צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

לא מזיק, ברובו

כל קשר בין הכתוב בבלוג למציאות הינו מקרי לחלוטין - הכל אמיתי, וקרה, והומצא מחדש בראש הקטן והמעוות שלי
מבולבלים? גם אנחנו
לפני שנה. 13 בדצמבר 2022 בשעה 7:29

דגלים אדומים, דגלים אדומים בכל מקום

 

נכנס לכלוב הבוקר ומסתכל בחצי עין (כי השניה ישנה עדיין) על הבלוגים, לא מחפש משהו ספציפי, סתם מסתכל על אלו שהפאנל מצד ימין מציג. בין אלו שמנסים להרשים (ככל הנראה את הנשלטים/ות החדשות/ים באתר) עם מדריכי בדס"מ למיניהם, לבין אלו שמנסים לצוד נשלטות/ים חדשים/ות בפרופילים שנראים לי כאילו כתבו אותם אנשים שאתמול סיימו לקרוא את כתבי המרקיז (ואני מאד אופטימי, סבירות גבוהה יותר שהם פשוט נתקלו בפורנו של kink.com והחליטו ללכת על זה) והחליטו שהם יודעים משהו…

אני לא יודע אם לגחך, להזדעזע או לקוות שאלו החדשים שנכנסים לעולם (ולאתר) רק עכשיו, ועושים את צעדיהם הראשונים, לא יפלו למלכודות האלה. הן אמנם נראות מאד יפה מבחוץ, אבל כמי שראה דבר או שניים, חווה דבר או שניים ויודע איזה משהו על העולם הזה - הן לא נראות לי אפילו כמו מלכודות דבש.

 

אני חושב לעצמי, עם זאת, איך הדברים הללו יראו עבור מישהי חדשה, שרק אתמול התוודעה לעולם הזה, ראתה איזה פורנו או שניים או קראה איזה ספר שהדליק אותה, ורוצה לחקור, להתנסות ולחוות משהו חדש. אותה מישהי נכנסת לפה, קוראת בלוגים של אנשים שכותבים, במקרה הטוב,תיאור עצמי שמנסה להציג חזות מנוסה ואני באמת חושש שעבור אלו שאינם מנוסים זה עשוי להשמע אמיתי, ובמקרה היותר גרוע פנטזיות מאד מופרכות כאילו היו סיפורים אמיתיים תחת אמתלה של "מדריך" (אילו רק יכולתי להביע את גלגול העיניים שלי…).

 

טוב, לאחר שהצלחתי, ללא ספק, להשמע כמו הזקן הנרגן מדירה 8, שצועק על ילדים שמשחקים בחצר כי הם מפריעים לו לצפות ב"חמש עם רפי רשף", אנסה לעדן את זה.

אני לא מתיימר להסביר לאנשים איך עושים בדס"מ, ואני לא מתיימר להיות השולט הטוב בעולם, או גבר אלפא (מה גם שבדרך כלל אלפא זו הגירסה מלאת הבאגים שנותנים לבודקים חיצוניים לנסות, אני המוצר הסופי, לא אלפא, לא בטא ולא RC) או כל דבר בסגנון. אני גם לא מתיימר לדעת מה נכון לכתוב על מנת לתאר את עצמך.

אני כן יודע, עם זאת, מה זה לא בדס"מ, איך נראה בדס"מ במציאות ואיך הוא נראה בפנטזיה (הם שונים, האמינו לי). אני גם יודע, אעפס, איך נראה תיאור עצמי גרוע, ואיך נראים דגלים אדומים. אני יודע ששולט, נשלט, מתחלף, והמקבילים הנשיים שלהם (למתקשים: שולטת, נשלטת ומתחלפת) הם קודם כל בני אדם. בני אדם שמציגים את עצמם בצורה שמציגה רק פרט אחד באישיות שלהם הם, איך נאמר זאת בלי להיות בוטה מדי, כנראה שיש להם רק פן אישיותי אחד(?) עכשיו, יבואו חכמים (שוב, אילו הייתי יכול לבטא את גלגול העיניים שלי...) ויגידו לי "אבל מוסטלי, אולי זה רק הפן האישיותי שהם בוחרים לבטא, למה לשפוט אותם על כך?" אז, קודם כל, ואוו! כל הכבוד לכם, הקולות בראשי, שבכלל עקבתם אחר כל מה שכתבתי עד כה. דבר שני, אם אדם בוחר לבטא פן אחד באישיות שלו, בצורה כל כך מובהקת, לכל הפחות סביר להניח שזה הדבר היחיד שהוא מציע, שכן אם הוא היה מסוגל להציע דבר אחר הוא ככל הנראה היה מציג זאת.

אפשר לטעון, גם, שמי שמציג רק דבר אחד מכל מכלול האישיות שלו עושה זאת כי הוא מחפש דבר ספציפי. אבל הטיעון הזה לא מחזיק מים, כי זה לא באמת משנה מה אתה מחפש ומה אתה מנסה להשיג, הסבירות שתשיג את מה שאתה מחפש היא גבוהה יותר אם תראה מי אתה ומה אתה בצורה טובה יותר מ"אני שולט כבר מרחם אימי, יש לי המון ציוד ואני מחנך בראטיות מגיל 6" (I'm paraphrasing).

עבורי, מי שמציג את עצמו בצורה חד-מימדית הוא בדרך כלל כזה שלא מעוניין להציג את המימדים האחרים שלו. הרי אם נחשוב ברצינת רגע (אני יודע, קשה) אין באמת אדם שהוא חד-מימדי באופיו, או אפילו דו או תלת מימדי, לכולנו יש המון רבדים ושכבות, כולנו אוהבים דברים מסוימים ופחות אוהבים דברים אחרים. לא, אני לא מדבר על "אני אוהב מחטים" מול "אני אוהב ביזאר", יש עוד הרבה מאד דברים שאני אוהב, מחוץ לסקס או לבדס"מ. יצא לי לדבר עם מישהי לא מזמן וכששאלתי אותה מה היא אוהבת היא ענתה לי עם רשימה של קינקים מיניים, היא מאד הופתעה כששאלתי אותה חזרה מה היא נהנית לעשות כשהיא לא "Good little cum monster for daddy" ואז היא התחילה להפתח ולספר לי על עצמה, וגיליתי עולם שלם (מי היה מאמין?! כל אדם הוא עולם ומלואו, וכו').

 

אז מה שאני מנסה להגיד הוא, ובכן, אני לא משוכנע, אני עייף, התעוררתי לפני דקות ספורות ואני תיכף מתחיל לעבוד (עבודה מהבית היום! יאיי לי!). אבל בכל מקרה - אם אתם מציגים את עצמכם, נסו לספר על עצמכם, ולא על השולט שהוא אתם, אם אתם רוצים לכתוב פנטזיות - נהדר! אבל אל תציגו אותן בתור "מדריכים" למיניהם.

 

ובמחוה ליצחק קלפטר, זכרו לברכה:

 

שיהיה לנו בהצלחה.

Sasha X - יפה.
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י