שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כבר לא שותקת

If you dont go on the edge, you take too much space
לפני 4 שנים. 3 בפברואר 2020 בשעה 17:48

שנים אני עושה קולות של כאילו דיאטה וכאילו ספורט.

אני מרגישה שאני חייבת להצליח, כבר הרבה זמן שלא אוהבת את מה שאני רואה במראה. אני עושה הרבה ויתורים בדמות הגברית שלי, מעגלת פינות. אבל כשדנה מביטה במראה אני ממש לא אוהבת את מה שרואה וזה לא בגלל שעכשיו אני אישה. זה לא רפלקס מותנה, פשוט לדנה יש סטנדרט אופנה קשוח יחסית. דנה לעולם לא תיראה עם טרינינג וטי שירט. המראה צריך להיות או אלגנטי או זנותי וכל זאת רק בגלל שאני צריכה להוכיח שאני אישה. לאישה מקורית (בכוונה לא כתבתי אישה אמיתית, כי דנה היא הכי אמיתית שיש) אין צורך בהוכחות והיא הכי יפה כשנוח לה. וכאן מתחילה הבעיה, האופציות האופנתיות העומדות בפני לא מאפשרות לי את ההרגשה שאני שלמה עם עצמי. בעיקר כי לא באמת עשיתי את המאמצים לכווץ את ההיקפים שלי. היום היתה לי שיחה עם קולגה שעשתה את המהפך והעלימה מעצמה 40 ק"ג. בסיום השיחה סיכמנו שיש לי מנטורית חדשה. אני מנסה לדמיין לי תמונה שבה אני נראית כמו בפנטזיות שלי. אני חייבת להציב לי אותה על המקרר ולדבר אליה כל בוקר. קבלו תמונה, אני על הבמה לפני ההופעה שלי חנוטה בשמלות ששירי מימון לובשת (טוב נו, מידה אחת יותר) ומצליחה להתנוענע בחופשיות. 

תחילת חודש, התחלות חדשות, מקווה שיהיה לי הכח לצלוח את השינוי הזה ולהישאר שפויה. אני כבר חייבת לחוות הצלחות אחרי דשדוש מאוד ארוך במשך שנים.

תאחלו לי בהצלחה

אני חייבת את זה

Zohe{האיש שאיתי} - בהצלחה אהובה שאת. ❤️
לפני 4 שנים
אישה מבפנים​(נשלטת) - יקירתי, אני אצטרך הרבה חיזוקים בדרך.
תתכונני, אני באה לבכות לך. (כאילו שרק אותי את צריכה על הראש שלך 😉)
לפני 4 שנים
Zohe{האיש שאיתי} - צריכה, צריכה, אני תמיד פה בשבילך!
לפני 4 שנים
אישה מבפנים​(נשלטת) - אין כמו להתכרבל בחיבוק שלך.
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - אני מבין אותך מאוד טוב... אני כבר שנה פלוס בערך נע בין ירידות ועליות (תודה לתקופות מבחנים)... ירדתי כבר 6 קג והגוף שלי תפקד הרבה יותר טוב בעיקר בתחום המיני... חיצונית כנראה שאני צריך יותר מזה... יאללה שיגמרו המבחנים ונחזור לשגרה... בהצלחה, מחזיק לך אצבעות. הכי חשוב לזכור שמותר לעתים רחוקות להישבר, ולא לאכול לעצמך את הלב.. לאט לאט ואת תצליחי
לפני 4 שנים
אישה מבפנים​(נשלטת) - הלב שלי ללא גלוטן, אני יכולה לאכול אותו בלי סוף. תודה על הפרגון.
לפני 4 שנים
שרה בשבילך​(נשלטת){Masterblas} - אהובתי... בטוח שתצליחי. מחזיקה אצבעות 🤞🏽🤞🏽🤞🏽🤞🏽 ושולחת חיבוק ענק ❤❤❤
לפני 4 שנים
אישה מבפנים​(נשלטת) - רוצה אותו בחי.
הפעם הקודמת היתה קצרה מדי.
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י