ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

פינת הפנאי - מתחת לחגורה

המטרה: למלא את החלל הריק הנוצר בחייו של האיש הקטן , קשה היום ורך האיבר. כולל: בדיחות משובבות וחידות מעצבנות , פינת טלפתיה ופינת אנטיפתיה, אילוזיות אופטיות ושאלות אפתיות , שעשועי מספרים ועוד כהנה וכהנה........
כל תגובה תתקבל באהדה ותזכה לתשובה,
לפני 17 שנים. 14 בספטמבר 2006 בשעה 19:46

ה"סשן של דולי"...


יש מספר סוגי סשן, מי כמוני יודע.....נראה לי שאין סוג שלא התנסיתי בו, העברתי חוויתי.
ישנם קלים ,ישנם קשים אקסטרימים בטירוף. מטבע הדברים שמרבית הסשנים שעברו תחת ידי ,
נחשבים לקשים...וקשים עד מאוד, כאשר מגיעה לסשן, מודעת למטלה...לא מגיעה למשחק , להעברת זמן...לא לסקס ובוודאי לא לשיחה נינוחה, מגיעה לדבר האמיתי , לסשן סוחף ומרטט בעוצמתו.
סשן פשוק , קל ועדין עבורי.....נחשב בעיני רבים למשהו מפלצתי , קשה מסוכן...והיו גם כאלה שהטיחו בפני ...חולני.
אז..., מה לעשות ? זה מה יש!
אינני משחקת, מתחסדת , לא צבועה, אמיתית בלי מניירות מזוייפות. אומרת מבצעת עושה ומקיימת את שמאמינה בו. ובמה אני מאמינה..?
מאמינה , בסשן עוצמתי , חייתי , פראי , כוחני ומלא תאווה. סשן שמטלטל אותך ומשאיר את הסאב. בסיומו חסרי נשימה , ללא מילים עם הרגשת עונג עצומה . סשן שגם כאשר נזכרים בו לאחר תקופה, מתפשט חיוך מלא ערגה...והחלציים נמלאים פתאום בתחושת חמימות גואה.
אחת לחודש או פחות , מותנה במצב רוח הרגעי , או בהתרחשויות פתאומיות. נתקפת במעין תחושה של........ משהו חסר , צריכה משהו , חייבת משהו , חייבת סשן. ולא סתם סשן.
אלא את "הסשן של דולי " . זהו סשן שעד היום קיימתי אותו רק עם סאב אחד ונלוו אליו מפעם לפעם סאבים, אדונים , שפחות או מלכות.
מעטים יכולים לראות ולשאת זאת , בפירוש משהו שונה , חזק מכל דבר אחר.
רק איתו יכולה לקיים זאת , הוא בעל כוח סבל עצום. ומעבר לכוח הסבל העצום ..זה מה שהוא רוצה , בדיוק כמוני מחפש את האקסטרימי ביותר , הנועז הקשה והאפל מכולם.. עד היום גם כן לא מצאה דומית שיכלה ומסוגלת להגיע לרמות האלו , אנחנו משלימים איש את רעותו בנטייה ובמשיכה האפלה הזו .
הוא ממתין לקריאתי , חי מקריאה לקריאה.
מהבוקר מרגישה את חוסר המנוחה , את הדם שזורם בעורקים , האדרנלין שזועק....
התחושה מובנת , המלחמה שחיבלה והרסה לי דיי הרבה תוכניות , בעקבותיה הלחצים והמתח שנוצר בעבודה , מירוץ מטורף בעקבות הזמן. עכשיו נמצאת במצב רוח האופייני והמיוחד ל"סשן של דולי".
מרימה טלפון,
"תהיה בשעה 18:00 במקום הקבוע ."
תפסתי אותו במרכז, באמצע פגישה , מכהן כמנכ"ל באחת החברות הגדולות ביותר , ידוע ומפורסם. עסוק בטירוף , משחרים לפתחו , אורבים לתפוס מעט מזמנו , על מנת להגיע אליו יש צורך בתכנון ובקביעה של מספר חודשים מראש.
לא ממתינה לתשובה , אין צורך בתשובה , יודעת את התשובה .
חמש ורבע , עדיין בעבודה , ממהרת ...שיחה אחרונה לפני שיוצאת....עם המדהימון שלי . בדרך טלפון בקול המתפנק ילדותי משהו , שפחתי האהובה ,
