שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

וניל עם פיצפוצים

זה תמיד עליך.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
"וניל עם פיצפוצים" מתעדכן כל סוף שבוע באכזבה חדשה.
אם הרגשתם משהו כלפי מה שקראתם תשאירו תגובה או צרו קשר (פרטים בפרופיל).
לפני 12 שנים. 14 באוקטובר 2011 בשעה 19:18


"תקשיב, סי, אני לא מבין למה אתה מספר לי את זה. חשבתי שיש לנו יופי של סידור. אתה הומו ונילי ואני סטרייט חובב בונדאג' ואני מאוד שמח שיצא לך להזדיין עם המדריך החתיך מהחדר כושר שלך אבל למה שאני ארצה לשמוע עוד פרטים על חיי המין שלך?". נשמתי. בכלל לא שמתי לב שדיברתי כל כך הרבה. "סיימת?" הוא שאל עם פרצוף ההומו הנעלב הסטריאוטיפי להחריד שלו. "כן" עניתי באופן מבויש. סך הכל אנחנו חברים טובים וזה לא יפה לייבש חבר כשהוא כל כך רוצה לספר לך משהו.
"אז תקשיב, אתמול המאמן שלי התקשר ואמר שהוא חייב לדחות את האימון שלנו כי הוא עמוס עד מאוחר אבל אמרתי לו שלא מפריע לי להגיע לאימון מאוחר. אז קבענו להתחיל רק באיזה אחת עשרה בלילה ואני מגיע והוא לא נותן לי רגע לנוח וכל הזמן אני מרגיש איזה מין מתח כזה בינינו. ואז אני פתאום קולט שאיזה חצות ואנחנו לבד לגמרי בחדר כושר ועוד לא סיימנו את האימון בכלל והוא אומר לי שהוא לסגור את המקום הלילה אז אנחנו יכולים להמשיך עוד איזה חצי שעה עד שנסיים ואז"
"תשמע" אני מנסה להשתחל לתוך שטף הדיבור המתלהב, "כל הכבוד לך על סצנת הפתיחה בסגנון סרטי פורנו גייז של אלף תשע מאות תשעים, אבל אני ממש לא רוצה לשמוע פירוט של סקס בין שני גברים, בטח לא כשאחד מהם הוא אתה" אני מנסה להתלוצץ בסוף.
"המפפף". הוא רוטן, "אתה מוכן פשוט להקשיב?".
"טוב".
"אז אחרי שהוא נועל את הדלתות אנחנו חוזרים לאזור של המשקולות ועושים עוד כמה סטים ואז הוא אומר לי שנעשה משהו קצת אחר, ואני עדיין שוכב על הדרגש, אחרי שהורדתי את המוט עם המשקל המטורף שהוא שם לי על הסטנד והוא מניח את הידיים שלי על המוט ואומר לי "אל תעזוב את המוט" ואני אומר לו "בסדר" ואז הוא אומר לי ככה בשקט "ברגע שאתה רוצה להפסיק, לא משנה למה, אתה עוצר לי "עצור" ואנחנו מפסיקים, מבין?" ואני מהנהן כמו אידיוט וממלמל "כן" למרות שאני אפילו לא מבין מה בדיוק קורה ואז הוא שולח יד ומתחיל ללטף אותי מהצוואר והיד שלו לאט לאט יורדת למטה ועוצרת כל שתי שניות ככה כדי לתת לי הזדמנות להגיד לו לעצור אבל אין סיכוי בעולם שאני אומר לו לעצור והוא מגיע לי לבטן ומרים לי את החולצה ואז מלטף לי את הירך ועכשיו כבר ברור לשנינו שזה באמת הולך לקרות ועומד לי כמו מטורף אבל הוא פשוט ממשיך בשלו ומלטף לי את כל האזור חוץ מהזין שלי ואני משתגע ממנו אז בסוף אני שולח את היד שלי ושם את היד שלו על הזין שלי אבל אז הוא פשוט אומר "אמרתי לך לא להזיז את הידיים מהמוט" והוא קם והולך".
