סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

התער של אוקהאם

לפני יומיים. 26 במרץ 2024 בשעה 21:30

אנחנו נוסעים לקמפינג היום.

ארגנתי כבר את כל הדברים - אוהל, מזרוני שטח, שקי שינה, כיסאות ושולחן מתקפלים, סירים וגזייה, ערכת קפה, כמה בירות ושתייה קלה, חטיפים וכמובן את כל האוכל למחר.

הנסיעה לא קצרה ואני מתכנן שנגיע לשם לעת ערב. העמסנו את הרכב בבוקר ואנחנו יוצאים לדרך בצהריים. אני נוהג כי אני יודע שיהיה לה קשה מאד להיות מרוכזת. כל המחשבות שלה ממוקדות במה שאני מתכנן לעשות לה שם, שנגיע.

הנחתי אותה ללבוש את הקולר שלה היום - היא יודעת שאנחנו שומרים אותו רק לאירועים מיוחדים והיא לא יכולה להפסיק לדמיין.

שסיימנו להעמיס את הכל לרכב היא לא יכולה שלא להבחין בארגז הצהוב מונח לו שם בקצה תא המטען. היא יודעת שבארגז הזה מונחים כל הדברים שאני והיא אוהבים לשחק איתם וזה רק מציף את הדמיון שלה יותר.

אנחנו נוסעים בדרך ואני בוחר לשוחח איתה על כל הדברים שהם לא מה שהולך לקרות שם ביער. היא איתי בשיחה אבל אני מרגיש שהמחשבה שלה נודדת. אני רואה איך מידי פעם היא מסתכלת לראות מה מצב הזקפה שלי. היא הרי רואה ויודעת שהיא שם כי אם להיות כנים - היא הרי יודעת שאני מתכנן את זה כבר הרבה זמן ולמרות שאני משחק איתה את משחק הפיתוי המילולי הזה גם אצלי הראש בעצם כבר שם .

אני שם לב שהיא מסיטה את המבט ואני פוקד עליה להסתכל רק קדימה ומכריז שאם אראה את מבטה סוטה שוב לשם, היא תענשי.

אנחנו ממשיכים לדבר ולשוחח ומתקרבים ליעד. אני שם לב לעוד הפניית מבט שלה ועולב בה - "את פשוט שרמוטה חרמנית שלא יכולה להפסיק לחשוב על זין הא? אני אהיה חייב להעניש אותך ". היא מתנצלת בפניי ומסיטה את מבטה שוב קדימה.

אנחנו מגיעים ממש קרוב אל הכניסה ליער ועוצרים לאכול משהו קל בתחנת הדלק - את הערב הזה אנחנו לא מתכננים להשקיע בהכנת ארוחה ביער - את זה נעשה מחר. לערב הזה מתוכננים דברים אחרים.

סיימנו לאכול ואנחנו נכנסים עם הרכב ליער ומגיעים לאזור הקמפינג.

זוהי לא העונה האידאלית לבוא לכאן, אבל הגענו ביום שבו מזג האוויר סתווי ונעים וזה רק יוסיף לחוויה.

אנחנו מתחילים לפרוק את הכל מהאוטו ומתמקמים בקצה אתר הקמפינג. יש כאן עוד אנשים מלבדנו אך אנחנו בוחרים להיות בנקודה הקיצונית ביותר והרחוקה ביותר מהכניסה.

הגענו שהשמש מתחילה לשקוע ולכן אנחנו ממהרים להקים את המחנה שלנו - אנחנו בונים את האוהל, מכניסים את המזרונים ואת שקי השינה - מסדרים את הכיסאות והשולחן, הצידנית עם השתייה ממקמים את ערכת הקפה, הסירים והגזייה ופותחים את התיקים בקצה האוהל שיהיה לנו הכל מוכן.

את הארגז הצהוב אני מניח בכניסה לאוהל, עדיין סגור. בקרוב יגיע הזמן שלו. 

אנחנו יושבים , שותים קצת מהאלכוהול שלנו , שומעים קצת מוזיקה ופשוט נהנים מהביחד שלנו, כמו עוד זוג ונילי למראה.

לאט לאט יורד חשכת הלילה והמחנות שסביבנו הולכים ומעמעמים את האורות, האוהל הקרוב לנו ביותר נמצא במרחק של כ-100 מטר מאיתנו, רחוק אך לא רחוק מדי.

אנחנו בקצה המחנה, האוהל האחרון שעוד ער. שמגיעה השעה חצות, אני בוחר לכבות את התאורה שהבאנו. השארתי פנס תאורת חירום אחד בתוך האוהל כך כעת רק הירח מאיר אותנו.

הגיע הרגע. אני פוקד עליה להיכנס לאוהל ולצאת ממנו שהיא עירומה. 

אני מחכה לה בחוץ, והנה היא יוצאת אליי - עירומה, שרק רק הקולר השחור בולט על רקע גוון עורה הלבן הבוהק באור הירח.

