צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

פינת הפנאי - מתחת לחגורה

המטרה: למלא את החלל הריק הנוצר בחייו של האיש הקטן , קשה היום ורך האיבר. כולל: בדיחות משובבות וחידות מעצבנות , פינת טלפתיה ופינת אנטיפתיה, אילוזיות אופטיות ושאלות אפתיות , שעשועי מספרים ועוד כהנה וכהנה........
כל תגובה תתקבל באהדה ותזכה לתשובה,
לפני 16 שנים. 14 בספטמבר 2007 בשעה 19:05

הגענו לחלק האחרון , חלק הסיום של "אני אוהב את זה חזק" וידוי קטן, נכון שתמיד אמרתי שמפאת חוסר זמן לא משלימה את הסיפור, האמת שלא ממש מדוייק. , יש לי בעייה , בעייה שמלווה אותי עוד מילדות. פתיל קצר, דם חם. במשך השנים למדתי לשלוט באופי מהיר החימה שלי. נכון לאותה תקופה לימודי ההבלגה עדיין לא נשאו פרי. המראה החיצוני שלי כל כך מטעה. בלונדה קרירה . אבא מאוסטריה אמא מאוקריאנה ...ואותי כנראה החליפו בשעת הלידה. .תמיד התפלאו ולא הבינו מאיפה זה בא? עוד ביסודי , כולם ידעו שאם דולי כועסת כדאי ורצוי לרדת למקלט , וכמה שיותר מהר.
במשך השנים, הכעס שהיה פעם מוחצן הפך להיות יותר מופנם, והתבטא בהמצאות שהשתכללו יותר ויותר. ו...מודה גם שטניות יותר ויותר. הקרובים לי , שחלקם עוד מלווה אותי עד עצם היום הזה , כמו למשל הסאב הראשון והמתוק שלי . למדו כבר להבחין שכאשר המבט הופך להיות חודר . החיוך מעוות את קצות השפתיים לא מגיע לעיניים , סימן שמשהו עומד להתחולל ומשהו לא נעים במיוחד.
ההמצאות הלכו והשתכללו , כמו לדוגמה : בהתחלה נעילה בשירותים ואחר כך נעילה בשירותים עם...הצפה. על כל המשתמע מכך.
ועוד כל מיני דוגמאות שלא כל כך בא לי לספר עליהן. העיקרון כבר ברור וידוע.
מי שקרא את הסיפור שלי על ילדות נשכחת פחות או יותר מבין את התמונה .

זהו...הגיע הזמן להמשיך...

