בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

My Puffy Down Fetish Life

מעילים, שכבות, פנטזיות, לפעמים כמה מילים.
לפני 4 חודשים. 29 בנובמבר 2023 בשעה 9:02

לפני 4 חודשים. 23 בנובמבר 2023 בשעה 10:16

לפני 5 חודשים. 22 בנובמבר 2023 בשעה 13:55

לפני 5 חודשים. 21 בנובמבר 2023 בשעה 6:27

היה לי קצת קר בלילה, אז לבשתי ארבעה מעילים. זה לא הספיק, אז הוספתי גם חליפת פוך. סלפט לייק אה בייבי 🤤

 

לפני 5 חודשים. 20 בנובמבר 2023 בשעה 5:31

אם הייתי יכול, הייתי מחוקק חוק המחייב לבישת מעיל. תמיד. ובחורף שלושה 😅

לפני 5 חודשים. 19 בנובמבר 2023 בשעה 5:06

לפני 5 חודשים. 18 בנובמבר 2023 בשעה 9:00

לפני 7 חודשים. 29 באוגוסט 2023 בשעה 6:52

נראה לי שזה זמן טוב לפרוש את הפנטזיה שלי. האמיתית. זו שיש לי בראש כבר תקופה ארוכה מאז שאני מכיר את down queen שאפילו לא זוכר את השם שלה.

 

אני רוצה להיות עבד.

 

ברור שלא לכל החיים. ברור שלא כלייף סטייל. פותח רגע אתהסוגריים האלה מול עצמי. כדי לדייק ולוודא שזה פנטזיה מינית, משהו אקסטרימי שאני רוצה להגשים, אבל לא סגנון חיים שאני רוצה לאמץ. אלא חוויה שבא לי לחוות ואני גם יודע בסבירות מאוד גבוהה שהיא תהיה מאוד דומה לפנטזיה עצמה.

 

אני רוצה להיות עבד מעילים. עבד פוך. down slave. או אפילו down pet. חיית מחמד של זוג האדונית והאדון, המלך והמלכה. 

אני רוצה להיות העבד שלהם במשך שבוע. לטוס לארה"ב, לסגור שבוע ביומן ולהתנתק מכל העולם.

 

אני אגיע אליהם ואכין מראש בגדים לפי בקשתם. הם יגידו לי איזה מעילים וחליפות לקנות, איזה אביזרים ובגדים נוספים, רצועות, חגורות, גאג, באט פלאגס, מסכות, חליפות לטקס, כל דבר שהם יגידו. אני אקנה את הכל, אשלח ישירות אליהם ואגיע לשם בלי כלום. 

 

כשאני אגיע אליהם הביתה, אחכה להם על ארבע מחוץ לדלת. זה יהיה בחורף, ואני אחכה בקור עד שהם יסכימו בנדיבותם להכניס אותי הביתה ולקבל אותי בתור העבד שלהם.

 

הדבר הראשון שאלמד בתור עבד, זה איך צריך להתלבש בתוך הבית ובחוץ.

יהיה לי קוד לבוש למשך כל השבוע, ואני אהיה רשאי להסיר את הבגדים רק אם הם יגידו לי. אם אתנהג טוב, הם ירשו לי פעם אחת ביום להתפשט לגמרי ולקבל 10 דקות של שירותים ומקלחת, שלאחריהם אצטרך מיד לחזור למדי העבד שלי.

 

אני לא יודע מה הם יחליטו בדיוק שאלבש, אבל אני יכול לדמיין מה זה יהיה. לפני הכל תהיה חליפת פוך לא כבדה או גדולה במיוחד, כזו שתעלה עלי בדיוק, 2-3 קילו של מילוי. היא תהיה עם כובע מובנה וסוגר אחורי, כך שלאחר שיסגרו אותה עלי רק הפנים יהיו חשופות, והידיים, אם יחליטו להוריד את הכפפות.

כל מעיל וחליפה שאלבש צריכים להיות סגורים עד הסוף ללא יוצא מן הכלל, ואם פותחים זה רק בהוראת האדונים ולמטרה ספציפית.

 

מעל החליפה הראשונה, יהיו עוד כמה מעילים ומכנסיים, הם יילבשו בצורה כזו שלא יהיו נפוכים מדי, מהודקים עם רצועות לכל הגוף, ומעליהם יהיה המעיל 7 קילו של אליס, בצבע ורוד זרחני. כזה שיהפוך אותי לחיית מחמד נשית וכנועה.

