סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

עירומה בשימלת כלה

בשימלת כלה יפה וחסודה הובלתי לחופה. באותה שימלה ידעתי חרפה, התוודעתי להשפלה. עכשיו שאני כבר פעורה, זונה אז תנו להינות, תנו להיות כלבה.

"לא רציתי, בכל כוחי נלחמתי עד שנכשלתי בשערי נמשכתי על הרצפה הוכנעתי הושפלתי סטירה ו...ספגתי
וגם..וגם...וגם..עד שצרחתי...אני זונה,אני שפחה,אני כלבה,אני מודה, מודה מודה..תודה להורים, תודה לאחים תודה לאורחים,תודה לשכנים . תעמדו בשורה , תכינו את החגורה, אני על שש רטובה ומוכנה."
לפני 13 שנים. 6 באפריל 2011 בשעה 19:33

אתמול סוף סוף הצלחנו להיפגש. אבל מה אני יגיד לכם . הוא כזה משחק אותה צפוני , לא היה כל כך מתאים לו לבוא אצלנו לחבר'ה. עד שהצלחתי לשכנע אותו. איףףף.
מה אני יעשה. אני כבר מזמן, סיגי אמרה לי וסיגי הרי יש לה מלא נסיון מהאתרים של כל הגברים שמחפשים אהבת אמת וגם ככה מוצאים חתונה , אז סיגי אמרה לי תקשיבי לי ותקשיבי לי טוב . את לא נפגשת איתו במקומות שהוא מכיר, את לא מעיזה ללכת לבית שלו לשמוע מוזיקה ולראות את האלבומים של התמונות כי זה לא מה שהוא יראה לך . סיגי יודעת , פעם אחת כבר השמיעו לה מוסיקה של אופרה והיא קיבלה מזה וואלה מה זה בחילה שאחרי זה היא היתה חולה איזה שבוע וכל הזמן לא יכולנו לעשות חיים ולראות ערוץ ויוה והאח הגדול ולדבר על מה שחשוב בכלל.

אז אתמול קבעתי איתו ולא רציתי שהוא יבוא לבית של ההורים אז קבעתי עם סיגי שהיא כאילו תישב במקרה על ידי וסיגי מה זה דפקה הופעה ובאה עם החבר המבוגר יוסף שיש לו חנות אופנה בשוק בצלאל והוא בכלל ידיד שחה כזה כי יש לו בבית אישה וגם ילדים והבת הגדולה שלו כמעט בגיל של סיגי חחח.

ישבנו ואכלנו מטוגנים מה זה טובים ויוסף והחברים שלו שתו בירה כמו תמיד והורידו שוטים של ודקה וסיגי ואני שתינו יין לבן כי ככה זה מה שאנחנו שותות . זה הכי בסטייל לשתות ריזלינג זה היין הכי הטוב. ואז פתאום הוא פתח את הדלת וואללה ישר ידעתי שזה הוא.

עמד גבר מדהים. מדהים עם ורד שמוכרים בלילות בתל אביב והביט מסביב והוא לא זיהה אותי חחח כי התמונה ששמתי באתר של ההכרויות היתה מלפני שהעלתי איזה 12 קילו רק השנה חחח קראתי לו וצרחתי היי אתה זה אתה הוא הסתכל אחורה וחשב לצאת אבל אז נכנס מאיר שהוא גם חבר של סיגי וגם קצת שלי אז הבחור מהפגישה העיוורת שלי לא היתה לא ברירה והוא בא והיה מה זה מגניב.

נראה לי אני הולכת להזמין שמלת כלה חחח
כולם יהיו מוזמנים לחתונה אני מה זה מאושרת כי כשהיה את השיר שאני הכי אוהבת הוא הביט לי לתוך העינים וזה לא בגלל שהוא שתה הרבה זה היה מבט של אהבה . נשבעת לכם שזה היה מבט של אהבה ,אני הרגשתי את הפרפרים וגם סיגי אמרה שככה היא מרגישה ,אבל בדיוק יוסף בדק אם לא נפל לה צ'יפס בין הרגלים שלה אז אולי היא קצת טעתה.

ברבורה10 - ואלה צודקת אבל לא. סבתא של סיגי עליה השלום קוראים אותה חיה והיא כמו הסבתא השניה שלי :)
לפני 13 שנים
בכוח המוח{Aion} - כפרות עליך וגם על סיגי, את חייבת לקחת אותי אליה לפתוח תמזל.

:)
לפני 13 שנים
ברבורה10 - שבוע הבא ,וגם נלך לחנות של יוסף ואז תראי מה זה האופנה האחרונה כיכר המדינה אפס על ידו שם את כל הפלצנים בכיס הקטן :)

לפני 13 שנים
בכוח המוח{Aion} - יוסף?
זה בכלל עודפים מכיכר המדינה מה שהוא מחזיק, רק מסין.
אפילו יותר טוב, למה פוליאסטר לא צריך לגהץ.
לפני 13 שנים
ברבורה10 - עכשיו אני אפילו יותר הרבה אוהבת אותך }{ ! את מבינה באופנה ואני ישמח שסיגי תפתח אותך
לפני 13 שנים
ברבורה10 - אוףףף שסיגי תפתח לך מזל טוב לא שסיגי תפתח אותך 'התרגשתי כי מצאתי אחות ואני מה זה שמחה }{
לפני 13 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י