פותחת את דלת הכניסה , הבתים בשכונה היו בנויים כאשר בכניסה יש מצד ימין שירותים, מצד שמאל מטבח . מצש שמאל של המטבח חצי קיר מפריד לפינת האוכל . וסלון ענק עם מרפסת מרווחת.
מעל היו החדרים עם שירותים ואמבטיה .היות והבית אליו נכנסנו היה קליניקה . בחרו למקם את הקליניקה בסלון . המטבח הפך לחדר קבלה עם מטבחון זעיר .ופינת האוכל היה מעוזה של פקידת הקבלה האימתנית.
פותחת מעט ו..טראחחחחח נהדפת פנימה ע"י הבהמה . נהדפת בעוד ידיו לשות את האחוריים.
יא חתיכת בן זונה , אני מהרהרת לעצמי . ידיים גסות בהמיות שפשוט לשו את הישבן. פיכס.
הרפה לפתע והתחיל להסתכל ולבחון את הקליניקה ,
המ... נחמד ..נחמד ..לא רע , בכלל לא רע לדפוק על דבר כזה.
הסתובב מסביב לכיסא הגינקולוגי , בחן , מישש, הרים את הדוושות.
שרמוטה , קדימה ...תתחילי להראות מה את שווה .
התיישב על הכיסא, מתח רגליו למעלה , ופרש את ידיו לצדדים.
חיוך מתוק ומלאכי על פני , מנסה לחקות טון של נכנעת (פיכס).
נשמה , חייבת לסיים לנקות ..לא מחפשת צרות. שב תנוח ...אחר כך ...מה שתרצה.
אוחחחחחחחחח, שיט ...יא חתיכת בן זונה , חתיכת טינופת. הרגשתי את ראשי נסוב למעלה במהירות , וכאב איום בשיער שנסחב למעלה.
- את לא תגידי לי מתי, ואיך ....יא חתיכת פרחה , חושבת שאחרי שתסיימי את הניקיון ותהיה יותר מסריחה ממה שאת עכשיו אני אגע בך?
מצטערת , מצטערת...לא רוצה להגיד לך מה לעשות , מה פתאום. אני מוכרחה לנקות , אם לא יהיו לי צרות . בבקשה ..
מדברת בטון כנוע , עם ראש מורכן מטה . משתי סיבות , אחת בשביל הפוזה של הנפחדת האומללה , והשנייה שלא יראה את העיניים הרושפות ואת הזעם האצור שכלוא בן.
בבקשה ...אולי , יש לי רעיון ...אם לא איכפת לך , חושבת שתהנה ממנו . אני יעשה לך מסאג, אני אלופה במסאגים . אחר ינקה ציק צאק . אם תרצה אני גם אתקלח להיות נקייה בשבילך . מה שתרצה ..
מדברת בטון כנוע, ראש מורכן. חזה מובלט החוצה . מהדקת את החולצה עוד יותר ממה שהיא צמודה . מראה את כל הסחורה . והאמינו לי שיש מה לראות. מותחת מעט את החצאית מעלה .מרימה את הראש. משרבבת את השפתיים בהבעה ילדותית ומסכנה ..
בבקשה ..
המ... נועץ מבט , הבהמה המסריחה . מושיט יד ומושך לקראתו. מרגישה את הבל הפה נושף לקראתי . מושך תופס בחזית החולצה . ו....קורע!!!. הבד העדין נקרע במהירות . רושמת לי בזכרון לפצות את שרית . אבל בואנה...איך אני יוצאת החוצה ? בן זונה מסריח. אם לפני לא סבלתי את הבהמה עכשיו בכלל שטמתי ושנאתי בעוצמה יוקדת.
משך את הבד לעברו . חפן אותו בכף היד. והושיט את היד השנייה לחזה .
בן זונה , בן זונה , בן זונה ..אני מכאיבה , אני מתעללת ...אבל בי לא נוגעים , ועוד בצורה כזו ...כוס של אחותך הצולעת .
הניח יד על הפטמה והתחיל לסובב בחוזקה . נהנה מההבעה שהתפשטה על פני . קיבינימט אני לא סאבית , יש לי כוח סבל ענק ...אבל יותר מהכאב הפיסי ..זה עוד קטן עלי , כאב לי הניסיון להבליג לא להתפרץ , לא להנחית עליו איזו כאפה שתראה לו מי בדיוק אוהב את זה חזק .
את יודעת מה , טוב...יאללה נראה מה את שווה ? אבל לא רק מסאג , חתיכת זונה . תתחילי במציצה . וחסר לך שלא יהיה טוב.
פלאק ..סטירה..
אוףףףףףףףףף....די זהו, נשבר לי . עד פה ...
עכשיו יראה מי בדיוק אוהב חזק , אוהו ועוד איך חזק ..
טינופת בהמה סרוחה
שק זבל מצחי.
תפשיטי אותי ...זריז, אין לי את כל הזמן בשבילך.
