צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

סערה בכוס מים

הכתיבה אינה משהו שיש להתבייש בו - אבל עשה זאת בצנעה ושטוף ידיך לאחר מכן.

רוברט א. היינליין
לפני 6 שנים. 18 באפריל 2018 בשעה 19:08

גילוי נאות: מעולם לא ביקרתי בדנג'ן וככל הנראה לעולם לא אבקר.

 

לטוב ולרע (ואם תשאלו אותי אז בעיקר לרע) מועדון הדאנג'ן מהווה את אחד מעמודי התווך של של הקהילה הבדסמית (ושוב, אם תשאלו אותי מדובר בפסאדו קהילה אבל נניח לזה לבנתיים). זה הדבר הראשון שעולה בתודעה של הציבור המיינסטרמי כשחושבים כשמעלים את הנושא הבדסמ ואחד הסמלים הכי מובהקים שלה.

 

לפני שבועיים פירסמה Zohe​ מקרה של תקיפה מינית שאירעה במועדון ועל הטיפול הקולקל של בעלי המועדון בתקיפה. הדבר פתח קופת שרצים וחברות רבות באתר סיפרו על אירועים דומים וחמורים שגם הם לא טופלו כשורה.

בעיני די בכך כדי שאנחנו "כקהילה" נדיר משם את רגלנו.

 

אבל אני רוצה להעלות נושא נוסף. בכתבה של יאיר ויטמן שפורסמה בדבר ראשון בדצמבר האחרון נכתב:
"אל המועדון, כשעה לפני שמתחילה המסיבה הגדולה, מגיע בוקי נאה עם קבוצה מאורגנת של עובדים בחברת היי-טק/פיננסים כלשהי. הללו לוקחים חלק בסיורים השנויים במחלוקת שמעביר נאה בדרום ת"א, ועוברים דרך סצנת הסחר בבני האדם שבזנות של אזור התחנה המרכזית הישנה ועוד תופעות חברתיות שזקוקות ליותר מעורבות ממשלתית ופחות סיורים אנתרופולוגיים.

נאה מסביר לחבר'ה על המקום והם זוכים לצפות בהצגה של סשן בהשתתפות ניסן גבני, אחד העובדים הוותיקים במקום, ושותפתו גלית (שם בדוי). הסשן כולל פליקים, הצלפות, טפטופי שעווה רותחת ומעבר עם גלגל סיכות על הישבן והירך. הכל מתבצע לפי הכללים ומסתיים כשגלית פולטת את מילת הביטחון שנבחרה במיוחד בשביל המאורע, שמה של החברה בה עובדים המסיירים."

 

לכאורה עוברים פה על כללי המועדון שכן ככל הידוע לי אסור לצלם בשטח המועדון. כשהערתי על כך בקבוצה בדסמית סגורה בפייסבוק ציינו בפני שמדובר בהתכנסות שמתרחשת לפני פתיחת המועדון. אז בסדר, אפשר להבליג על זה.

 

אבל נמשיך עם בוקי נאה, לקראת יום העצמאות מכין בוקי סיור מיוחד, ואני מצטטת מתוך הפרסום בדף הפיסבוק שלו:

 

"טיול פלילים מיוחד בחצר האחורית של תל אביב ביום השישי שבין יום העצמאות לשבת 20.4.18 .
איך כוכב הכדורגל הפך להיות סוחר סמים ולמה כולם נופלים אצל "נערות פיתוי"? הרצח הראשון בתל אביב. האיש ששדד את תכשיטי פדני נחשף ומספר את סיפורו. כמה כואב לחטוף פליק עם שוט בטוסיק במועדון הדנג'ן החדש. מה חושבות החשפניות על הלקוחות שלהן ולמה יש בנות שמוכנות "לעשות לקוחות" ב-50 ש"ח בחצר האחורית של המקום הכי נמוך בתל אביב בתחנה המרכזית הישנה. למה נכנסתי עירום לים ב"הישרדות" וגם המג"בניק האלים שהפך לאשה ש"מפנקת" קליינטים מטורללים. גם מצחיק וגם עצוב. קבלת שבת עם כנר. טיול פלילים מיוחד עם בוקי נאה בין פחי הזבל של תל אביב. יום שישי ה-20.4.18. וגם יום שלישי ה-24.4.18" (ההדגשה שלי. את הפרטים ליצירת קשר השמטתי).

 

אז מבוקי נאה אני לא מצפה לכלום, מדובר באדם שהוא בעיני לא פחות מהמיץ בפח הזבל של האנושות. אבל לא ברור לי איך מנהלי ובעלי המועדון ממשיכים לשתף פעולה איתו ועם הסיורים שלו פעם אחרי פעם. הסיורים האלו ממוסגרים כסיורי פשע ופלילים ומכילים בתוכם תכנים שמציגים את העולמות הלא נורמטיביים של החברה. השילוב של הדאנג'ן בסיורים האלו משמר ומקבע את התפישה לפיה הפרקטיקה הבדסמית היא אלימות, פתולוגית, מסוכנת וגובלת (במקרה הטוב) בפלילים.

אמרתי שלא ברור לי את המועדון ממשיך לשתף איתו פעולה? טעיתי. ברור לי מאוד, הכסף מדבר פה ומדובר בעוד קהל יעד שניתן להפיק ממנו הון. מה שבאמת לא ברור לי זה איך חברי קהילה ממשיכים לפקוד את המועדון הזה. מועדון שמוכיח אחרי פעם שהוא לא מעוניין לשמור על ביטחונן של הבליינות בו ופעם אחרי פעם מוכיח שהוא מייצג את קהל היעד שלו בצורה שמבזה אותו ועושה לו עוול ונזק.

 

ומה שהכי לא ברור לי זה למה לעזאזל אתם ממשיכים ללכת לשם?

 

odedoded​(שולט) - בשורה השישית מהסוף
יש לך טעות צ״ל : פעם אחר פעם
לפני 6 שנים
ימה​(נשלטת) - איך אני אוהבת אנשים שיודעים להפריד בין עיקר לתפל.
לפני 6 שנים
odedoded​(שולט) - התיקון שלי הוא העיקר?טוב...
לפני 6 שנים
odedoded​(שולט) - התיקון שלי הוא העיקר?טוב...
לפני 6 שנים
odedoded​(שולט) - התיקון שלי הוא העיקר?טוב...
לפני 6 שנים
DanisNotaStoner​(נשלטת) - בכל פעם שעולה פוסט על הדאנג'ן יורד לי רצון ללכת עוד ועוד.
נ.ב - he had me at קבלת שבת עם כנר
לפני 6 שנים
HexaDoe​(אחר) - באמת שאי אפשר לבוא לבעל העסק בטענות שהוא מנצל את העסק שלו לעשות כסף. גם זה שהוא משתמש בו לצרכיו האישיים לא מפתיע. על זה שהוא לא מגן על כלל הלקוחות שלו בהחלט יש מקום להלין, אבל היות ולא נראה שהוא מתכוון לשנות את זה, נשאר לבוא בתלונות רק לאנשים שנותנים יד לדבר
לפני 6 שנים
ground control - אני מקווה שיכתבו עוד הרבה על המועדון הזה.
זה לא מפריע למועדון ולא מוריד מהרווחים
אבל יש כמה שרוצים לפתוח מועדון שיתחרה
ועדיין מתלבטים. עליהם זה כן משפיע
ובהחלט מגדיל את הסיכוי שזה יקרה.
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י