צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

סערה בכוס מים

הכתיבה אינה משהו שיש להתבייש בו - אבל עשה זאת בצנעה ושטוף ידיך לאחר מכן.

רוברט א. היינליין
לפני 6 שנים. 14 באפריל 2018 בשעה 16:33

אני אחכה לך, עם עיניים מכוסות ואולי גם אוזניות או אטמי אוזניים, שלא אדע מתי תגיע.

הדלת תהיה פתוחה. ואני אחכה לך, רכונה על על ברכיי, על ארבע. קיבלתי הנחיות. מחכה לי הפתעה ואסור לי לדבר, אסור לי להוציא ולו מילה אחת בכל הערב הזה.

ועכשיו, עכשיו אתה פה. והידיים שלך מלטפות את גופי העירום. אני מרגישה אותך נכנס אלי הולם בתוכי בעדינות, בדממה מוחלטת. היידים שלך מטפסות במעלי הגב מלטפות לי את השכמות אל הצוואר ומשם מגיעות אל אוזניי ומסירות את אטמי האוזניים.

את זונה טובה? רוצה להראות לי איזה זונה טובה את? אתה שואל תוך כדי שאתה מושך בעדינות בשערי, מקבע את צווארי בתנוחה בלתי אפשרית לאחור.

את זונה טובה, נכון? את שואל שוב בזמן שאני עושה כמיט יכולתי להנהנן בראשי המקובע לאות, כן.

בואי תמצצי גם לו, וידיים זרות מלטפות לפתע את ראשי. אני קופאת באחת, מופתעת, אבל מלאת ציפייה ומבולבלת. ובזמן שאתה עדיין בתוכי אני מתחילה למצוץ, מרגישה אותו מתקשח ומזדקף.

בואי, תשבי עליו, אתה יוצא ממני ומפנה אותי לזין שלו. אני שומעת אותו מתיישב על המיטה, ובצעד כושל אני מגששת באפלה של עיני המכוסות, אליו מוצאת את מקומי בין רגליו. אני מרגישה אותו בתוכי, התחושה זרה, מאיימת ונפלאה. אני פולטת אנחה לא רצונית בזמן שאני מרגישה אותו ממלא אותי בזמן שאתה ממשיך ללטף את ראשי וגבי. 

ולפתע אני מרגישה מתחיל לחדור לאחורי. מבלי לחשוב אני קופאת ומתכווצת.אבל אתה ממתין עד שאני מרפה שוב. ממשיך לחדור לאט, לאט, עד ששניכם ממלאים אותי. הלב שלי דופק כל כך חזק שזה מתחיל לכאוב.

אתה רוכן אלי ולוחש באוזני בשאלה, את מוכנה להפתעה שלך?

המוח שלי מתפוצץ בשאלות, רגע? מה? ההפתעה זה לא הוא? מה? מה קורה פה? לרגע אחד הן מתגלגלות לי על הלשון אבל אני מיד נוצרת אותם, נזכרת בהנחיות שניתנו מראש.

את מוכנה? אתה שואל שוב. ואני שוב מהנהנת לכן. ועוד זוג ידיים פתאום מלטף לי את הראש. ואני כבר יודעת מה מתבקש ממני ובלי מילה נוספת אני מפשקת את שפתיי ומפנה מקום לזין הנוסף שיהלום בפי.

אנחות סיפוק והנאה של שלושה קולות גבריים ממלאים את החדר. עד שבבת אחת כלכם יוצאים ממני וגומרים על גופי ביחד.

 

דקות ספורות אחרי אני שוכבת על המיטה מתנשפת, רועדת,מפרכסת, כיסוי העיניים מוסר ומבעד לדוק דמעות ההנאה שממסכות את עיני אני רואה אותך עומד מעלי, לבדך בחדר , מחייך אלי.

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י