בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

פינת הפנאי - מתחת לחגורה

המטרה: למלא את החלל הריק הנוצר בחייו של האיש הקטן , קשה היום ורך האיבר. כולל: בדיחות משובבות וחידות מעצבנות , פינת טלפתיה ופינת אנטיפתיה, אילוזיות אופטיות ושאלות אפתיות , שעשועי מספרים ועוד כהנה וכהנה........
כל תגובה תתקבל באהדה ותזכה לתשובה,
לפני 19 שנים. 30 בדצמבר 2004 בשעה 17:47

טורקי אחד מגיע לביקור בארץ. כשנרשם בדלפק הקבלה בבית המלון, מילא טופס רישום כמקובל. הפקיד הבחין כי בשדה "sex" רשם הטורקי "4 פעמים בשבוע". העיר לו הפקיד: "אדוני, בשדה הזה ממלאים אם זה גבר או אישה". ענה לו הטורקי: "זה ממש לא משנה לי".
======================
ילדה בת 10 מגיע לפיצוציה ואומרת למוכר: "תביא מרלבורו אדום". המוכר ההמום אומר לה: "מה מרלבורו אדום? את ילדה קטנה, יש לך עוד חלב על השפתיים". הילדה: "זה לא חלב ותביא מרלבורו אדום"…
======================
שאלה: מה עושה זונה כשבעלה מת? תשובה: שוכבת שבעה..
=====================
אישה אחת יצאה עירומה מהמקלחת. הילד הקטן שלה הסתכל עליה ושאל, "מה יש לך בין הרגליים?" "זה ספוג הרחצה", היא אמרה. לאחר מספר ימים היא התגלחה ושוב יצאה עירומה מהמקלחת. הילד שאל, "אמא איפה הספוג שלך?" היא לא ידעה מה להגיד אז אמרה, "הוא אבד לי. "למחרת, כשהאימא הגיעה מהעבודה, הילד רץ אליה ואומר, "אמא מצאתי את הספוג שלך! הוא לא אבד, העוזרת גנבה אותו ורחצה איתו לאבא את הפנים..."
======================
גבר חוזר הביתה מהעבודה ואומר לאשתו: "מתוקה, קיבלתי היום מזכירה חדשה, ונחשי מה? היתה לה חזייה בצבעים אדום ולבן. את יודעת, אלה הצבעים של קבוצת הכדורגל שלי. בכל מקרה, זה לא חשוב כל כך, אבל זה היה ממש נעים". למחרת, כשהוא נכנס הביתה, אשתו שואלת: "איך היה היום שלך?". האיש עונה: "נפלא! לא רק שהחזייה שלה אדומה ולבנה, גם התחתונים שלה! את יודעת, זה לא משהו כל כך חשוב, אבל זה היה ממש נעים...". ביום השלישי השניים נפגשים אחרי העבודה. הבעל שואל את אשתו: "איך היה היום במשרד שלך?". האישה עונה: "אה, שום דבר מיוחד יקירי. הגיע היום בוס חדש. הזין שלו ארוך בחמישה סנטימטרים משלך. אתה יודע, זה לא משהו כל כך חשוב, אבל זה היה ממש נעים...".
========================
הכלה הצעירה פונה לבעלה הטרי ואומרת לו, "אתה יודע מה!? בכל פעם שתרצה שנשכב תמשוך לי בפטמה השמאלית פעם אחת ואם לא תרצה אז תמשוך בפטמה הימנית פעם אחת!!!" הגבר נענה בחיוב והציע אף הוא, "את יודעת מה!? ואת, מעכשיו בכל פעם שתרצי שנשכב, תימשכי לי באיבר פעם אחת ואם לא תרצי, תימשכי בו 70 פעמים.
========================
ילד שואל את אימו:" אמא, אפשר לאכול אור"? "מה פתאום? למה אתה חושב ככה"? עונה האם. הילד: "כי אתמול בלילה אבא אמר לך, יאללה, תכבי את האור ותכניסי אותו לפה.
===========================
משקיע פוטנציאלי מסייר במפעל לייצור מוצרי גומי. הוא רואה מכונה המייצרת פטמות לבקבוקי שתייה של תינוקות. מהמכונה עולים קולות מוזרים. מנהל המפעל מסביר : "הרעשים שאתה שומע זה הרעש שעושה ניקוב הפטמה". התחנה הבאה היא מכונה המייצרת קונדומים, וגם כאן מדי פעם נשמעים קולות מוזרים. המנהל מסביר למשקיע: "כאן אנחנו מנקבים כל קונדום חמישי". "מנקבים? קונדומים?", מופתע האורח, "זה לא פוגע במכירות?!". "קצת", מודה המנהל, "אבל זה מאוד מקדם את מכירת הפטמות של בקבוקי התינוקות".


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י