 

אם נצא החוצה מהבית, זה יהיה בלבוש דומה אבל אולי עם עוד שכבות, בהתאם למה שיחליטו.

כנראה שרוב השבוע נהיה בתוך הבית, לפחות אני. בתור עבד, יהיה לי כלוב שבו מותר לי לישון.

מתחת להכל, אני אהיה תמיד עם באט פלאג בתחת. הוא יהיה עם ויברטור ונשלט על ידי המלכה, כך שהיא תוכל להפעיל אותו מתי שהיא רוצה. על הזין יהיה לי ויברטור עוטף, וכל זה יהיה מוכנס לתוך כפכת פוך גדולה, והכל ביחד בתור חיתול, כדי למנוע זליגות.

 

בתור עבד, אהיה אחראי על נוחיותם של האדונים. אסדר את הבית, אכין להם אוכל, והם בתמורה יעשו בי מה שהם ירצו. אם ירצו אני אשמש כהדום לרגליים, או ספה עליה הם יכולים לצפות בטלוויזיה.

אם ירצו אעשה בהם כל מעשה מיני שירצו, אמצוץ, אלקק, אזיין וכמובן שאם יהיה לי מזל, אזכה לקבל סטראפ און מהמלכה שלי.

 

אם אני לא אתפקד כמו שצריך ואעשה טעויות, אני אענש.

העונשים יכולים להיות קשירות למשכי זמן ארוכים, שכבות נוספות, באט פלאג גדול יותר, ואם אהיה ממש רע, הם ייקחו אותי ברכב, קשור בחבלים ואזיקים, ויזרקו אותי איפשהו כך שאצטרך לנווט את דרכי חזרה אליהם לבוש כמו עבד פוך ומובך מכל מי שייתקל בי.

 

אני רואה שכשאני כותב את זה אני לא מצליח לפרט יותר מדי, כי יש לי תחושות בראש על המהות של הדבר, על רק להיות שם בחוויה הזו, שהם מעבר למעשה כזה או אחר שיעשו בי או אעשה בהם. זה מעבר למה אלבש או מה נעשה, זה הרגשה.

 

יכול להיות שאם אני אכתוב את זה פעם הבאה ממש כסיפור, ולא איזה ויז'ן, אז זה יהיה מעניין יותר. ממש להיכנס לאיך אני מחכה להם מחוץ לדלת. המלכה פותחת לי, שמה לי קולר על הצוואר ומזמינה אותי להיכנס על ארבע.

 

איך אני רואה מולי את ערמת הבגדים שמחכה לי, ומבין מה הולך להיות גורלי בשבוע הקרוב.

 

איך אני לובש את הכל, נהנה וסובל מכל רגע, ולבסוף מוצא את עצמי עם 10 קילו של פוך עלי, עם גאג בפה, פלאג בתחת וקייג' על הזין, מסתובב בבית ופשוט עושה כל מה שאומרים לי.

 

איך משחקים בי, משפילים אותי, מתעללים בי, מכים אותי, מזיינים אותי, בתחת ובפה, גורמים לי להזיע ולהיות רטוב ומובך ומגעיל ומושפל, להגיע לנקודה הזו שמעבר לנקודת קצה שאני מגיע לבד. הנקודה שבה כשאני לבד, אני פשוט עוצר ומוותר. אבל כשאני באמת אתן את השליטה, אני לא אוכל לעצור ולוותר. רק במילה אדומה.

 

ואז אני אמצא את הזון שלי. את הגבולות. את החוויות הבאמת מעניינות.

את המקום הזה של להשתחרר טואטלית, להתמסר לחוויה הזו, להיות באיזה חרמנות מערפלת חושים, ובתקווה למצוא את המקום החדש שבין הגירוי לגמירה, בין השליטה וההנאה מהחוויה לבין הסבל והכאב והצד המזוכיסטי. איך זה מרגיש כשמכריחים אותי לגמור. איךזה מרגישכשמזיינים לי את הפה.

 

לפני שנתיים. 24 באוגוסט 2021 בשעה 6:12

לפני שנתיים. 23 באוגוסט 2021 בשעה 6:55

כל מה שאני עושה לעצמי, הייתי רוצה לעשות לך

כל מה שאני רוצה לעשות לך, הייתי רוצה שתעשי לי

כל מעיל שאני לובש, ארצה לראות אותו על גופך

וכל מעיל שתלבשי, ארצה ללבוש גם בעצמי

כל איבר שבו אצליף בך, ארצה שתצליפי בשלי

וכל גירוי שאייצר לך, ארצה שתייצרי אצלי