היא כלכך סקסית ומעוררת תאווה - שדיה הגדולים עם הפטמות הורודות והזקורות שעולים ויורדים בקצב פעימות הלב שמאיץ בבית החזה שלה, בטנה המלאה שאני אוהב תמיד ללטף ולאחוז והעגיל המנצנץ בטבורה, ירכיה התפוחות שמסתירות את משולש האהבה שלה , מגולח למשעי כמו שאני אוהב וכמובן התחת הבשרני שמקפץ כך למולי. בזמן שהיא יוצאת אליי, אני ממהר להסיר את בגדיי, כך שזקפתי הנכבדת מזדקפת כך מולה והיא מבחינה בארגז הצהוב מונח לידי.

כך אנחנו עומדים, מחוץ לאוהל, ערומים ומוכנים.

אני פוקד עליה לסדר את שיערה בצורת שתי קוקיות, בסגנון הילדותי והמחרמן שאני אוהב.

אני אומר לה להצמיד את הידיים שלה מאחורי העץ ומוציא מהארגז הצהוב זוג אזיקים וגאג עם כדור שחור.

אני קושר את ידיה כך מאחורי העץ, ומצמיד את הגאג עמוק לפיה.

אני מזהיר אותה שלא תשמיע רעשים מיותרים, שלא נעיר את שכנינו למחנה שיבואו כולם לצפות בה.

היא מהנהנת ומריירת מהגאג, והרוק שלה נוזל על שדיה הגדולים.

אני מוציא מהארגז את זוג מצבטי הפטמות המוכר ומחבר לה אותן.

כל הגוף שלה חשוף מולי - שדיה הגדולים מכוסים ברוק שלה והשרשרת שמחברת המצבטים לפטמותיה עולה ויורדת בקצב נשימותיה.

אני מתקרב ומושך בשרשרת - אני רואה את פניה נאנקות מכאב, אך היא משתדלת להיות חזקה בשבילי וחונקת את אנחות הכאב שלה.

אני משחרר את השרשרת ושולף את השוט מתוך הארגז הצהוב.

אני מצליף בשדיה ובבטנה. הצלפה אחר הצלפה, כל אחת כואבת לה יותר מהקודמת. רעש השוט שמפלח את אוויר ונוחת על שדיה משמיע הד בחלל היער.

הסימנים נערמים על גופה והיא נרתעת מכאב בכל הצלפה - לא יודעת מתי אני מתכוון להפסיק - אך מתמודדת בגבורה ולא משמיעה קול מעבר לאנחת כאב קלה.

אחרי ההצלפה העשירית אני מניח את השוט. ההקלה ניכרת היטב בעיניה.

הרוק עכשיו נוזל בכמויות מהגאג ויורד לו במורד גופה.

אני כלכך אוהב לראות אותה כך.

היא אמנם כולה בתוך הסאבספייס, אך אני לא שכחתי את העונש שמגיע לה ואני מרים שוב את השוט מרצפה.

היא נרתעת שוב - הפעם אני מכוון אותו נמוך, על הרצפה בין רגליה. היא יודעת מה הולך לבוא עכשיו.

אני מניף את השוט למעלה ופוגע בכוס שלה. כל גופה מתעוות בכאב אך זעקת הכאב שלה נבלעת בתוך הגאג.

אני מוריד שוב את השוט לבין רגליה ומניף אותו שוב. גופה מתכווץ והיא מתפתלת ושוב מחניקה זעקת כאב שנבלעת בגאג.

אני מניח את השוט בצד - עם הכאב סיימנו להיום. אני גאה בה כלכך - התמודדה בגבורה עם עוצמת הכאב שהיא חוותה ועם העונש שהקצין אותה אפילו יותר. 

אני מבחין בדמעות בעיניה ויודע שכעת הגיע הרגע לחלק השני.

אני פותח שוב את הארגז ומוציא מתוכו את הרצועה ואז אני ניגש אליה ומחבר אותו לקולר שלה ומקביל מסיר את המצבטים מפטמותיה הכואבות.

אני מושך את הרצועה ופלג גופה העליון מתכופף מעט לכיווני עד כמה שידיה הקשורות מאחורי העץ מאפשרות.

אני מלטף את הדמעות שלה ונושק לה בכל לחי. מלטף את כל אחת מהקוקיות שבשיערה, מנקה קצת את הרוק מסביב לפיה ומסיר את הגאג.

היא לוקחת נשימה עמוקה ורואה אותי מתכופף למטה. אני שולף את לשוני ומלקק אותה בתאווה - מלקק את השפתיים והדגדגן ונושק בכל האזור שבער מכאב אך לפני שנייה.

אני נותן ללשון שלי לעבוד וכל הגוף שלה מתפתל אך היא לא יכולה לעשות כלום כי ידיה כבולות מאחורי העץ.

לשוני יוצאת החוצה וכעת אני מחדיר את אצבעי לתוכה - מזיין אותה קצת ומשחק בה.

אני מוסיף עוד אחת ומרחיב אותה ומגביר את קצב הפמפום.

שאני רואה ומרגיש שכל כולה רטובה ונוטפת אני מוציא את אצבעותיי ומורח את המיצים שלה על הזין שלי.

אני מתקרב עם הזקפה הענקית שהיא עשתה לי וחודר אליה מקדימה, מזיין אותה על העץ.

השליטה והקצב לחלוטין שלי - אני מפמפם אותה לאט בהתחלה ומגביר את הקצב.

הרעש של התחת שלה שנדפק על העץ בכל חדירה שלי מרעיד את העצים מסביב.

