ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

פינת הפנאי - מתחת לחגורה

המטרה: למלא את החלל הריק הנוצר בחייו של האיש הקטן , קשה היום ורך האיבר. כולל: בדיחות משובבות וחידות מעצבנות , פינת טלפתיה ופינת אנטיפתיה, אילוזיות אופטיות ושאלות אפתיות , שעשועי מספרים ועוד כהנה וכהנה........
כל תגובה תתקבל באהדה ותזכה לתשובה,
לפני 18 שנים. 31 באוגוסט 2005 בשעה 15:58

לעיתים קרובות מקבלת בדיחות , סיפורים וקטעים יפיפיים מחברי הכלוב. החלטתי להתחיל להביא את הטובים שבהם. (למה שרק אני אהנה מהם? (: )

הראשון בחבורה, ואחריו עוד צפויים להגיע הרבה.

להנאתכם:

ציטוט:
אני קורא את הבלוג שלך בשקיקה, הוא מעולה ותמיד במקום! רציתי להוסיף בדיחה לאוסף, אני מקווה שלא מפריע לך שאני כותב לך אותה בהודעה אישית ולא כתגובה בבלוג, אבל תרגישי חופשי לפרסם אותה אם היא מוצאת לך חן...
יום טוב
ונילו

אישה אחת בוגדת בבעלה עם גבר כושי גדול מימדים.
ערב אחד בזמן שהתעלסו, חזר בעלה במפתיע מהעבודה, האישה הזדרזה והכניסה את המאהב לתוך ארון חדר השינה. לרוע המזל הוא היה כ"כ גדול, שלא היה מקום לאיבר מינו והוא נשאר בחוץ.
נכנס הבעל לחדר השינה מנשק את אישתו ולפתע רואה דבר משונה תלוי ליד ידית דלת הארון, שואל הבעל את אישתו "מה זה?" משיבה לו האישה "הייתי היום בשוק וראיתי את הפעמון הזה באחד הדוכנים והחלטתי לקנות".
הולך הבעל לארון ונותן ל"פעמון" מכה קלה ושום צליל לא יוצא, מכה שוב ושום צליל לא יוצא. מתעצבן הבעל על אישתו, "איך קנית פעמון מקולקל?!?!?!?!?" משיבה לו האישה מעט נבוכה "אני מתנצלת, מחר אלך להחליף..."
הבעל רק מתעצבן יותר ומכה בחוזקה את הפעמון, אך שום צליל לא יוצא, מתעצבן עוד יותר ובועט בכל כוחו בפעמון וכמבון, שום צליל לא יוצא, ושוב צועק על אישתו "איך הצלחת לקנות פעמון מקולקל?!?!?!?!"
הולך הבעל בעצביו למרפסת ומביא פטיש כדי לרסק את הפעמון, כאשר הוא עדיין צועק על אישתו "כיצד ביזבזת כסף על פעמון דפוק?!?!?"
כאשר נכנס הבעל לחדר השינה, ורגע לפני שהנחית את הפטיש על "הפעמון" פותח המאהב הכושי את דלת הארון וצועק לבעל "דינג-דונד יא בן-זונה!!!!"


אהבתי , אחלה של בדיחה .
מכיוון שלא "קמצנית" מפרסמת בבלוג . על מנת שכולם יהנו. :)))))
דולי .


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י