שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל האמת!!!

דוקומנטריה
לפני 13 שנים. 6 בספטמבר 2010 בשעה 21:05

כמו את רוב מאהביי ועבדיי, גם אותו הכרתי בצ'אט. מהר מאוד עברנו למסנג'ר וניהלנו מערכת יחסים של גבירה ועבד מבעד לעדשת מצלמת האינטרנט. החלטתי לקרוא לו בשם: סינדרלה. ככה ניהלנו מערכת שולטת נשלט וירטואלית סוערת ומלאת תשוקה במשך שנה שלמה, עד שאזר אומץ להיפגש איתי. הוא קיבל הוראות הכנה מפורטות לפגישה:
" עליך לשכור חדר בשעה 22.00 ביום ה' הקרוב. התקשורת היחידה בינינו תהיה סמס. אגיע חצי שעה אחריך. אתה תחכה לי על 4 בכניסה לחדר, כשישבנך פונה אל הדלת. תעטה כיסוי על עיניך. החדר יהיה חשוך מלבד אור נרות שימלא את החדר.. וכמובן, לא לשכוח להגיע נקי אחרי חוקן!"

הוא סימס לי כשהגיע ואני יצאתי לדרך. בכניסה לחדר קיבלתי קוד ונכנסתי פנימה. הוא היה שם בדיוק כמפורט בהוראות. עירום כביום היוולדו, עיניו מכוסות, בתנוחת הכלב הידועה על הרצפה הקרה. רק המחזה גרם לי להרטיב, כיון שאין אני נוהגת ללבוש תחתון,הרגשתי את הרטיבות על רגליי. הרגשתי את המתח שלו. הוא חיכה לאות ממני. הייתי מרוגשת והכרזתי בליבי על פתיחת החגיגות. העברתי את ידי על ישבניו כבוחנת בשר טרי באטליז, אכן בדקתי את הסחורה, מכל כיוון אפשרי. הפשלתי את שמלתי שהספיקה להרטב ממיצי התאוה שלי, והתיישבתי על גבו, הוא הרגיש את הרטיבות בגבו.

נעמדתי לפניו, משכתי את ראשו כלפי מטה וציויתי עליו ללקק את מגפיי! הוא הקפיד ללקק היטב מהעקב שהיה מלא בבוץ עד פנים ירכיי כאשר אני מכוונת את ראשו ומדריכה אותו בידי. ואז..התיישבתי על הספה וסימנתי לו לגשת למרגלותיי כמו כלב מאולף. משכתי אותו בשיערו ודחפתי את ראשו לכוס המגורה והנפוח שלי. הוא ליקק את הדגדגן הגדול והנפוח שלי בתאוה. הוא היה מגורה. ה ז שלו עמד במלוא אונו. גמרתי לו בפה כמו משוגעת. ואז...החלטתי לתת לו להתפרק כדי להמשיך בסשן. העפתי את ראשו מתוכי ושלחתי אותו על 4 להביא כוס מהמטבח ובקבוק מים, ולחכות לי ליד המיטה.

הוא עשה בדיוק כמבוקש. על אף נסיונו המועט במשחקי שליטה, הוא הפגין משמעת למופת.
ניגשתי למיטה כמו פרינססה ושכבתי עליה, והוא חיכה לי למרגלות המיטה כמו כלב טוב.
"אתה רוצה לגמור סינדרלה שלי", פניתי אליו ברוך מלטפת שיערו, "שב ותתחיל לאונן, ולפקודתי תגמור ותשפיך את כל זרעך לכוס!" הוא ישב על הרצפה ואונן בטירוף כשעיניו נעוצות עמוק בכוס שלי שהיה רטוב כמו מפלי הניאגרה. חשקתי בכלי שלו, רק רציתי להתיישב עליו ולהחדירו לפי טבעתי, וידעתי שעליי להיות מאופקת , להשאיר משהו לחלק הבא של הערב. חשתי אותו, הוא היה זקוק למגע ואני מגורה מידי, התכופפתי לכלי הגדול שלו ואספתיו לפי, הוא היה על הקצה, כמה מציצות קצובות והוא פורץ בזירמה אדירה. הרמתי את ראשי ופקדתי עליו לגמור! הוא השפיך את מטענו לכוס ורעד כמו מטורף.
ליטפתי אותו כמו ילד קטן שקיבל פרס. " ועכשיו לשתות!" ציויתי בקול תקיף, הוא היה המום , מחמיץ פניו כנרתע מעצם המחשבה. " קדימה ! זונת צמרת! לבלוע הכל ועכשיו!". הוא לגם ובלע את כל זרעו. נשקתי לפיו וטעמתי את זרעו. נתתי לו כמה דקות לעכל את המעשה ושלחתי אותו להתקלח. לא לפני שביקשתי אותו לנקות טוב את פי הטבעת שלו.