אני ממשיך לזיין אותה, מהר, בלי הפסקה ואני מרגיש שהיא קרובה. אני יודע שאני קרוב בעצמי אז אני מגביר עוד את הקצב, עד שאני מרגיש את זה בא - אני פורק את כל הזרע שלי עמוק לתוכה ומרגיש איך אנחנו גומרים ביחד.

אני מרגיש אותה כל-כך רוטטת, מותשת ומרוגשת ומשחרר את האזיקים מידיה. היא נופלת מהעץ אל בין זרועותיי.

אני מחבק אותה חיבוק ענק, מסיר את הקוקיות משיערה ומשחרר את הרצועה מהקולר שלה ואנחנו נכנסים יחד לאוהל.

אני מלטף אותה בכל המקומות שחטפו מהשוט - מעסה את שדיה, מלקק את פטמותיה הכואבות ומלטף בעדינות את שפתי הכוס שלה. אני מלטף לה את השיער וחופן לה את התחת הבשרני הזה שהחלטתי להשאיר מחוץ למשחק היום. הסימנים בהחלט יישארו שם להמשך השבוע.

אני מרגיש איך היא נהנית ממגעי הנעים ולוחש באוזניה שאני גאה בה כל-כך על מה שהיה. המילים היחידות שהיא מצליחה להוציא מפיה הן "תודה לך, זה היה פשוט מדהים!".

אנחנו נכנסים יחד אל תוך שק השינה הזוגי הגדול והולכים לישון מכורבלים ומחובקים.

אין לדעת אם מישהו מבאי אתר הקמפינג הזה היה עד למה שהתרחש ממש כאן בקצה המחנה אשר ביער, בערב הסתווי הזה.
 
הסוף.

לפני שבוע. 19 במרץ 2024 בשעה 19:23

הזמנו מקום במסעדה בשעה 21. זו מסעדה יוקרתית, אם לא מגיעים בטווח של רבע שעה מהזמן שנקוב בהזמנה המקום לא נשמר.

היא יצאה באיחור של כמה דקות אליי - אבל היו פקקים והדרך התארכה לה. כבר באמצע הדרך הסתכלתי על השעון וראיתי שהיא לא תגיע בזמן, אז התקשרתי לבטל את המסעדה. זו הייתה טעות חמורה מצידה לאחר דווקא היום, שאנחנו חוגגים. היינו יכולים להנות מערב רומנטי ונילי יחסית במסעדה מצוינת. ממש חיכיתי לזה אחרי תקופה לא קלה בעבודה.

היא תשלם על זה והיא יודעת את זה.

היא מגיעה אליי והיא כל-כך יפה. לבושה בבגדים היפים האלה - השמלה השחורה החדשה היוקרתית הזו עם המחשוף העמוק שקנינו יחד, עם גרביונים ארוכים וסט לנז'רי שחור עם תחרה של חזייה וחוטיני. היא מאופרת בטוב-טעם ונראית פשוט מדהים. אני נועץ בה מבט, משתאה, מלא תאווה ויודע שהיא תסיים את הערב אחרת לגמרי.

"איחרת" אני אומר לה. היא יודעת שהיא איחרה, היא אומרת שהיא מצטערת אבל היא יודעת שביום כזה, שום בקשת סליחה לא תעזור.

היא ניגשת אליי, מחבקת אותי ואומרת לי שהיא כל-כך מצטערת. אני מציב בפניה שתי אפשרויות - להסתובב וללכת הביתה או להישאר כאן איתי ולשאת במחיר לשלם על הטעויות שלה. היא כמובן בוחרת להישאר.

"הכנתי לנו ארוחה, במקום המסעדה - אבל את צריכה להתארגן לפני" אני אומר לה.

אני מביא מספריים מהמטבח. אני גוזר בדיוק באמצע את השמלה היקרה הזו וקורע ממנה גם את הגרביונים. אני משתמש בקרעים של השמלה בתור כיסוי עיניים עבורה ומסירה ממנה את החזייה. היא לא תצטרך אותה הערב.

אני מוריד אותה על 4, ומציין בפניה שהיא יכלה להיות בת-הזוג שלי היום אך במקום זה מעמדה יהיה של כלבה מטונפת.

אני מביא גליל נייר דבק סלוטייפ. אני מצמיד את הגרביון הקרוע ומלפף אותו לתוך כף היד שלה ועוטף אותה חזק בדבק. אני עושה כך גם ביד השנייה. היא כלבה היום, אצבעותיה מנוטרלות לגמרי ובמקומן יש לה כפה של כלבה.

אני מניח צלחת לפניה. היא לא רואה כי עיניה מכוסות אז אני מכווין את הראש שלה לכיוון הצלחת. "יש כאן בננה מקולפת ואת צריכה לאכול אותה כמו כלבה, בלי ידיים" אני אומר לה .

היא מנסה ומשתדלת לתת כל פעם ביס אבל זה לא קל בלי ידיים והבננה כל פעם בורחת לה. בינתיים אני נעמד מאחוריה ומושך את החוטיני גבוה אל תוך הכוס שלה. היא נרתעת בכאב ואני מושך חזק יותר - רואה איך החוט ננעץ בה, חורך בין ישבניה. היא יודעת לא להפסיק לאכול את הבננה בשום אופן כי אז יהיה לה כואב עוד יותר. היא ממשיכה לאכול בביסים קטנים ואני משחרר מהחוטיני ומוריד אותו ממנה. הביס האחרון מהבננה הביא איתו את הספנק הראשון - סימן לבאות.

