגיות. גלים עולים ויורדים וכל גל מביא איתו משהו חדש לחיים.
אל תשכחי בשמצב שלך אין או עם או בלי, כך או כך זה יהיה קשה מדי. אל תהיי דיכוטומית ואני בטוח שתמצאו פתרון שיהיה מוסכם ואפשרי לשתיכן
חיבוקים גדולים
💓
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י