בזמן שהתקלח הכנתי את הסטרפאון שלי עם דילדו ענק שחיברתי אליו, וחיכיתי עירומה על המיטה כשהדילדו מוכן לידי

הוא יצא והגיע לחדר כשהוא על 4 כמובן. ביקשתי אותו לעלות למיטה
והתחלתי להתחרמן איתו ולנשק אותו, הרגשתי שאני מתפוצצת בקירבי, הייתי חייבת לגמור.....
הוא ליקק אותי לאט ואז לקחתי את ידו ליקקתי את אצבעותיו, ולאט הדרכתי וכוונתי את ידו לפתח מערתי.
הוא חדר אליי לאט באצבעותיו וכשכל ידו היתה בפנים, השתוללתי כאריה בתוך כלוב.....שפכתי את שפיכתי הנשית על כף ידו ואט נרגעתי לי מהאורגזמה המטורפת שחויתי.

הוא היה מגורה בטירוף למראה שפיכתי והחלטתי לצ'פר אותו, השכבתי אותו על הגב והלבשתי עלי את הסטרפאון, מצצתי לו מעט ומילאתי אותו ברוק שנזל עד לחור התחת שלו. התיישבתי מעליו והחדרתי לפיו את הדילדו שחגרתי סביב מתניי, הוא מצץ בפליאה ובתאוה, ואז...ישבתי על ברכיי בין רגליו.....
והתחלתי להרחיב אותו בעזרת אצבעותיי, כשהיה מוכן ומזומן לקראתי חדרתי אליו בעדינות יתרה, והדילדו נבלע בתוך התחת הצר והעמוק שלו. זיינתי אותו בפראות, תוך כדי שאני זורקת לעברו קללות עסיסיות: "זונת צמרת. תתחנן לעוד. אני אהפוך אותך לשרמוטה בגרוש. תתחנן. זונה." גמרתייייי והכל נזל על רגליי,ואז סובבתי אותו על בטנו וחדרתי שוב, הפעם בנעיצה חדה אחת וישירה,תוך כדי שאני מזיינת אותו אני מפליקה לו על ישבניו העסיסיים, " סינדרלה שלי, רוצה לגמור? תתחנן סמרטוט, תתחנן שאתן לך לגמור", "גבירתי, אני מת, עזרי לי לגמור, אני מתחנן" הוא קרא בקול אנחות.

יצאתי ממנו. והוא מצץ את הדילדו שיצא מהתחת העסיסי והנקי שלו, הז שלו עמד להתפוצץ, מצצתי לו ונתתי לו אישור לגמור בפי. כעבור שניות מועטות הוא שחרר את מטענו לתוך פי ומילא אותו. לחצתי על לסתו שיפתח את פיו וירקתי את כל זרעו מפי לפיו ולא עזבתי את לסתותיו עד אשר וידאתי כי הכל ירד עמוק במעמקי גרונו.

גופותינו שכבו אחד לצד השני רפויים,
"גבירתי, הזמן הולך נגדנו עליי להשיב את מפתח החדר",
" או קיי , לא לפני שאסמן אותך כעבדי הקבוע".
אמרתי ופקדתי אותו לשכב על הרצפה הקפואה. הוא שכב מתוח נעמדתי מעליו ונתתי לו מקלחת צהובה שהתחילה מכלי זינו ועד פיו, כאשר הוא מצווה לבלוע הכל, וכל מה שנוזל לרצפה עליו ללקק בלשונו.
ולא יצאנו משם עד שהרצפה הבריקה ממימי השלפוחית שלי.

[b][size=150%]
[b][b][/size]


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י