הצלחת ריקה ואני מחליף אותה בקערה של קוטג'. "המנה השניה להיום מחכה לך" אני אומר לה. לאכול מקערה של קוטג' בלי ידיים זה לא קל, אבל היא מתחילה במאמץ. בינתיים אני מפליא בה מכותיי בכל אחד מישבניה. אני אומר לה שלא משנה מה - הכאב מבחינתה לא קיים והיא מרוכזת אך ורק במשימה שלה לסיים את הקוטג'. היא ממשיכה ללקק ולנסות לייצב את הקופסא עם הכפות שלה ואני ממשיך עם הספנקים בתחת שלה ושאני רואה שהיא קרובה לסיום אני עובר להכות חזק יותר. שהיא מסיימת ללקק הכל התחת שלה כבר בוער ואדום.

אני בוחר להקל עליה קצת ונותן לה ללקק שתי קוביות קרח. אני לוקח אותן מהפה שלה ומחליק אחת על כל אחד מפלחי ישבנה. אחרי שהחלקתי אותן מספר פעמים אני לוקח אותן ודוחף אותן עמוק לתחת שלה, זה לוקח זמן אך לאט לאט היא נפתחת ומקבלת אותן - קופאת מבפנים .

אני מספר לה שהמנה העיקרית שלנו היא פסטה שמנת אך עבורה מגיע רוטב מיוחד . הכנתי אותה לפני שהיא הגיעה, כאשר ידעתי שהיא תאחר.

אני מניח את הצלחת לידי. אני מרים את ראשה מעט ומניח את הזין שלי מול פניה. היא לא רואה אך היא מרגישה. היא מגששת עם הלשון ואני מקרב אותו אליה. היא בולעת אותו בשקיקה. מוצצת בתאווה גדולה. קשה לה מאד בלי הידיים אז אני פשוט מזיין לה את הפה בלי הפסקה עד שאני ממש קרוב לפורקן. אני מוציא את הזין שלי מהפה שלה, נותן עוד כמה שפשופים ומשחרר את כל הזרע על המנה שלה. "עכשיו המנה שלך מוכנה, קיבלת את הרוטב בהמלצת השף, תאכלי" אני אומר לה.

היא אוכלת גם אותה בביסים קטנים, אחד כל פעם. בזמן שהיא אוכלת אני מלטף את התחת האדום שלה, לש את השדיים הגדולים שלה וצובט את פטמותיה. היא אוכלת לאט אבל ההנאה והעונג ניכרים היטב בתגובה של גופה למגע שלי.

היא סיימה לאכול ומכריזה שהיה לה טעים מאד. "אני שמח לשמוע" אני אומר לה. "אבל גם לכף שהשתמשתי בה להכין את הפסטה יש שימוש". אני משכיב אותה על הגב, מביא את הכף של הפסטה ומתחיל לדחוף אותה לכוס שלה. היא לא רואה מה קורה, אבל מרגישה - מרגישה היטב איך אני מזיין אותה עם כף של פסטה. מפמפם ומגביר את הקצב, הלוך וחזור, מלטף לה את הדגדגן תוך כדי, שומע אותה גונחת ומתנועעת בקצב של הכף שנכנסת וחודרת אליה והיא מקבלת אותה בתאווה כמו השרמוטה המטונפת שהיא. אנחנו ממשיכים ככה עד שהיא גומרת.

היא מתנשפת בכבדות, מנסה להירגע. היא קיבלה את כל מה שהגיע לה כמו שצריך, אז אני חושב שהגיע הזמן לסיים - אבל לא בלי תזכורת.

אני גוזר הדבק מכפות ידיה, משחרר אותן לחופשי. "אני גאה בך מאד, שרמוטה מטונפת שלי" אני אומר לה, "אבל צריך להשאיר לך מזכרת, שלא תאחרי יותר שוב בימים כאלה".

אני פוקד עליה לקום ומביא טוש. כותב על התחת שלה - חורים בשימוש -  "חורים" בפלח ימין, "בשימוש" בפלח שמאל.

"תסתכלי במראה במהלך השבוע ותזכרי את הערב הזה, כי שאת איתי את קודם כל - חורים לשימושי" אני אומר לה.

"מקווה שנהנית מהארוחה יקירה שלי. עכשיו בואי נלך להתקלח יחד ולהתכרבל במיטה."

לילה טוב!

 

לפני 3 שבועות. 7 במרץ 2024 בשעה 22:44

את מזמינה אותי אלייך הביתה.

את מחכה לי ערומה על 4, צמוד לדלת.

בשנייה שהיא נפתחת את מתקדמת אליי כמו כלבה, מעלה את הראש שלך ומחככת אותו באזור חלציי.

את פותחת את הרוכסן ומוצצת כמו כלבה, על 4, בלי ידיים.

רק שאני מסיים לפרוק הכל בפה שלך ואת בולעת כמו שצריך ומנקה את כולו את רשאית לדבר.

את מבקשת עוד, זה ממש לא היה לך מספיק.

