שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל האמת!!!

דוקומנטריה
לפני 8 שנים. 4 בנובמבר 2015 בשעה 9:44

הוילה הספרטנית סמוך למפעל בסביבה נטושה בדרום העיר הייתה האתר בו בחרה הגבירה להציג את האפס שלה בפני אורחייה. האחת היא חברה טובה וסקרנית ובן זוגה המשפטן והשלישי הוא עורך דין צעיר ואנרגטי. כולם גילו סקרנות ועניין רב להבין מה הכוונה גבירה עם אפס נשי הכנוע לרגלייה.

 

החדרים הגדולים והעירומים מריהוט עם שולחן ביליארד במרכזם ופינות ישיבה מהוהות ומשומשות כדבעי המתינו אף הם בדריכות למופע הבלתי שגרתי. האפס המתין לגברתי עם הגרביונים הלבנים ותחתוני המיקרו הצחורים כשאברו כרגיל נעול בכלוב הפלסטיק. משהגיע הרכיב לחזהו את זוג השדיים המפוארים, לראשו פאה בלונדינית ארוכת שיער ופניו אופרו כאשה סקסית זנותית ומזמינה. בשניות הפך מאיש עסקים לאנדרוגינוס נשי לרגלי גברתו.

 

הגבירה לא המתינה לאורחייה. היא החלה להצליף בו עם הזרדים הירקרקים שכה אהבה. משהגיע הזוג ההמום, שהתישב מצונף באחת הפינות, נמלאה הגבירה אנרגיה מחודשת ולא ברורה. היא המשיכה בהצלפות ביתר עוז, חיברה אטבים לאשכים וטפטפה שעווה מנר רותח על העלוב שחולץ בשלב מסויים מן הכלוב כשצבעו הפך לכחלחל אפרפר מדאיג למדי.

 

בשלב מסויים נטש בן הזוג המשפטן וחזר לעבודתו. נשארה החברה הסקרנית אך המפוחדת והמבועתת. כשהגבירה חדרה לפתחו הסקסי של האפס ברבי שלה וזיינה אותו בעצמה ללא רחמים עם הדלידו השחור וגדל המימדים התקרבה עוד יותר, המומה אך סקרנית. או אז בשיא החדירה האנאלית האלוהית והבלתי נגמרת הגיע עורך הדין הצעיר מלא התלהבות. הוא מיהר להתפשט, כי הגבירה יעדה לפי האפס שלה את אברו הזכרי מלא האנרגיה. חיש קל התברר  כי האנרגטי שכח להביא עימו קונדומים ובמשך שעה ארוכה הושבתה ההילולה,  כפסק זמן כדורסל בלתי נגמר. בסופו של דבר, ממש בדקה התשעים הגיע המשפטן הנוטש שבא לאסוף את החברה (שנדלקה בנתיים על האנרגטי שהסתובב כל העת בעירום מעשן סיגריות ושותה בירה) ועימו קונדומים אותם רכש בהוראת החברה המשולהבת, אך הסקרנית. או אז כפינאלה זכה האפס הנשי למצוץ בתאווה את אברו של האנרגטי שוב ושוב כשלבסוף הסיר זה את הקונדום והשפריץ את נוזל זרעו על פרצופו של הבארבי האנדרוגינוסי הנשי שכל כך רצה לבלוע את הנוזל, אך לא העז.

 

תוך דקות התקפלו כולם לדרכם. הגבירה שבה לאהובה וילדייה והאפס מיהר לרכבו ונעלם בחשכה לחייו האחרים. רק הוילה הנטושה נותרה המומה וחסרת מילים לאירוע הדרמטי שלא ראתה מימייה.

 

 

davy jones​(אחר){אהבת חינם} - זה סיפור אמיתי?
לפני 8 שנים
davy jones​(אחר){אהבת חינם} - קצת ארוך אבל תיעוד מרתק. חבל שהשפיך התבזבז שם בסוף :)
לפני 8 שנים
Aציבעוני​(אחר) - פשוט מדהימה לאיזה מחוזות ואיזו כניעה טוטאלית
לפני 8 שנים
Aציבעוני​(אחר) - פשוט מדהימה לאיזה מחוזות ואיזו כניעה טוטאלית
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י