"את מזניחה אותי . לא איכפת לך....שכחת..."ועוד עוד ועוד....כשהיא מתחילה ....אז לא מפסיקה .
"אני הולכת ל....."
"גם אני רוצה , לא הוגן....גם אני...." ועוד...עוד ועוד....
אוף , די נשבר כבר .
"טוב, תגיעי.....ותגיעי עם הרכב , כי אם תרצי לצאת שתהיה לך תחבורה...., את הרי יודעת שמדובר ב"סשן של דולי ""
"אני מגיעה "
נחמד , יש לה אומץ לילדה
מגיעה , בכניסה כבר חונה המאזדה של השפחונת , פותחות את השער , שכונה שקטה רגועה . מוקפת צמחייה . אין צורך לדפוק בדלת , הדלת אינה נעולה .
הודפת את הדלת , חשיכה נעימה מקבלת אותנו , צללים על פני הסלון המרווח , חשוף כולו . שטיח ענק מספר כריות צבעוניות זרוקות עליו . במרכז גבר ערום על 4 . ישבנו מופנה לפתח , פניו מוסתרות , צייתן מכיר היטב את שיטת הפעולה , רק הרטט הזעיר בגבו , מעיד כי שמע על בואנו.
כמושפעת מהמחזה , החלה אף היא להשיל בגדיה . בזה אחר זה . נועצת מבט בגופה , יש לה גופה לא רעה בכלל , מתקרבת , שולחת יד לפיטמה , מלטפת בעדינות...מסביב לפטמה הורודה , רוכנת מעליה , חובקת את הגב העדין. מצמידה שפתים , שולחת לשון עמוק , יד אחת מסביב לכתפייה, והיד השניה על החזה , מלטפת לאט ...ו............צובטת בחוזקה .
"איייייייי"
גניחות של תאווה , מגבירה את הצביטה , לוחצת במלוא הכוח , אצבעות מאדימות , אוחזת ולא מרפה. מתחילה לכופף אותה לאט , לעבר השטיח , נכנעת ללחץ , פולטת יבבות קלות . שכובה לצידו .
כורכת סביב עינייה מטלית בד שחורה , יודעת את הצפוי לבוא , על מנת שלא תישבר מהמחזה שעומד להתרחש מקדימה תרופה למכה .
מעבירה יד בשיער השופע , מנשקת את הגב החשוף , לוחשת באוזן.
"תהיי חזקה , גאה בך שבאת..."
הופכת אותה על גבה . משכיבה על השטיח , רגלייה מתחת לסאב . הכוס נמצא בדיוק מתחת לראשו.
מכופפת את ראשו , הראש מורכן ישירות לעברה , והישבן מופנה לאויר , מתוח מתכונן מחכה .
נעמדת מאחוריו , היום אני חסרת סבלנות , ללא הכנה מרובה , טופחת על הישבן ההדוק והמחוטב ממכון הכושר שאליו מקפיד ללכת פעמיים בשבוע.
רואה את סימן כף היד על הישבן, מרימה ומנחיתה שוב יותר בחוזקה. ועל מנת לאזן , מנחיתה על הצד השני , עוצרת , מתרחקת מתבוננת ונהנית מהישבן המאדים .
מכופפת את ראשו ,
"לקק , מצוץ הבא אותה לאורגזמה ....תשקיע את כל כולך ....כאילו אין מחר !"
רואה את הלשון הורדרדה מבליחה החוצה , מפסקת את השפתים העדינות , מלקקת את הדגדגן , באיטיות מלמעלה למטה .חודרות למעמקי הכוס , מלקק ביסודיות כל ס"מ מרובע . מרימה את רגליה , מניחה מסביב לראשו. ראשו צמוד דבוק לכוס, שומעת את גניחותיה ונהנית מהן.
זהו , עד פה ....מספיק לה . שומעת אותה גונחת , רואה אותה מתפתלת תחת לשונו . לא הגיעה רק לחגוג ולהנות...הגיע הזמן שתתחיל לעבוד ולטרוח , תמורת מנת הסשן שנכסה לעצמה.
אוחזת בידה, מקימה אותה בתנופה.
חוגרת למותניה את הסטארפון השני שלי . מנחיתה על ברכיה , כאשר מופנה ישירות לעבר פיו. שכעת יונק ומוצץ בהתלהבות את הזין המלאכותי ,
"תפסי בראשו, את נותנת את הקצב....אחת בפנים...שתיים חזק פנימה ועמוק שלוש שולפת עד המחצית, ברור?"
"כן גבירתי , ברור"
