ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

שייכות

הגיגים מעולמי הפרטי..........ממש לא לכל אחד
לפני 18 שנים. 29 ביוני 2005 בשעה 13:26

היום בבוקר נשבעתי שאקנה חלב, קמתי מאוחר (לילה מאומץ במעבדה), פתחתי את דלת המקרר ו....nada.... בוקר בלי קפה הפוך הוא בוקר הרוס!
כאב ראש...כאב ראש....כאב ראש....

הישיבה בלילה (בלילה, דוקא בלילה!) הייתה הסשן הארוך ביותר שיכולתי לעבור בלי לצרוח. ארבע שעות שהן 240 דקות של שעמום ואוירה עכורה. למזלי לצדי ישבה הדיווה האולטימטיבית דיליה בגופיה אדומה וג'ינס כחול פשוט (פשוט וטוב). זה שניהל את הסשן האיום הזה טרח לשחרר כל הזמן הערות סרקסטיות על חוסר ההקשבה שלי ובכל פעם שזה קרה נאלצתי לדקלם מחדש ובחוסר רצון מופגן, את משפטיו האחרונים.
מבט קבור ברצפה לא בהכרח מעיד על חוסר עניין. להיפך היה לי עניין רב....בכפות הרגליים של דיליה. הבחורה פשוט מלכה! היא הגיעה לישיבה בלבוש הנונשלנטי שלה, זרקה את התיק בחוסר עניין על השולחן וחילצה כפות רגליים מושלמות מנעלי סירה של טבע נאות. לאורך כל הישיבה היא נהמה... בכל פעם ששאלו אותה לדעתה. אבל עזבו את זה...כפות הרגליים, ....מידה 38 של מלכות טוטלית, ציפורניים מטופחות ובהונות ארוכות וחיוורות, עקב ורדרד וכריות אדמדמות, וגב כף רגל חיוורת (שונאת שמש....היא פשוט שונאת שמש).
תוך כדי שמיעת המילים העמומות ברקע דמיינתי איך שפתי לומדות את פאר היצירה הזה בעודה קוראת איזה ז'ורנל אידיוטי. בשבילך מותק רק foot massage מיוחד, בשלושה שמנים ארומטיים שונים.......כשאני אסיים אתך, את תלכי על עננים!!!

מאי - הכי מצחיק זה לפנטז בסיטואציות "כבדות"....
מוכר
:-)
לפני 18 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י