שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל האמת!!!

דוקומנטריה
לפני 7 שנים. 9 בינואר 2017 בשעה 9:10

 

האפס המתין לגברתו על ארבע חמוש כבר בשדיו הכבדים החדשים הלפותים בחזיית הענק, לבוש בשמלת תחרה שחורה, גרבוני רשת ונעלי עקב גבוהות. פאה ברונטית לראשו ועלובו כלוא בכלוב פלסטיק נעול במנעול.

בהוראת גברתו למד לעשות כל זאת בכוחות עצמו וכך להמתין לגבירה האלוהית שנכנסה לדירה מלאת אנרגיה. ידע הוא שההצלפות יגיעו חיש קל והן הגיעו ועוד איך – אכזריות, נמרצות , תוקפניות וללא בדל רחמים. הן נמשכו שוב ושוב וליווה אותן גלגל הכאב שחרט עמוקות באחוריו ללא לאות או רחמים כלשהם. בעודה מתאכזרת שוב ושוב לחשה הגבירה באזניו: "ככה אני מאושרת ! ככה אני חיה ! ככה אני נושמת !"

האפס ידע זאת היטב , אך בשונה ממפגשים קודמים אמרה זאת הגבירה מפורשות במו פיה ובתדירות לא מוכרת. זה היה אחרת. כך התמלא הוא באנרגיה מחודשת להיות חזק ולא להתמוטט כשהגבירה את קצב הצלפותיה הבלתי פוסק.

מעת לעת התעללה בעלובו הנעול והחדירה לנקבו הנשי דילדו קשיח בתנועות סיבוביות. האפס הנשי חש ממוכר ומתאווה שהחדירה וההתעללות בו לא יפסקו ולו לרגע. שדיו הכבדים העניקו לו תחושה נשית סקסית כל כך . מעולם לא חש נשי כל כך כשהוא ניצב כך לרגלי גברתו. כמה אושר יש בתחושה כזו לרגלי גבירה אכזרית ואלוהית כל כך. כשהגיעה לאורגזמה המדהימה שלה באמצעות הפיסטינג המתמשך שביצע בה האפס, היה כבר כלובו של האפס מפורק בפינה, מעשי ידי הגבירה המתעללת.

בהוראתה – אונן על ירכה החמה והצחה עם איבר מדולדל ועלוב וכך גמר בצרחות ובבכי של התפרקות.

דקות אחדות אחר כך כבר הייתה הגבירה לצד בעלה במכוניות המהודרת בדרך למפגש המשפחתי או לקניות לשבת בדרך לסופשבוע אימהי של בישולים ואפיית חלות לשבת.

 

שמשון הגיבור - וואו - זה כל כך חד, מהיר, אכזרי, ממגנט, ומושך...
לפני 7 שנים
אישה מבפנים​(נשלטת) - אותי מעניין מה עמדתו של בעל הגבירה.
לפני 7 שנים
Aציבעוני​(אחר) - איין ספק את חיה על הספקטרום של הקצוות
וזה מהיר מאוד מהיר
מעריץ אותך
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י