אחרי שהכל נקי אני נותן לך להרגיש קצת... את באה עם התחת שלך ומתחככת עליו... עד שאת מצליחה להעיר אותו מחדש.

התחת שלך מחכה לי. אני מוריד אותך נמוך, נצמד לתחת שלך ומתחיל לפמפם, בהתחלה לאט והקצב הולך ומתגבר.

אני ממשיך וממשיך עד שאת גומרת ואז אני מרשה לעצמי לפרוק הכל לגמרי, משאיר שאריות זורמות על התחת שלך ובתוכו..

את מרגישה את הזרע החם שלי נוזל על התחת שלך והירכיים שלך, נוטף לו - הוכחה חיה לכל מה שאת מסוגלת להוציא ממני.

את ההמשך במקלחת נשמור כבר לפעם אחרת... :)

 

 

לפני 4 שבועות. 29 בפברואר 2024 בשעה 18:33

את שוכבת על הרצפה.

הוא מצמיד את הירך לשוק וקושר באזיקון וכך גם בצד השני.

את שתי ידייך הוא מצמיד זו לזו מאחורי הראש וקושר אותן באזיקונים.

בתצורה הזו היא מוגבלת תנועה לחלוטין

גופה מונח כך מולו, פעור ופגיע

והוא יכול לעשות בה כרצונו, בלי שתוכלי להתנגד

 

ומה בדיוק הוא רוצה לעשות לך שאת קשורה ככה?

 

לזיין לך את הפה באגרסיביות, לאחוז בשערך חזק ולפמפם
ואז, אחרי שהוא רטוב מספיק, להיצמד לאחורייך, להצליף בעכוזך ולחדור חזק ומהר בתנועות בלתי פוסקות
עם כל כניסה הוא מושך קצת את ידייך הקשורות למעלה, מכאיב לך טיפה
ואת לא יכולה להתנגד רק להיות שם ולקבל את זה

הגוף שלך כואב, התנוחה מקשה עלייך וכל חדירה כואבת יותר.
והוא כבר קרוב מאד, אבל מחליט להמשיך עוד קצת
אז הוא יוצא, ומסובב אותך על הגב, מפסק בכוח את רגלייך ומשחק קצת עם האצבע שלו
מחדיר אותה ומרגיש איך גופך מרטיב אותה וסובב סביבה
את לא שולטת במה שקורה, אבל מתמסרת לגמרי לתחושה
ואז הוא רוכן מעלייך ודוחף את הזין שלו לפה שלך.את יכולה לעבוד רק עם לשונך ואת כלכך מרוגשת להרגיש אותה שאת דואגת להרטיב במגע כל פיסה ממנו
את עוצרת לשניה, ומיד הוא דוחף אותו עמוק לגרונך, עד שאת כמעט נחנקת והוא מוציא אותו קצת ואז בבת אחת דוחף שוב
הפעם הוא כבר לא מתאפק ומתפרק לגמרי בתוך הפה שלך ואת בולעת כל טיפה כי על מיצי תאווה כאלה לא מוותרים
ובגלל שעשית עבודה כלכך טובה הוא נותן לאצבעות שלו לחדור שוב לגופך, לחקור אותך מקרוב... עד שאת גומרת ומתפרקת יחד איתו.
רק אז אני משחרר את האזיקונים שקושרים את רגלייך וידייך ונותן לגופך לנוח...

לפני חודש. 28 בפברואר 2024 בשעה 19:40

*אזהרת טריגר*

מדובר בתיאור פנטזיה קיצונית יחסית , שנחשפה בפניי ע"י ידידה קרובה. לא לבעלי לב חלש.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

היא ממש ממש שמנה. כזו עם תחת ענקי ושדיים גדולים, כבדים ונפולים

אבל היא פשוט לא הצליחה לרדת במשקל כמו שהייתה רוצה ולא משנה מה היא ניסתה.
אצלה בראש היא מאמינה שהגבר היחיד שיכול להיות איתה זה מישהו שרוצה להיות רפתן - שיתייחס אליה כמו פרה אמיתית - כי זה מה שהיא באמת.
למרות שבפועל היא קצינה בצבא בתפקיד רציני, עם דירה משלה באוזר נחשק ברגע שהיא מגיעה הביתה זה מתהפך.

היא פרה - בלי בגדים, רק על 4 ויש לה קולר כמובן.
יש לה מרפסת שירות בדירה ושם נמצאת פינת הרפת שלה- על הרצפה מונח מזרון - שם היא נמצאת כל הזמן. משוללת שימוש בטכנולוגיה כמעט כל הזמן, למעט מקרים דחופים באישור מיוחד - כי היא הרי פרה. פרות לא משתמשות בטכנולוגיה.
הרפתן מגיע והיא מחכה לו שם בפינת הרפת. שם היא אוכלת ושותה מקערה וכאשר צריכה צרכים הרפתן לוקח אותה לאמבטיה ושהיא מסיימת הוא שוטף אותה כמו שרוחצים פרה.
וכמובן שכל פרה אמיתית צריכה חליבה. היא לוקחת הורמונים שמגבירים ייצור חלב כדי שיהיה מה לחלוב. הפרה צריכה חליבה כל יום - לפעמים ידנית ולפעמים ע"י מכונה. בימים שהרפתן לא זמין היא נחלבת לבד, אבל הכי נעים והכי יעיל זה בידיו המחוספסות של הרפתן. אחרי תקופה מגיעים לכמות נכבדת שאפשר למלא איתה קנקן.

