ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

פינת הפנאי - מתחת לחגורה

המטרה: למלא את החלל הריק הנוצר בחייו של האיש הקטן , קשה היום ורך האיבר. כולל: בדיחות משובבות וחידות מעצבנות , פינת טלפתיה ופינת אנטיפתיה, אילוזיות אופטיות ושאלות אפתיות , שעשועי מספרים ועוד כהנה וכהנה........
כל תגובה תתקבל באהדה ותזכה לתשובה,
לפני 16 שנים. 13 בדצמבר 2007 בשעה 8:13

תודה לאל, הסתיימה השביתה, מקווה בכל אופן. נכון שהיתה מוצדקת. ואני עם המורים. הם צודקים והדרישות בהחלט הגיוניות. מעבר לעובדה שגם אני (אאוטיניג) הייתי שייכת למשרד החינוך, ולימדתי בעברי . ולכן מי כמוני יודע ומעריך את העבודה המאומצת של המורים. שממש לא זוכה לשכר הוגן וראוי. גם אני עם תארים וכו' הכנה לבגרות חמש יחידות , והשכר שלי נחשב לאחד הגבוהים , מאסתי בתמורה העלובה ועשיתי הסבה מקצועית , מה זה הסבה מקצועית חבל"ז , ממש 180 מעלות.
נכון שהיה כיף ללמד , אהבתי את הזיק שניצת בעיניים , את יחסי החברות שנוצרו בין הכיתה למורה "הגזעית" שלהם. המחמאה שהעניקו לי היא: "וואלה , את לא ממש מורה , יש לך ראש טוב....".
אבל עם כל הכיף , עם זה לא הולכים למכולת , נטשתי ....מפעם לפעם כאשר מגיעים החבר'ה של הנסיכון שלי , מתכוננים לבחינה. אני מנסה שוב את כוחי , החברים של הנסיכון מתלהבים ...אבל הפרעוש הקטן , לא נעתר להם ואחרי חצי שעה מפזר את ההפגנה , מבהיר חד משמעית , שבאו ללמוד איתו , ואמא אם משעמם לה ונורא רוצה לעשות משהו, אז פופקורן יתקבל בברכה.
נו , ככה זה... כשיש בבית אז לא יודעים להעריך...סתםםםםםם.
בכל אופן, הפרעוש היום סוף סוף חזר לבית הספר , נראה לי אפילו שהתגעגע מעט. נכון רטינות ואוףףף אבל...ברבע לשבע, אפילו לפני ההשכמה שלי , זינק מהמיטה. מקלחת , קורנפלקס ליד המחשב...התארגנות אחרונה עם החברים. היכן נפגשים וכו'.
תולעת , להקפיץ אותך?
לא,
אבא מקפיץ?
לא,
אז...איך?
נוסע עם אבא של אלון? או אבא של גיא?
לא,
אז..., איך?
(בשכונה הנובריישית שלי אין תחבורה ציבורית).
מסתכל עלי מלמעלה למטה , ממרומי 183 שלו , חתיכת בריון קטן.
אמא , לא שמעת על הליכה רגלית ?
ברגל? ילד...זה רחוק .
בקטנה.שכחת במקרה שיש לך שחיין בבית , שמתאמן כל יום , שוחה 5 ק"מ כל אימון. ופעמיים בשבוע רץ 7 ק"מ?.
נכון, שכחתי ...
מסתכל בי בתמיהה. מפריח נשיקה באוויר, לוקח את הילקוט בקלילות. מזנק החוצה. משקיפה מבעד לחלון , רואה אותו טס, ואת אלון מדדה בעקבותיו. הנסיך החליט לשפר את הכושר הגופני של החבר . מציינת לעצמי , בעוד 10 דקות לצאת לסיבוב קטן בדרך לבית הספר לוודא שהכל תקין, ולא נשארו חללים בדרך. :).

מתבוננת ונזכרת בילדותי , כמה הכל היה נחמד קל ופשוט בעבר .פעם לא שאלנו , מי מקפיץ? מי לוקח? איך מגיעים? היינו עצמאים , גדולים ובוגרים, עשינו הכל לבד. משום מה זה נשכח מאיתנו. ואולי....הדור החדש נחשב למפונק ...בגללנו..., אנחנו אלה ששומרים עליהם בכפפות משי . אנחנו אלה שלא נותנים להם לפרוח?

מה שנכון, הנסיכון ...לימד אותי שיעור חשוב היום.צריך לדעת לשחרר מעט . יש לנו דור מקסים, עצמאי , חכם ונבון. וצריך לתת להם לפרוש כנפיים .

(אבל...., לא כל כך מהר ...עוד קצת ).


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י