אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

פינת הפנאי - מתחת לחגורה

המטרה: למלא את החלל הריק הנוצר בחייו של האיש הקטן , קשה היום ורך האיבר. כולל: בדיחות משובבות וחידות מעצבנות , פינת טלפתיה ופינת אנטיפתיה, אילוזיות אופטיות ושאלות אפתיות , שעשועי מספרים ועוד כהנה וכהנה........
כל תגובה תתקבל באהדה ותזכה לתשובה,
לפני 19 שנים. 5 בספטמבר 2004 בשעה 5:28

פעם אחת קבע פילוסוף ידוע פגישה עם נאסר אל דין, כדי לדון עמו בעניינים שברומו של עולם. הוא לא בדיוק היה מחסידיו של נאסר אל דין, וכל מה שהוא רצה זה להתעמת אתו ולהוכיח לו כי הוא טיפש. נאסר אל דין, ששיער שזו כוונתו של הפילוסוף, לא מיהר להגיע אל ביתו בשעה שנקבעה למפגש.
הפילוסוף הגיע בזמן, דפק על דלת הבית, ולא נענה על ידי אף אחד. הסתובב מספר דקות בחוסר מנוחה ליד הדלת, ובסופו של דבר החליט לא להמשיך לחכות ולהסתלק מן המקום. אלא שהוא היה חייב להרגיע את חמתו הגואה. הוא הוציא פתק ממחברתו, כתב עליו באותיות זועמות "אידיוט מושלם" והדביק את הפתק על הדלת.
כשהגיע נאסר אל דין הביתה וראה את הפתק, הוא תלש אותו ומיהר אל ביתו של הפילוסוף."אני ממש מתנצל!!" אמר לפילוסוף, "פשוט שכחתי את הפגישה שלנו. נזכרתי בה רק כשהגעתי הביתה וראיתי שהשארת לי פתק עם שמך על הדלת!!"

מקבי​(מתחלף) - חחחח

אני מכיר את זה בפורמט אחר... שמורה אחד בדק מבחן כל-כך גרוע, שהוא לא נתן ציון אלא רק כתב "אידיוט מושלם" עליו. הוא מגיש את זה לתלמיד, וההוא אומר "אני רואה שחתמת, אבל איפה הציון?"
לפני 19 שנים
דולי .​(שולטת) - טוב , יפה מקבי .... אהבתי !
:)
לפני 19 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י