"רגע, מה?" הפרטים שאני מנסה לא להכניס לראש שלי לא מסתדרים "מה זאת אומרת קם והולך?"
"קם והולך. לא ידעתי מה לעשות עם עצמי. שכבתי שם כמו אידיוט וחשבתי לעצמי איך אני מתנצל ואז אני קולט אותו חוזר עם הנייר דבק העבה הזה שמדביקים איתו את המכשירים"
"דבק חבלה?"
"כן, דבק חבלה. והוא שם את הידיים שלי על המוט איפה שהם היו קודם והוא מתחיל לגלגל את הדבק מסביב לידיים שלי ופאקינג מדביק לי את הידיים למוט ואני חושב לעצמי שזה מסוג הדברים שקורים רק בסיפורים שאתה נותן לי לקרוא ואז הוא עשה את אותו הדבר עם הרגליים שלי, ממש מדביק לי את הרגליים לבסיס של הדרגש ואני עדיין קצת בהלם והוא לוחש לי שהוא הולך ללמד אותי לעשות מה שאומרים לי. ואז, תקלוט את זה, הוא תופס לי את הקצה של החולצה ומרים אותה מעל לראש שלי ואני לא רואה כלום וכל מה שאני יכול להריח זה את הזיעה של עצמי שמחניקה אותי ואז אני מרגיש את הידיים שלו מטיילות לי על החזה וממש שורטות אותי. ושוב פעם עומד לי כמו בטון אבל אני לא יכול להזיז את הידיים שלי והאצבעות שלו ננעלות מסביב לפטמות שלי והוא צובט. חזק. ואני כמעט צורח והוא לוחש לי "תצרח, תוציא את זה" אבל אני מתבייש אבל הוא תופס חזק יותר ואני נועל את השפתיים שלי חזק ומרגיש כאילו אני הולך להתפוצץ אבל אני לא רוצה שהוא יפסיק והוא מסובב את האצבעות שלו ואז פתאום הוא עוזב עם אחת הידיים ומכניס אותה לתחתונים שלי ומתחיל למעוך לי את הביצים ואני צורח כמו משוגע עד שכל האויר נגמר לי ואחרי שהוא עוזב אותי אני ממשיך לצרוח כי זה כל כך טוב, ואז אני קולט שבחיים שלי לא התרגשתי ככה מסקס ואני אפילו עוד לא גמרתי. אבל זה עוד היה כלום לעומת מה שהוא עשה לי אחר כך"
"מה הוא עשה אחר כך?"
"זה היה קצת מוזר, כי לפני שהוא המשיך הוא אמר את אותו משפט שאתה סיימת איתו את הסיפור שנתת לי לקרוא, זה על הבחורה שמסמיקה"
"מה? איזה משפט?"
"אפשר להתחיל".

בכוח המוח{Aion} - מה אני אגיד לך ג'יי, אתה כותב קטעים קצרים מדי.
חג שמח, מותק :)
לפני 12 שנים
לילימיי​(שולטת) -
בהחלט קצרים מדי (:
אהבתי.

לפני 12 שנים
Gerald​(מתחלף) - נו טוב, אין ברירה אלה להרים טלפון לסי ולשמוע את כל שאר הסיפור כדי לכתוב את חלק ב.
ניסיתי להימנע מזה אבל דרישות הקהל לקטע ארוך יותר הן כוח שלא ניתן לעמוד בפניו :-)
לפני 12 שנים
נזמית לופתת - מעולה, קצר או ארוך.
לפני 12 שנים
Gerald​(מתחלף) - אז האורך לא באמת משנה?
לפני 12 שנים
בכוח המוח{Aion} - משנה. אל תאמין לה.
לפני 12 שנים
lucid soul​(אחרת) - פשוט מעולה.
לפני 12 שנים
רקוראת - אמרו כבר לפניי - מעולה.
לפני 12 שנים
Gerald​(מתחלף) - תודה רבה.
לפני 12 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י