סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

עירומה בשימלת כלה

בשימלת כלה יפה וחסודה הובלתי לחופה. באותה שימלה ידעתי חרפה, התוודעתי להשפלה. עכשיו שאני כבר פעורה, זונה אז תנו להינות, תנו להיות כלבה.

"לא רציתי, בכל כוחי נלחמתי עד שנכשלתי בשערי נמשכתי על הרצפה הוכנעתי הושפלתי סטירה ו...ספגתי
וגם..וגם...וגם..עד שצרחתי...אני זונה,אני שפחה,אני כלבה,אני מודה, מודה מודה..תודה להורים, תודה לאחים תודה לאורחים,תודה לשכנים . תעמדו בשורה , תכינו את החגורה, אני על שש רטובה ומוכנה."
לפני 13 שנים. 2 בפברואר 2011 בשעה 7:40

אני הכי יפה על שש , זה כבר אמר בעלי בחתונה ,השדיים שלי המוצקים והפיטמות מגיעות בדיוק לשיש האיטלקי שיש בכל הבית ,הישבן שלי לבן ומדהים וחלק ,הברכיים שלי יכולות להיות ככה הרבה זמן מהשעורים של סטודיו סי , אבל אני יכולה גם להיות מלכה ולשלוט להיות על שש ולהגיד לכולם מה לעשות.
אני אפילו יכולה לקרוא כתבות אינטיליגנטיות על שש ולקבל רעיונות וגם לדבר בפון על שש ולעשות עוד דברים ,בינתיים מקריאה האהבה הגדולה שסיגי הבטיחה לא הגיע אולי הוא צלצל והיתי בפון כי היתי חייבת להבין מה קרה בפרק האחרון.
אני לא חושבת שזה בושה לראות האח הגדול אני אוהבת את האח הגדול בטלביזיה , אני מצחיקה עכשיו חחח כי לי לא היה אח גדול רק שני אחים קטנים ומעצבנים ואחות גדולה עם שדיים פחות יפים משלי ותחת כמו של אחות של אבא שלי שזה תחת גדול חחחחחח.

גבר בגורה - ואולי פשוט תמשיכי לעשות מה שאת הכי טובה בו.
לפני 13 שנים
Efrati​(שולטת) - מממממממממממ
מתאים לי לראותך ביחס לשיש שלי...........
אופס

:)
ועדיין על השיש שלי
מעל זה שמתחתייך
:)
לפני 13 שנים
שולה פנינים - ג'יזס, למה לא התאלמנו?
לפני 13 שנים
ברבורה10 - נוצרים זה כפירה!! זה לא יפה מה שאת כותבת לי.ולנו העם היהודי יש רק את אבינו שבשמים בצלמו ובדמותו הוא ברא את האדם וגם עשה את העולם ואותך ואת כל מה שיש תתביישי!!

לפני 13 שנים
Mary Jane - חח צודקת ברוך השם ברוך השם ישתבח שמו
לפני 13 שנים
חתול עירוני - אולי באמת...
;)
לפני 13 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י