כמובן שכל פרה צריכה גם הרבעה. כמעט כל הזמן בבית עם פלאג זנב בתחת - כי היא הרי פרה. כל החורים פתוחים לשימוש הרפתן ויודעים את העבודה והם למטרה זו בלבד ולשימושו הבלעדי, כמה שרוצה ומתי שרוצה בכל שעות שהייתם המשותפת.

לפרה אין רצון חופשי ולעיתים חריגות בלבד שהיא רוצה לפנות אליו היא קוראת לו "מו...מו...מו הרפתן" ומקבלת את אישורו לדבר.

החלום הגדול שלה הוא שהרפתן יסמן אותה לתמיד, עם סימון קעקוע על עטיניה. הוא טוען שהיא עוד לא הרוויחה את זה, אז בינתיים רק בכיתוב.

הפרה ישנה ברפת ולעיתים רחוקות, בהחלטת הרפתן הוא מרשה לה להגיע גם למיטתו כדי להשתעשע בה ולהשתמש בה לא כמו פרה אך שזה נגמר היא שבה לרפת שלה.

למחרת בבוקר, היא מתלבשת ושהיא עומדת ביציאה ניגש אליה הרפתן ונושק לה - מומומו פרה שלי - שיהיה לך יום נפלא :)

 

לפני חודש. 25 בפברואר 2024 בשעה 21:44

את מכירה את הסיפור הבית של יעל?

כן, דאדי.

את זוכרת איזה מקומות היא מחפשת לה שיהיו לה לבית?

אני זוכרת שיש שם בסיפור שהיא נכנסת מתחת לשולחן ושהיא נכנסת לארגז דאדי.

בתוך ארגז זה קצת מוגזם בשבילך, אבל מתחת לשולחן לעומת זאת...

כן דאדי?

רוצה לנסות? נעשה את זה הבית של לונה.

אני אשמח דאדי!

מצוין, אז אני פורס לך מזרון כאן, מתחת לשולחן. ללילה הזה, כאן יהיה הבית שלך. הבאתי לך את הכרית והשמיכה שלך. תלבשי את הפיג'מה החמודה שקניתי לך של הלו-קיטי. הבאתי לך גם את הצעצוע שאת אוהבת, הרוקט פוקט הסגול הזה. אני מרשה לך לשחק איתו קצת לפני שאת הולכת לישון - אבל לא להגזים!

תודה, דאדי. כבר מסיימת להתלבש.

מצוין, בינתיים דאדי יושב כאן בשולחן, בפיג'מה שלו וקורא כמה כתבות לפני שהוא הולך לישון. תשתדלי לא להפריע!

בינתיים לונה משחקת עם עצמה, בצעצוע החמוד שלה, מתחת למכנסיים ונעים לה מאד - אבל היא מתחילה להשתעמם והיא רואה את הרגליים של דאדי, ובא לה לשחק קצת עם הצעצוע שלו.

אז היא מתקרבת אליו, נוגעת קצת עם היד... מוציאה אותו מהמכנסיים ומתחילה למצוץ מתחת לשולחן... בזמן שדאדי קורא את הכתבות שלו. היא מוצצת ומלטפת, משחקת עם הביצים, ממכניסה ומוציאה עם כל הלב עד שדאדי גומר, ישר לתוך הגרון שלה. היא מנקה את הכל שלא יישאר כלום ולא ילכלך את דאדי.

ואז דאדי מזיז לאחור את הכסא.

מה עשית?

היה לי משעמם עם הצעצוע שלי דאדי... אז רציתי לשחק עם הצעצוע שלך!

ביקשת רשות מדאדי לשחק בצעצוע שלו?

לא דאדי...

נכון מאד. דאדי ביקש ממך לא להפריע לו שהוא קורא. מה עושים לילדה רעה שלא מקשיבה למה שאומרים לה?

עונש דאדי...

נכון מאד. צאי מתחת לשולחן ותשכבי על הברכיים של דאדי.

כן דאדי.

עכשיו על הברכיים, דאדי יפשיל לך את המכנסיים. את צריכה כמה מכות הגונות בטוסיק כדי ללמוד איך להתנהג.

כל מכה כזו, בעוצמה הולכת וגדלה, מקפיצה את הטוסיק הזה.

תספרי!

אווץ'.. אחד דאדי,

שתיים דאדי.

אייי... שלוש דאדי.

אחליף ליד השניה, שתרגישי אותי היטב.

ארבע, חמש, שש דאדי.

אחרי השישית האצבע של דאדי נוגעת במקום הקסום שלה.

רטובה לונה הא?

חשבתי שכואב לך, אבל אני רואה שאחרי הכל את ילדה חרמנית קטנה ושובבה.

שבע, שמונה, תשע כן דאדי!!

אחרי התשיעית כבר שלוש אצבעות של דאדי בפנים, נהנות להן קצת.

מוכנה לעשירית?

כן דאדי, עם דמעות בעיניים.

אייייי, עשר דאדי!

כל הכבוד - קיבלת את העונש שמגיע לך... אבל אני רואה שאת רטובה מדי כאן במקום הקסום שלך.

