סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

עירומה בשימלת כלה

בשימלת כלה יפה וחסודה הובלתי לחופה. באותה שימלה ידעתי חרפה, התוודעתי להשפלה. עכשיו שאני כבר פעורה, זונה אז תנו להינות, תנו להיות כלבה.

"לא רציתי, בכל כוחי נלחמתי עד שנכשלתי בשערי נמשכתי על הרצפה הוכנעתי הושפלתי סטירה ו...ספגתי
וגם..וגם...וגם..עד שצרחתי...אני זונה,אני שפחה,אני כלבה,אני מודה, מודה מודה..תודה להורים, תודה לאחים תודה לאורחים,תודה לשכנים . תעמדו בשורה , תכינו את החגורה, אני על שש רטובה ומוכנה."
לפני 13 שנים. 14 במרץ 2011 בשעה 11:54

אני נוסעת לקרוע את העיר עכשיו , כי אני חיבת לקנות בגד איכותי לחתונה של איריס חברה שלי בבוקר צילצלתי למשרד ועשיתי קול צרוד ואמרתי שאני חולה חחחח . איריס חברה שלי מתחתנת ביום חמישי ואין לי ללבוש ואני צריכה לדפוק הופעה כי שלומי אח שלה היה דלוק לי על התחת חחח אז אני חייבת להוציא לו את העינים שיראה כמה הוא הפסיד חחח זה שלא השתנתי עליו אף פעם זה לא משנה אבל ביום חמישי איריס תהיה הכי יפה ואחרי זה אני , כי אני חיבת. אז היום נקנה בגדים לחתונה כי מגפים קיבלתי בשבוע שעבר מאיריס ,הארוס שלה חיים חזר מחוץ לארץ והטיפש הביא לה גודל לא נכון אז היא נתנה לי מתנה. מגפים סוף מה זה סוף לא רואים כאלה פה שחור מבריק כל הצד עם אבנים קטנות בצבע גם שחור והם מגיעים עד אמצע השוק מעל לברך זה אומר שאני חיבת מיני קטנה חחח ואז אני יצטרך להזהר שאני רוקדת כמו משוגעת שלא יראו לי כלום.
טוב אני חיבת לצאת כי כבר מאוחר ואני יעדכן כי אני מתרגשת מהקניות וגם מהחתונה של איריס שמאורסת כבר ימבה זמן ואף אחת לא האמינה שהיא בכלל תמצא חתן חחח.

שולה פנינים - תעשי חיים בייב ((:
לפני 13 שנים
ברבורה10 - }{

את הכי מהממת ואני מתה עליך היום בכלל אני מאוהבת אחרי אתמול חחח
לפני 13 שנים
איש אחר​(אחר) - בלוג אינטליגנטי להפליא...
הולך ופוחת הדור...
לפני 13 שנים
ברבורה10 - איזה פוחת ? מצאתי גבר אנטיגנט וגם הורס והוא מאוהב בי ואולי אנחנו מתחתנים בקיץ
לפני 13 שנים
Whip​(שולט) - בשביל שלא ייראו את התחתונים כשאת משתוללת בחתונה,
הכי טוב לבוא בלי :)
לפני 13 שנים
ברבורה10 - אבל אחרי אתמול זה כבר החתונה שלי אז בעלי יחליט וזה רעיון מגניב לאללה אני ימסור לו ואתה תהיה מוזמן להיות שושבין .איך ?

אני מה זה שמחה היום מצאתי אהבת אמת }{
לפני 13 שנים
Whip​(שולט) - שיהיה לך המון המון בהצלחה! הלוואי שזאת באמת תהיה אהבת האמת שתעטוף אותך לתמיד :-)
איך לי בעיה. מתי האירוע? ;-)
לפני 13 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י