בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

פינת הפנאי - מתחת לחגורה

המטרה: למלא את החלל הריק הנוצר בחייו של האיש הקטן , קשה היום ורך האיבר. כולל: בדיחות משובבות וחידות מעצבנות , פינת טלפתיה ופינת אנטיפתיה, אילוזיות אופטיות ושאלות אפתיות , שעשועי מספרים ועוד כהנה וכהנה........
כל תגובה תתקבל באהדה ותזכה לתשובה,
לפני 16 שנים. 1 בספטמבר 2007 בשעה 9:58

מתחשק לי משהו שונה עכשיו, משהו אחר, יוצא דופן ובמיוחד לגבי .
בא לי להלביש אותך תחתון נשי , חוטיני צמוד ואדום. שהאחור שלו נצמד בדיוק לרווח בין הישבנים, ובקושי מסתיר מלפנים את התפיחה האדירה. להושיב אותך מולי , חזה חשוף וחלק. ללטף את הלחיים, ללטף את השפתיים להצמיד נשיקה למצח. לעצום לך את העיניים. להתחיל להוריד מטה מטה לתוך המצעים העדינים. לשטח אותך על הבטן. ולהעביר את הידים מלמטה למעלה בתנועות מעגליות. לעלות מקצה הקרסול ללפות את הירך החסונה ולהמשיך לטפס. להתעכב רק לרפרף על פתח פי הטבעת. לא להתעכב להמשיך למעלה. למרוח שמן רייחני ומבושם. לעסות אתהפטמות לראותן מזדקרות ולהמשיך לאט לאט.
להעביר יד באיטיות , לגרות עד כלות החושים. להפוך את כולך לערווה נשית זועקת ומתחננת. לקחת מספרים וביבחה אחת לחתוך את התחתון , ללטף, להצמיד אצבע , להתחיל להכניס לאט לאט . אצבע חוקרת מתענינת לאט באיטיות סלולי סלולי . לראות את הגוף מתפתל מתחת , דוחק את האגן למעלה , מתחנן לעוד ועוד. ולהמשיך באיטיות....
לדחוף מעט את האצבע, להרגיש אתהבשר נלפת סביבה ממאן לעזוב, להוציא מעט ושוב לדחוף .להכניס יד אחת מתחת לתפוס את הביצים ללטף , לחפון ביד אחת להעביר אצבע רטובה מתחת הביצים ועד לישבן. בתנועה סיבובית .להמשיך ולהמשיך.
להוסיף אצבע אחת ואז לדחוף את שתי האצבעות ביחד עמוק ככל האפשר לישבן הלהוט.ולפסקן לכל הרוחב. לסובב ולדחוף פנימה פנימה . להרגיש כמו כוס נמצא מתחתי, כוס להוט שוקק תאוותני . שמת לקבל . משתווקק להיקרע להיפתח .
לחגור על מותני את הדילדו השחור והענק שלי . לתפוח על הישבן , להגיד "תתכונן"
להעלות מעט את האגן, לפסק בשתי אצבעות את הפתח לקראת הדילדו הענק. להכניס בהתחלה רק את הראש הרחב, להרגיש איך נדחף בקושי . כאילו אין מקום . כאילו אי אפשר יותר. לא לוותר להרים את האגן ואז בבת אחת לשקוע פנימה . לפתוח אותך לכל האורך. לשמוע את הגניחה העצורה נפלטת מבין השפתים.
להמשיך ולהמשיך בקצב שהולך ומתגבר , הופך למעין מחול מטורף של סערת חושים תאוותנית.
להרגיש את כולך נלפת , מתרומם לקצב הנגיחות, הופך לערווה .
להמשיך לתקוע ולתקוע ולתקוע, לחדור לבתק , לפמפם להשחיל כאילו אין מחר אין סוף . רק תשוקה תאוותנית.
ואז...כאשר הסערה מגיעה לשיאה . לחפון את הביצים לשפשף את הזין .לשחרר את החגורה מהמותניים , להפוך על הגב, להתיישב על הפנים . להצמיד את הגב מטה שהדילדו ינעץ חזק . להרגיש את הלשון החמימה מלקקת את הדגדגן . ובבת אחת להתפרק.

דולי .​(שולטת) - בוקר טוב. תנחש...
:)
לפני 16 שנים
דולי .​(שולטת) - לפחד זה טוב.
לפני 16 שנים
דולי .​(שולטת) - אוקיי.
לפני 16 שנים
דולי .​(שולטת) - גם לך.
לפני 16 שנים
דולי .​(שולטת) - תנחש....
לפני 16 שנים
כובש יצרה​(שולט) - סתם שאלה. למה שולטות רוצות להרגיש את העבד שלהן נשי ואילו את עצמן כגבר עם זין ענק?

האם בתת הכרה שלהן הו מאמינות שהטבע ברא את הגבר כשולט ואת האשה כנשלטת?
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י