אני אקח קצת מזה כדי למרוח על הצעצוע של דאדי... רצית כלכך לשחק בו, אז תקבלי אותו עמוק בטוסיק החצוף והכואב שלך.

כן דאדי!

דאדי מוריד לך את הפיג'מה לגמרי ונכנס לאט לאט... אבל אז הוא בפנים ומפמפם אותך בכוח, מושך לך בשיער ביד אחת, מכה בטוסיק שלך ביד השניה.

דאדי לא מרשה לך לגעת בעצמך בזמן הזה כי לא מגיע לך. מה שכן מגיע לך זה שדאדי יציף אותך בזרע שלו, עמוק בתוך הטוסיק.

עמוק עמוק דאדי?

אכן. עמוק עמוק. דאדי מושך חזק בשיער שלך ומשחרר את הזרע עמוק עמוק לטוסיק שלך.

אוחח... תודה דאדי.

קיבלת את מה שמגיע לך - עכשיו תתלבשי ולכי לישון בפינה שלך, על המזרון מתחת לשולחן ואל תפריעי יותר לדאדי עד הבוקר. כי אם תפריעי שוב, בפעם הבאה זה יהיה יותר כואב, עם סיפור אחר.

לילה טוב :)

 

 

 

לפני חודש. 18 בפברואר 2024 בשעה 21:33

אני, בשעה 11 בבוקר: היי דארלינג, איך עובר עלייך היום?

את:  קשוח קצת, הייתה לי פגישה עם המנהלת שלי מקודם על כמה עניינים דחופים , מקווה שעכשיו יהיה יותר רגוע.

רגוע? ובכן, אני רוצה לחלוק איתך מחשבה שעברה בראשי, נראה איזה אפקט יהיה לה.

אוהו... שתף אותי :)

אני מדמיין אותך מחר בבוקר, מתארגנת לעבודה - לובשת את הלנזרי תחרה האדום הסקסי הזה, שהחזייה בקושי עוטפת את השדיים המתפקעים שלך. ואז, רגע לפני שאת יוצאת לעבודה אני נצמד אלייך, עם יד על צווארך, אוחז בהם ומגניב איזו נשיקה חושנית בצוואר ויוצא מהבית עם הזקפה הזו להמשך היום.

איך זה?

יש פרט אחד לא כלכך הגיוני בתיאור הזה שלך...

מה?

אין מצב שהייתי נותנת לך לצאת מהבית עם זקפה כזו. הייתי מוצצת לך בתאווה כזו עד שהיית מרוקן את כל הזרע מהביצים שלך ורק אז שאתה מרוקן ומסופק היית יוצא לעבודה.

ובכן, שאת אומרת את זה ככה יש עוד פרט לא הגיוני בתיאור שלי...

מה?

אין מצב שהייתי רואה אותך לובשת את הלנז'רי הסקסי הזה ונותן לך להמשיך להתלבש. יותר סביר שהייתי קורע ממך את החזייה והתחתונים האלה מכופף אותך לדוגי, אוחז בקוקו הסקסי הזה ודוחף את עצמי לתוכך בכוח ותאווה עד הפיצוץ.

ועכשיו אני חייבת ללכת לשירותים בגללך!

כדי?

לאונן את חיי בתוך ים הרטיבות הזו שגרמת לי

ובכן, לכי ותהני לך קצת - תגיעי לפרקך, אבל תשמרי משהו גם להיום בערב כן?

אתה יודע שכן!

אה... ועוד משהו חשוב - תתלבשי בהתאם :)

 

לפני חודש. 29 בינואר 2024 בשעה 20:40

את בת 28 ושוכרת דירה לבד בפ"ת.

למדת כלכלה באוני ת"א ואת עובדת במחלקה הפיננסית של אחת מחברות הביטוח הגדולות. מגיעה לשם כל בוקר ברכבת הקלה.

קידמו אותך בעבודה ממש לאחרונה. עכשיו את כבר העובדת הבכירה במחלקה, מתחת למנהלת. העובדים הצעירים מסתכלים על הפרסונה המקצועית שלך בהערצה וקנאה.

את בגובה 160, בעלת גוון עור בהיר יחסית עם כמה נקודות חן במקומות מעניינים. מבנה גופך קצת מלא, שיער שטני חלק ארוך, טוסיק בשרני בר-אחיזה וחזה מלא. את לובשת משקפיים של סופיסטיכוסית לפעמים, אבל בתכלס את מרגישה שאת נראית טוב יותר עם עדשות. את לא יוצאת מהבית בלי השרשרת, הטבעת והעגילים שלך.

את עושה פילטיס פעמיים בשבוע ואוהבת לצאת לשתות עם חברים בת"א כשיש האפי האוור שווה ישר אחרי העבודה.

אבל עכשיו, שאת כאן, מחכה לו במרכז החדר הזה, כל זה לא באמת חשוב.

את יושבת בחדר, על מזרן יוגה, ערומה על הברכיים, עם ידיים קשורות באזיקים מאחורי הגב, הטוסיק מונח על העקבים. בדיוק כמו שהוא ביקש ממך לחכות.
העיניים שלך סגורות והפה שלך פתוח, ופתאום את שומעת אותו נכנס לחדר.

הגבר הזה שאיתך בחדר בא ודוחף לך גאג כדור כמחסום פה. ואת? את מתחילה לרייר.

