ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ניסויים זו עבודה קשה...

חיי הנישואין, והניסויים שבתוכם, חשיפה...
לפני 13 שנים. 9 בספטמבר 2010 בשעה 23:01

היא הכל עבורו, בעיקר השקט. אולי בגלל זה ויתר על האובססיה לאתר, לחברה, לקהילה.
נפגשנו באקראי, ושלא באקראי, שולט, ותיק, מיומן, אקסטרימי, מגיע מעולמות מנטאליים סבוכים וחודר, חודר עמוק ומקבל בתמורה התמסרות טוטאלית, כמעט ביטול עצמי, אבל לא, הוא לא יימשך לביטול עצמי, הוא אוהב אותן חזקות, מתפקדות, דעתניות, שם, שם הוא נהנה לשחק, זה המגרש שלו.

היא ונילית, סטודנטית, סקרנית, לא נכחה באתר מתוך סקרנות, אלא מתוך מחקר מעמיק לעבודת הגמר של הלימודים. באה ממוקדת, לא נסחפת, חוקרת, לומדת.
הכירו.
התאהבו.
התחתנו.
הוא, לקח כמה צעדים אחורה מעולם השליטה שעד לאותו זמן היה כמעט כל חייו, זו הסביבה הטבעית ביותר עבורו, ולפתע, מתוך בחירה, נשאב לחיי זוגיות ונילית, קינקית? עוד לא בשלב הזה, רק בדיבורים, במחשבות הזימה, בפנטזיות.
היא ביקשה מספר פעמים לגוון, שאנסה לשלוט בה.
לא הצלחתי, החיבור הרגשי גדול מידי, אישתי, אישה שלי, איך אשפיל??? איך אכאיב??? (גם שיודע שהיא ביקשה), איך אחנך??? (מנטאלית, החינוך תמיד מגיע , אדם סוחף כזה. אז אולי לא נקרא לזה חינוך אבל בהחלט הובלה, הובלה לעולם שלי, לפינה שלי, יש כאלה שיכנו את זה טיפוס משכנע... לא עוסק בשיכנועים, בטח לא וכחן, מעלה ארגומנטים חזקים ולוקח בדרך כלל את כל הקופה)
היא נסחפה, אני נסחפתי, אז ניתן לומר בשלב זה שהיא נשלטה מנטאלית על ידי.
אני? אני נשלטתי מנטאלית על ידה - חזרה למקור, לבסיס, שיויון סלקטיבי, הגבר הוא החזק = הוא השולט.
האישה היא היא השולטת האמיתית, הייצרית, החזקה, אמא אדמה... זוגיות.
... שויון.

עוד בהתחלת הקשר (יחסית התחלה) טרום נישואין, אימצנו לנו נשלטת, שפחה, סאבית, בחורה מתוקה, דעתנית, מנותקת מהחיים לדעתנו, מחוברת לעצמה ולאדמה, לדעתה (ולדעת אמה)
מהר מאוד הקשר איתה הפך לשלישיה 24/7, טרום חתונה, בחודשים האלה שמתעסקים בתכנון ובארגון שלה, דוקא בעיתוי הכי לא נכון, מצאנו לעצמנו גלגל שלישי, אולי היום זה היה נתפס לגמריי אחרת.
השלישית, היא הייתה מתוקה נורא, כאילו שסוף סוף מצאתי את הנשלטת האולטימטיבית עבורי, היא פשוט נחכה שם, בחיים שלנו, הייתה לי לצל, הייתה לזוגתי לצל, בדיוק מה שרציתי לעצמי, קיבלתי בתוך מערך חלוקה ( אלו החיים שמזמנים לנו סיטואציות, נצל אותן או שהם תמיד ישארו כתקוות לא ממומשות)

אז השלישית חיה אצלנו קרוב לארבעה חודשים, ממש גרה אצלנו, היה בזה היררכיה של שולט וזוגתו, ונשלטת, אבל הייתה שם חברות, דאגה, ריבים, דעות, היא הייתה דעתנית, מאוד דעתנית.
זוגתי לא לקחה עמדה ברורה, לא בא לה לשלוט, ובטח שלא להשלט בסיטואציה המשולשת.
אז נשארתי אני וזוגתי ונשלטת, שיעמום.
נגמר.

התחתנו, שבנו לחיים ונילים, אינטנסיביים מאוד אבל וניליים, עד שערב אחד, לא מזמן, ערב חג שבועות התארחנו אצל חברים טובים, היו אצלם זוג חברים נוסף...
ישבנו, שתינו, שוחחנו ארוכות, בשלב כלשהו זוגתי ואני יצאנו לשאוף אויר רמת גני במרפסת השירות, זוגתי בחרמנותה ממזמזת אותי ואומרת... מה שהייתי עושה לבחור (החבר של החברים) ואני בשיא הטיבעיות מגיב...מה שאני הייתי עושה לבחורה...

ההמשך ממש קרוב...



string doll - נשמע בעיקר מבלבל. קשה לימצוא את האיזון האולטימטיבי יחד עם זאת עושה רושם שהדפוס שבחרתם אולי קורא תיגר על הנורמה אבל בהחלט מאוזן...

מחכה להמשך.
לפני 13 שנים
לו לי טה - לא כוס התה שלי.. נשלט, אשיתך, ונילי. ממש לא הפנטזיה שלי . אני בכלל נשלטת. למה לי לקרוא סיפורי עבדים נשואים?
לפני 12 שנים
לו לי טה אשתך* - התגובה נמחקה על ידי הכותב/ת.
לפני 12 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י