לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

פינת הפנאי - מתחת לחגורה

המטרה: למלא את החלל הריק הנוצר בחייו של האיש הקטן , קשה היום ורך האיבר. כולל: בדיחות משובבות וחידות מעצבנות , פינת טלפתיה ופינת אנטיפתיה, אילוזיות אופטיות ושאלות אפתיות , שעשועי מספרים ועוד כהנה וכהנה........
כל תגובה תתקבל באהדה ותזכה לתשובה,
לפני 19 שנים. 11 בדצמבר 2004 בשעה 16:00

עשרת פסולי החיתון

יש גברים שלא כדאי לצאת איתם, ובטח שלא להיקלע עימם בהיסח הדעת למערכת יחסים. כדי להיערך מראש, מיפיתי למענכן את עשרת פסולי החיתון המסוכנים ביותר:

1. הטיפש – חושב שצ`יקובסקי זה שם של מחלה. כשאת מזמינה אותו לסופשבוע זוגי איתך בכינרת, הוא מסרב כי פג תוקפו של הדרכון שלו. כשאת אומרת לו שהמחזור שלך מאחר, הוא שואל לאן. כשאת צועקת ``אלוהים`` במיטה, הוא מייד שואל: איפה? יתרון: אין שכל אין דאגות.

2. הצעיר - אתם לא יכולים להראות בציבור, כי את תואשמי בבעילת קטין. הוא לא יודע מה זה ``רובוטריקים``, ``אטארי`` או ``סיימון``. הוא לא יכול להישאר לישון אצלך, כי אימא שלו לא מרשה לו לצאת עד מאוחר בלילה שיש בו לימודים למחרת. הוא בעצם מעדיף לישון עם הדובי שלו מאשר איתך. יתרון: הסקס, אלא מה.

3. המכור למחשבים – כשיש תקלה, ולו פעוטה, במחשב, הוא מתחיל לדבר ג`יבריש. המשחק המקדים האהוב עליו הוא טטריס. התקשורת היחידה בבית היא בין שלושת המחשבים לשרת. יתרונות: יש באינטרנט אתר פורנו שמוקדש רק לך. הוא יודע להשתמש היטב באצבעותיו.

4. הכוסית – יש לו יותר קרמים באמבטיה מאשר לך. כשאתם בדרך ליציאה, את צריכה להמתין לו שהוא יהיה מוכן. ברחוב הבחורות מסובבות את הראש בעקבותיו. גם הבחורים. הוא לא מוכן לשכב איתך באור, כי אז תראי כמה גדול הישבן שלו. יתרון: סופסוף מישהו מוציא יותר ממך על נעליים.

5. הקמצן – לא מוכן לצאת איתך אם את ברשת סלולארית שונה משלו. מביא מחשבון למסעדה, בשביל לחשב את האחוז המדויק של הטיפ. משתמש באותו הקונדום פעמיים. יתרון: יבוא יום, וכל זה יהיה שלך.

6. הרגשן – הוא בוכה כשאתם רואים סרטים, גם אם זה סרטים של שוורצנגר. הוא לא רוצה הלילה כי יש לו כאב ראש, והוא רק רוצה להתכרבל במקום. כשהוא נתקל בג`וק הוא מזנק יותר גבוה מאברבוך. יתרון: לעולם לא ישכח את היומולדת שלך, שמסומנת אצלו ביומן בלבבות ורודים.

7. הספורטאי – ספורט אצלו זה לא להתכופף בשביל להגיע לשלט רחוק. הוא יודע לדקלם בעל פה את ערכם בקלוריות של כל המאכלים. שריפת קלוריות טובה אצלו היא טריאתלון ולא סקס. יתרון: יכניס אותך למשטר נאצי קפדני בסופו תורידי את קילוגרמי החורף, הסתיו והאביב גם יחד.

8. האנליסט – אם בבוקר את מצוברחת הוא ירוץ ליומן לחשב את מחזור הירח. כשאת אומרת לו ``לא`` הוא באמת בודק למה את מתכוונת. כשתזרקי אותו בסופו של דבר, הוא יכתוב לך מכתב בעובי ספר טלפונים, ובו ניתוח מערכת היחסים שלכם וסיבות לכישלונה, כולל דיאגראמות ותרשימי זרימה. יתרון: יש לו מוח.

9. המכור לעבודה – בילוי יום שישי אצלו זה להכין את הבגדים אותם ילבש למשרד ביום ראשון. הוא לא מבין למה את עדיין לבושה אם הוא כבר לחץ enter חמש פעמים. במיטה הוא נוטה לנבוח עלייך הוראות, ואז עוד מבקש שתשיגי לו את צימרמן בטלפון, ותכיני לו קפה. שניים סוכר. יתרון: המשכורת שלו.

10. . הלא מתחייב – יציאה קבועה אצלו זה רק בשירותים. צריך תואר במנהל עסקים בשביל לתכנן לו את הלו``ז בצורה כזו שיהיה לו זמן לפגוש אותך. יש רק סוג אחד של טבעת שהוא מכיר, ולא – לא שמים אותה על האצבע. תת ז`אנר בקטגוריה זו, היא כמובן הטיפוס המשכיב - אם היו שופטים אותו על פי החורים בחגורה, לא היו מגייסים אותו בגלל תת משקל. האחיות במרפאות האיידס כבר מזהות אותו בשם הפרטי, ויודעות מה המאכל החביב עליו. כשמישהי אומרת לו שלום ברחוב הוא צריך להישכב על המדרכה בשביל לזהות אותה. יתרון: מי אמר סטוץ, ולא קיבל?!?


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י