כבר ...
כבר מה ?
בלב אמרתי ...כבר טינופת ..
ובחוץ כבר ..מיד.
כבר מיד...אהההה רואה שיהיה לי הרבה הרבה מה לחנך אותך .
אוייייייש אמאלה, מה שאני אאלץ את שרית לשלם עבור ההצלה הזו, זהו מעכשיו ועד סוף ימי בעיר המצחיקולה הזו , לא אנקה יותר את ביתי . היא תנקה לי , תבשל לי ...הכל. מחשבות הנקם האלו עוזרות לי להשכיח את היצור הבהמי . אך לא להרבה זמן.
נו...זריז.
אין בעייה . זריז הכי זריז שאפשר.
נעמדת לפניו. מאחוריו הכיסא.מניחה יד על החולצה , עדיין במרחק של 20 שנה יכולה לראות אותה, עם כתמי הזיעה מתחת לבית השחי , להריח את ריח האפטר שייב . מרימה באיטיות את החולצה . מגניבה יד לעבר הפיטמות . מלטפת מעסה . יורדת בעדינות מחככת את השיער . האצבעות חולפות לאט . מגניבה אנחות קטנות. מניחה את החולצה לרגע כאשר מופשלת למחצה עד הכתפיים. יורדת למכנס. פותחת את האבזם הכבד של החגורה. פורפת את הכפתור העליון .פותחת את הרוכסן ומורידה את המכנס עד לברכיו.
מעבירה יד על התחתון . על הבליטה הענקית שמתנוססת שם לראוה . מאיימת לבקוע את התחתון ההדוק .זוכרת עדיין תחתון שחור .
הודפת אותו לכיוון הכיסא. מקפידה להשמיע אנחות תאווה . התמוטט בבת אחת אחורנית. רגליו מסובכות במכנס שהקפדתי להשאיר עד ברכיו. החולצה חובקת את זרועותיו ומכסה מחצית מפניו.
במהירות מעבירה את החבל שהכנתי מראש בצד הכיסא. כרכתי במהירות מסביב לחזה .קשר ימי הדוק שאי אפשר להתיר . המשימה הנוכחית היא לקשור מבלי יכולת להתיר מבלי אפשרות להשתחרר. במהירות הבזק עוד 2 לפיפות מסביב , הזמן מהווה פה מומנטום חשוב. הצלחתי, כבול בחוזקה . מחצית מפניו מכוסה ע"י החולצה . גופו עקוב לכיסא , ורגליו נתלות באוויר מסובכות במכנס.
קטע קשירת הרגליים מהווה בעייה , מודעת לכך שאם אשחרר את רגליו מהמכנס עלול להחטיף בעיטה . כרגע ההפתעה משחקת לטובתי . והכל משחק של זמן.תופסת במהירות את שתי רגליו כורכת בחוזקה חבלבדיוק על הברכיים , מקפידה מעל המכנס מתחת לתחתון.
הבן זונה מצא לפתע את לשונו, כנראה שיצא מההלם הרגעי . צרור של גידופים וקללות .איומים מה יעשה ? ושלטובתי עדיף שאשחררו במהירות , וכו' וכו'.
אוףףףףף , כמה שהגברים אוהבים לקשקש.לא כל כך מפריע לי לשמוע את אוצר המילים המצומצם שלו , רובו מתחיל במילה זונה ומסתיים במילה שרמוטה . אבל קיבינימט יש גם שכנים , וממש לא מעונינת שהתדמית הנחמדה שלי תיהרס.
מעיפה מבט מסביב, האמת שלהכל דאגתי אבל למחסום פה לא . נו , מה לעשות פאקים קורים. אבל קלינקה או לא קלינקה . 2 פדים עבים שנמצאים ליד הכיסא מצויינים למטרה הזו. דוחפת לפה.יופי, סוף סוף קצת שקט.


עוד מעט הסיום..

דומית ואדון ה-שולטים​(שולטת) - נכתב יפה מקסים
שנה טובה
לפני 16 שנים
דולי .​(שולטת) - תודה,
שנה טובה,
לפני 16 שנים
שיר כאב​(שולטת){סוליקר} - קשה לחכות..
אוח אני מתה על קליניקות D-:
לפני 16 שנים
דולי .​(שולטת) - תתאפקי ...:)))))
שנה טובה , חומד.

(אשתדל לסיים בהקדם).
לפני 16 שנים
פעם פרח​(נשלטת) - נהדר !
מחכה לסיום :)
שנה טובה !
לפני 16 שנים
דולי .​(שולטת) - תודה פרח,
מבטיחה שאשתדל כמה שיותר מהר .

שנה טובה ,
לפני 16 שנים
השולט אור​(שולט) - כל הכבוד לך מותק :)
ושנה טובה שתהיה לך יקירה }{
לפני 16 שנים
דולי .​(שולטת) - תודה , יקירה.
שנה טובה }{
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י