סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

עירומה בשימלת כלה

בשימלת כלה יפה וחסודה הובלתי לחופה. באותה שימלה ידעתי חרפה, התוודעתי להשפלה. עכשיו שאני כבר פעורה, זונה אז תנו להינות, תנו להיות כלבה.

"לא רציתי, בכל כוחי נלחמתי עד שנכשלתי בשערי נמשכתי על הרצפה הוכנעתי הושפלתי סטירה ו...ספגתי
וגם..וגם...וגם..עד שצרחתי...אני זונה,אני שפחה,אני כלבה,אני מודה, מודה מודה..תודה להורים, תודה לאחים תודה לאורחים,תודה לשכנים . תעמדו בשורה , תכינו את החגורה, אני על שש רטובה ומוכנה."
לפני 13 שנים. 10 בפברואר 2011 בשעה 0:16

היום היתי צריכה לעשות קורס בתל אביב כי שלחו אותי מהעבודה , לפני שחזרתי לתחנת רכבת חשבתי לקנות מגף חדש בככר המדינה . מה זה התבעסתי אני לא יכולה לתאר בכלל . כתוב שיש 70 אחוז הנחה וזה מה זה בדיחה חחחח כי במחיר שיש שמה אחרי הנחה אני קונה ארבע זוגות מגף מכל צבע ועוד נעל עקב וגם שמלת ערב ונעל ספורט . הם נפלו על התחת והמוכרות מה זה פלצניות וצפוניות . או הומואים הסתכלו עלי ככה מלמעלה למטה אם אני יכולה לקנות . האמת קצת חטפתי ג'ננה כי היו מה זה דברים שווים אבל אני לא משוגעת לגהץ שלוש משכורות על מגף אחד חחח . היה שם מגף משהו בן זונה מעל הברך ועם עקב כמו סיכה אני לובשת אותו אני עוד יותר פצצה וגם מתכופפת והמגף עור את הברך וזה מה זה נוח ואני יודעת כי מדדתי בחנות של כל הצפוניות והתכופפתי על ארבע והמוכר כמעט קיבל שבץ לב חחח וקפץ עלי כאילו הרגתי את האמא שלו , אמרתי לו תירגע אם אני יכולה להיות שעות על הברכים אני צריכה לבדוק את המגף והוא דביל כזה הסתכל לצדדים ולא ידע איפה לתקוע את הפרצוף שלו , בסוף אמרתי שזה לא מספיק איכותי כמו שאני רגילה והלכתי לקחת אוטובוס חזרה , הם משוגעים עם המחירים עאלק ככר במדינה חחח .

Efrati​(שולטת) - אפשר בפעם הבאה שתודיעי מראש?
אני אבוא איתך
מבטיחה
לפני 13 שנים
שולה פנינים - היה כאן פעם לינק למישהו שמייבא מארה"ב.
550 ש"ח למגפי סטילטו 12.5 ס"מ, לא כזה נורא.
אחפש אצלי את המייל, קניתי שני זוגות (: וכולם מתפעלים מהם...
לפני 13 שנים
שולה פנינים - היה כאן פעם לינק למישהו שמייבא מארה"ב.
550 ש"ח למגפי סטילטו 12.5 ס"מ, לא כזה נורא.
אחפש אצלי את המייל, קניתי שני זוגות (: וכולם מתפעלים מהם...
לפני 13 שנים
ברבורה10 - את הכי גדולה בעולם ! אוהבת אותך ואת נהדרת }{
לפני 13 שנים
נגר מייצר אביזרים - הם משוגעים, מותק, הם משוגעים גם בלי שום קשר למחירים
לפני 13 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י