שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל האמת!!!

דוקומנטריה
לפני 5 שנים. 23 בינואר 2019 בשעה 10:07

 

ככל שכבד יותר העומס המוטל על כתפי הגבירה בחיי היומיום שלה – עסקים, עבודה, משפחה – כך גובר מרצה להעמיס משקולות נוספים. סופר וומן שאינה זקוקה למנוחה, לשעות שינה או לחופשה. אך, האפס יודע שלאחר ימים שבהם כך הם פני הדברים, מצפה לו סבל עצום ורב. מעין חוק הכלים השלובים. עומס זקוק לאנרגיה כדי להגיע לאיזון האופטימלי. האנרגיה היא סבלו של האפס. השפלתו, רמיסתו ועינויו הפיזי הבלתי נתפס.

לא היה ספק שהגבירה עומדת לשבור שיאים לנוכח שעברה בימים האחרונים. האפס חש בזאת וכך המתין לה כבארבי המושפלת האהובה עלייה. שיער בלונדיני ארוך ושופע, שמלה סקסית צמודה ומנומרת, גרביוני רשת, נעלי עקב אדומות וכלוב נעול על זכריותו האבודה.

משהגיעה לדירה המפנקת נשכבה הגבירה על המיטה ועצמה את עינייה. האפס התנפל . על כפות רגלייה האלוהיות ומצץ, שאב וינק בשקיקה מטורפת. גניחות הגבירה הבלתי פוסקות העידו על כמיהתה הבלתי פוסקת להיות האפס לרגלייה, ואם אפשר – כל העת.

אחר-כך – משנמלאה הגבירה אנרגיה – החלו ההצלפות עם הזרדים הירוקים, עם המחבט, עם גלגל הכאב. דם זלג וזירזף והגבירה הצליפה בחימה בלתי כבושה כדי לראות יותר דם מפעפע מן האחוריים המעונים. לא די בכך – בין לבין חיברה את האטבים הקטנטנים אך הדואבים כל כך למפשעתו -  לחיבורי רגליו, לאשכיו – בצדדים ובתחתית עד שלא נותר מקום לאטב אחד נוסף. היא השתעשעה בנדנודם וחשה אושר שמיימי כששמעה את האפס מתנשף, מתייסר, בוכה וזועק מכאב.

משעינתה דייה החלה בזיון פתחו הנקבי עם הדילדו השחור הענק. שוב ושוב חדרה הגבירה והאפס התמכר והתפלל שלא תפסיק לרגע. בשרעפיו זכר כי הגבירה אף הזמינה זיין עם כלי ענק כדי שהבארבי שלה תחוש באיבר חי ורותח בפתחה. משהתקשר הזיין, נחפזה הגבירה להשקיע בנשיותה של הבארבי שלה עוד יותר. שדי הסיליקון הוצבו במקומם הטבעי, האיפור הסקסי, השפתון החושני. הגבירה השקיעה וראתה תוצאות כלבבה.

הבארבי המושלמת המתינה לזיין המבטיח, אך הוא לא הגיע. הגבירה הזועפת שיגרה לו הודעה בווטסאפ שאין צורך שיגיע. בדיוק כשהחלה להתעלל בעלובו שהוסר מכלא כלובו נשמעה דפיקה בדלת. הזיין הגיע, אך הגבירה סרבה להכניסו (בהמשך הערב התברר כי הסתובב כשעה בחוץ רועד מפחד להיכנס ולזיין את הבארבי). עונש כהלכתו.

עת קפא הזיין בחוץ, הגבירה העמידה את עלובו של האפס שהזדקר בעוצמה. בכל פעם כשעמד להתפרץ ולפרוק,  הרפתה הגבירה מהגרוי. משנרגע כמה שניות המשיכה וחוזר חלילה. כשעה קלה התעללה כך. לבסוף שלחה את האפס לבצע בה את הפיסטינג האהוב עלייה ופרקה בצרחות וברעד בלתי ניתן לשליטה. האפס עוד הספיק לגמור על ירכה הצחה, עד שקרס אף הוא.

אחרי חמש שעות פרשה הגבירה אל העומס. אל חיי היומיום שלה – עסקים, עבודה, משפחה. אל מרצה הגובר להעמיס משקולות נוספים. סופר וומן שאינה זקוקה למנוחה, לשעות שינה או לחופשה. אל הצורך שוב להתעלל ולהשפיל את האפס שלה. זקוקה  לאיזון האופטימלי.

חוק הכלים השלובים.

 

 

 

nan - תמונות מהממות הוד מעלתה
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י