לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

פינת הפנאי - מתחת לחגורה

המטרה: למלא את החלל הריק הנוצר בחייו של האיש הקטן , קשה היום ורך האיבר. כולל: בדיחות משובבות וחידות מעצבנות , פינת טלפתיה ופינת אנטיפתיה, אילוזיות אופטיות ושאלות אפתיות , שעשועי מספרים ועוד כהנה וכהנה........
כל תגובה תתקבל באהדה ותזכה לתשובה,
לפני 18 שנים. 17 ביולי 2005 בשעה 15:28

חיבוק הוא דבר בריא.
זה עוזר למערכת החיסון של הגוף להתגונן בפני מחלות, שומר על בריאות נפשית, מפיג דיכאונות, מוריד מתח, משרה שינה, גורם לחוש נאהבים, רצויים, צעירים יותר. אין לו תופעות לוואי, והוא לא פחות ולא יותר מאשר תרופת פלא.

חיבוק הוא תרופה פלא טבעית.
תרופה אורגנית, מתוקה, שאינה מכילה חומרי הדברה, ואינה מכילה מרכיבים מלאכותיים או חומרים משמרים ועשויה רק ממרכיבים טבעיים. היא אינה משמינה, וגורמת לתחושת שובע, אך עלולה לעורר תאבון במקומות שחסר. חיבוק היא תרופה שעמידה גם בקור וגם בחום, היא יכולה להישמר בכל טמפרטורה. והכי הכי חשוב - זוהי תרופה שלעולם לא פג תוקפה.

חיבוק הוא דבר מושלם.
אין חלקים שעלולים להתבלות, ולכן לעולם לא צריך להחליף אותו. אין סוללות שנגמרות. לא צריך לעשות בדיקות תקופתיות, הוא צורך מעט אנרגיה ונותן הרבה אנרגיה, עמיד בפני משברים פיננסים, אינפלציה, מעילות ושאר פשעים ועוונות. אין צורך בתשלומים חודשיים, אין ביטוח, עמיד בפני גנבות, אין צורך לשלם עליו מס, הוא אינו מזהם את הסביבה ומקבלים את תמורתו במלואה.

חיבוק הוא דבר שנותנים.
אבל הנותן ממנו לעולם לא חסר דבר, וכמה שתתן יותר חיבוקים יהיה לך יותר... כבר חיבקת מישהו היום?

דולי .​(שולטת) - יקרים שלי !

היכן שלא תהיו, וכל בחירה אשר תבחרו. איתכם תמיד.

חיבוק חם
דולי .
לפני 18 שנים
venus in our blood​(שולטת) - חיבוק חם גם לך, דולי :)
לפני 18 שנים
דולי .​(שולטת) - תודה , חמודה .
וואלה זקוקה לכך עכשיו .
לפני 18 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י