ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

פינת הפנאי - מתחת לחגורה

המטרה: למלא את החלל הריק הנוצר בחייו של האיש הקטן , קשה היום ורך האיבר. כולל: בדיחות משובבות וחידות מעצבנות , פינת טלפתיה ופינת אנטיפתיה, אילוזיות אופטיות ושאלות אפתיות , שעשועי מספרים ועוד כהנה וכהנה........
כל תגובה תתקבל באהדה ותזכה לתשובה,
לפני 16 שנים. 2 במאי 2008 בשעה 5:00

עיניים הן הראי של הנשמה הפנימית. הן שקופות ואי אפשר להסתיר דבר. תמיד כשרוצה לבחון אם אדם המשוחח איתי הוא אמיתי , ישר או סתם זבלן שכל. מתבוננת עמוק לתוך עיניו. אדם ישר גם לעולם לא ישפיל מבט. יתבונן הישר לפנים.
בבית יש לי את כל הצבעים. החוקי ניחן בעיניים כחולות מדהימות . כחול כשמיים. צבע עז. ותמיד נהגתי להגיד לו שהדבר הראשון ששבה את ליבי בו, היו העיניים.
הבת - עיני דבש. לא החום הרגיל שרבות שמנסות יעני ...להבליט את החום הדלוח והמשעמם מכנות "דבש". אלא ממש דבש , זהוב עם מעט ירקרק. כמו פנתרה .
הנסיכון הקטן קיבל שילוב שלי ושל החוקי . כחול וירוק יצרו אצלי אפור ירקרק. עם תכונה מדהימה לשקף את צבע הבגד אותו הוא לובש. חולצה כחולה משווה לעיניו בוהק כחלחל עז. וחולצה ירוקה מקנה לו גוון ירוק נמרי.
הבונבון המתוק שלי ניחן בעיניים חומות . חום קטיפתי מבריק . עם ריסים ענקיות שפשוט בזבוז על גבר. יש לו עיניים מדברות. כשעצוב מיד רואים. כששמח אז הן מבריקות ויוקדות. ו....כשהוא תחת השפעת ריחוף אחרי סשן חזק ...אז הן הכי יפות בעולם .חולמניות רחוקות בוהות....מתגעגעת למבט הזה....אז...הולכת להעיר אותו ...:)

בוקר טוב לכולם .

דולי .​(שולטת) - לי לא כאב .:)
אני דווקא נהניתי ...:))))))
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י