לרייר, לחשוש ולהתרגש. את לא רואה אותו, רק שומעת אותו מסתובב סביבך.

מדי פעם הוא מתקרב אליך, נושק לך בלחי, מלטף אותך ומנקה לך את הריר עם היד שלו.
ואז, שהיד שלו מלאה בריר שלך הוא נותן לך ספאנק חזק בטוסיק.

את לא רק שותקת עכשיו. את כולך מרוכזת בסיטואציה. הגאג הרי גורם לך לרייר בטירוף. אם היית מסתכלת על עצמך מהצד בפרספקטיבה של פעם היית מביטה בבוז על הבחורה המושפלת הזו. אך עמוק בתוכך את יודעת, המקום הנמוך הזה מחרמן אותך כלכך ואותו הריר שנמרח על הלחי שלך בליטוף אחרכך נמרח על הטוסיק שלך בספאנק.

וואו, מה שזה עושה לך. זה חיבור מנטלי עמוק כי מהמקום המנוטרל הזה, הכואב הזה, את מצליחה באמת לשחרר. לשחרר את האישה החזקה והכריזמטית שמובילה עובדים בעבודה וכולם מסתכלים עליה בהערצה. את מצליחה לשחרר ולהתחבר להיותך מובלת - לתת לו את האחריות לקחת אותך, בביטחה ובעונג למקום המזכך והמענג הזה.

 

[ נכתב בהשראתך (את יודעת מי את 😄 ]

 

...המשך יבוא... ?

 

 

לפני שנה. 24 בינואר 2023 בשעה 22:00

" את בטוחה שאת רוצה להכנס לחדר הזה? " אני שואל אותה.

אנחנו מדברים כבר שבועיים, מגלים פרטים זה על זו לאט לאט לפני שעושים את הקפיצה הבאה.

אנחנו מרגישים שאנחנו על אותו גל בערך. אני כבר שנים מתעניין ואוהב בדסמ, בעוצמות כאלה ואחרות לפי התקופות בחיים. היא גילתה את זה רק לאחרונה אבל זה עורר בה תשוקות שהיו מודחקות במשך תקופה ארוכה. השיח ביננו הדליק בה את התשוקות האלה - המחשבה להיות מובלת, נשלטת ומנוטרלת ונתונה בידיו של גבר חזק ואסרטיבי שייקח אותה ויעשה בה כבשלו מתחבר לדחפים הכי אירוטיים שלה.

היא עברה דברים בחיים והייתה עם גברים בעבר, גופה ידע עונג ותשוקה - אבל משהו שייקח אותה באמת רחוק, לפסגות העונג שהיא חושקת בהן, עדיין לא היה לה.

"האישה שעומדת בכניסה לדלת של החדר הזה, לא קיימת יותר ברגע שעשית את הצעד פנימה וסגרת את הדלת מאחורייך" אני אומר לה.

"ברגע שעברת את הדלת הזו את כבר לא אישה - את כלי. הכלי שלי, לשימוש שלי. אעשה בך ובגופך כרצוני - יכאב לך, לעיתים מאד . אני אהנה מזה, זה יחרמן אותי ויזניק את הזקפה שלי למעלה והזקפה הזו תמצא את דרכה לגופך ותממש את מטרתה בשלל צורות.

השדיים שלך והפטמות שלך יהיו כלי משחק בידיי והתחת העגול והעסיסי הזה ישמש גם הוא להנאתי.

החדר הזה הוא מגרש המשחקים שלי, לעינוג מקסימלי.

ברגע שאת נכנסת לתוכו את בוחרת לשחק איתי, במשחקים שלי ובחוקים שלי. מרגע שעברת בדלת את המשחק החדש שלי - את כאן, בעירום מלא ובלי מעצורים - למעט מילת הביטחון שבחרת.

תהיה כאן המון הנאה, עונג ומיצוי התשוקה שלי ואובדן שליטה, הסרת הגנות ורגישות מנטלית שלך. ממה שתיארת לי, זה יכול לקחת אותך לקצוות העונג והשחרור האלה שאת חושקת בהן, אבל את צריכה להיות מוכנה לדרך הזו שתצטרכי לעבור כדי להגיע לשם.

ולכן, אני שואל שוב - את בטוחה שאת רוצה להכנס אל החדר הזה?"

 

לפני שנה. 23 בינואר 2023 בשעה 22:46

אני מודה שזה לא קורה הרבה - זה קורה לעיתים רחוקות בלבד, אבל לפעמים בא לי ממש להיות בצד השני.

אחרי יום קשה, עם אנרגיות רעות בגוף - בא לי לשחרר הכל ולתת למישהי אחרת את השליטה.

לתת לה להוביל אותי, לתת לה לתפוס אותי בביצים ולהפעיל לחץ בכמות ובעוצמה שהיא חושבת , להכאיב במידה ולאתגר את סף הכאב שלי.

הכאב הזה - הוא גורם שמעצים את החוויה המינית. יש רגעים כאלה שאני צריך להיות מובל, כבול ומנוטרל, כלי בידיה.

אני צריך שהיא שתשחק עם הכאב הזה, תבחן את העמידות של הזין והביצים שלי, תשתמש בזה כדי לשחרר הכל.

היום זה יום כזה.