מתבוננת מרחוק, בשתי הגופות המתפתלות בתאווה , ראשו עולה ויורד בקצב מטורף לקול גניחותיה .
הריר מבצבץ מבין שפתיו גולש מטה על החזה המוצק , היא עם כיסוי עיניים , אוחזת בראשו , מעלה ומורידה בקצב מטורף.
נגשת למזוודה , חוגרת למותני את הצעצוע החדש שלי , סטארפון ענק . בצבע עור , נראה כאמיתי .
משפשפת מעט בין הידיים להקנות לו חמימות . מוציאה את המשחה, מסתכלת....מחייכת ומחזירה בחזרה , לא צריך!.
במסע הקניות האחרון , קניתי עוד צעצוע מעניין וחמוד, ציפורן מלאכותית , מהווה את הלהיט החדש. מעין ציפורן המתלבשת על האצבע . עשוייה ממתכת וחדה. חדה עד מאוד. מגיעה בשתי צורות , קצוות חדים או משוננים כשיני מסור . (ברור שלקחתי את שתי האפשרויות).
עונדת את שתיהן , בשתי הידיים. מרימה לאויר , מסתכלת . מעבירה על ידי לבחון את החדות . ומיד מופיעה שריטה עמוקה מדממת . מלקקת את הדם. ,
נרכנת מעל גבו. מפסקת את רגליו בבעיטה . מתמקמת היטב. מכוונת את הסטארפון לישבן החמוד והמגרה .הראש לא נכנס. לא מוותרת . נצמדת ...מעמידה בפתח פי הטבעת . מכניסה אצבע (זו בלי הציפורן) .
מחככת מעט , מרחיבה מעט את הפתח . במאמץ מתחילה לדחוף את הראש הענק פנימה .
נכנס, העור מסביב נפוח אדום. מוצא חן בעיני הצבע.
נרכנת על הגב הרכון . אוחזת בכתפיים החסונות . מרגישה את הראש העולה והיורד לפי תנועותיה והנחיותיה..
אוחזת חזק, מרחיקה מעט את האגן, ו...............בתנופה אדירה שוקעת פנימה , ללא משחה , ללא סיכוך, על יבש, על חי , כמעט יכולה לשמוע את הקול היבש , כמו ניר זכוכית שמתחכך לו שם בפנים.
בד בבד עם החדירה האכזרית פנימה , מעבירה את האצבעות על הגב החסון, יוצרת שביל מדמם, מרהיב לעין. שני שבילים סמוכים. עמוקים מדממים עם טיפות דם צמיד נוזלי סמיך ואדום. דם שנוזל כלפי מטה מתמזג לשביל אחד שנקווה בתחתית הגב , עד לפי הטבעת , מקל על החדירה.
"אייייייייייי.........איההההההההההה.........אי........."
שומעת את קולו , מחייכת חיוך קטן, מתחילה להכניס ולהוציא בקצב רצחני , מתכופפת שוב אוחזת בראשו הרכון, מלטפת , לוחשת על האוזן...
"כואב לך , זנזונת ? "
"שאאט מעט ?"
"כן........איייייי..........כן.........כואב..........."
"איך ככה? , שאעשה כך , כלבונת קטנה ?"
לא מחכה לתגובה , מתרחקת , מוציאה מעט את הסטארפון ושולחת קדימה בנגיחה מהירה וחדה. שוב ושוב, יותר מהר , עוד יותר מהר , מתענגת על כל שליחה ונעיצה . נהנית ממגע הבשר ההדוק שנכרך מסביב , ממראה טיפות הדם שזולגות , מהצעקות החודרות , מהיללות הכבושות , מהאנקות הקולניות.
מחדירה , מזיינת , דופקת , מהר חזק , בלי לשעות לתחנונים.
"ילדונת , לא יעזור לך....כך שחבל על הדמעות ....הגעתי להנות !"
"זנזונת , שרמוטה....קבלי....עד הסוף ....תרגישי.....חתיכת כוסית"
דופקת מאחור, בחוזקה , מזיינת בקצב רצחני , ראשו עולה ויורד מעל הכוס ,
כנראה שעושה עבודה טובה , כי שומעת את גניחותיה ....מריחה ריח יחום עז באוויר.
דוחפת יד מתחת . מרגישה את הזין שעומד כמו מטיל ברזל. זקוף למלוא האורך. ביצים גדושות ומלאות .
נוגעת בתנועה רכה , מעבירה מהכיפה הסמוקה מטה מטה בעדינות לכל האורך עד הביצים הגדולות , מרגישה איך גדל והולך בכף ידי , ומתחיל לפעם כאילו יש לו חיים משל עצמו .
מחליטה לצפר מעט את השפחונת , מזל שעיניה מכוסות , לו היתה רואה את שבילי הדם , היתה מתעלפת לי.
מרימה את ראשו , מנתקת את ידיה מראשו , לא ברצון רב ניאות לכך . מורגש כי נהנתה , על מנת שלא תחוש שהגיעה רק לספק את יצריה האפלים , ללא כאב , מעניקה לפטמות טיפול חד וכואב , מצמידה אטבים לפטמות הורדרדות .
"אוחחחחחחחח אייייי"
שומעת את גניחת הכאב הכבושה , מחייכת מיד היא תהנה השרמוטה הקטנה , מורה לה לזחול מתחתיו , כאשר גבה מופנה אליו . מכניסה אצבע אחת לכוס השופע נוזלים, נוזליה ונוזלי פיו , מוציאה , מחדירה לפי הטבעת שלה . מרחיבה מעט , מכוונת את הזין הגדול שלו אל פי הטבעת שלה . מעיקה עליו במשקל גופי , וחשה את כניסתו לפתחה האחורי .
" שלא תעיז לגמור , ברור ....חתיכת כוסית קטנה "
הדיפותי , מובילות אותו פנימה , פנימה....עמוק ...הקצב הופך למהיר יותר ויותר , שלוש גופות אחוזות זו בזו , מבלי הפרד. גופות מזיעים ממאמץ , וידי חורטת בגבו שבילים נוספים.
עוד , עוד.....עמוק ....קדימה אחורה. חזק , פראי , גס וברוטאלי....
השעון מתקתק , כאשר חשה כי עומד לגמור. מכניסה את ידי מתחת , ולוחצת....מיד נרגע וממשיך לזיין.
הקצב הרצחני מואט....התנועות הופכות לאיטיות יותר ויותר .גניחות תאווה , תשוקה אינסופית מתפתלת באויר הדחוס. ריח עז של יחום אופף מסביב.
"עכשיו....זונות שלי , עכשיו....סופרת עד חמש....וגומרות "
"אחתתתתתתתתת שרמוטות ....שתיים...כלבלבות .........שלוש.........כוסיות.........ארבע............זונות על..............חחחחחחחחחחחחמש...............את כל השפיך החוצה.........ככה בדיוק ככה"
הגופות קופאים לדקה , ואז..........נעיצה אחרונה שלי בפי הטבעת המדמם שלו שולח אותו עמוק לפי הטבעת הלהוט שלה.
השפיך מציף את גבה , ונזליה נשפכים על השטיח המפואר .
באיטיות משחררת את הסטארפון מישבנו. מנתקת אותו מגבה . מושיבה את שניהם . עוזרת לה להתלבש. מבלי להסיר את כיסוי העיניים . רוחצת את גבו במטלית , מורחת משחה מרגיעה , מלטפת , מצמידה נשיקה למצח . אוחזת בידה ומובילה לדלת הכניסה.
נשאר , ממתין על הכסא , בוהה איטיות בדלת הנסגרת ושוקע לאיטו בספייס המתוק .
מובילה אותו לרכב, שם משחררת את כיסוי העיניים. שומעת אנחה עמוקה .
"אוחחחחחחחח........היה אדיר , נפלא......."
"אוי תראי מה זה , החולצה כולה מלוכלכת ....כנראה מהקטשופ בצהרים , למה לא אמרת לי ? ממש פדיחה להגיע כך ...".......

דולי .​(שולטת) - חחחחחחחח
רחמנות...לי...?
מה זה ?
לא מכירה מושג כזה...?

:)
(היה צינזור קטן)
לפני 17 שנים
דולי .​(שולטת) - חחחחחחח
נראה , פשוש....:)

(צריכה לצאת עכשיו.....שיקאגו מתקרצצים לי ..)
לפני 17 שנים
דולי .​(שולטת) - בסדר , מתוקון קטן...:)
}{
לפני 17 שנים
הייתי כאן - היה שווה לחכות ל "סשן דולי"
מרשעת שכמותך :)
לפני 17 שנים
דולי .​(שולטת) - :)
בכיף , אחותי.....}{
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י