אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

פינת הפנאי - מתחת לחגורה

המטרה: למלא את החלל הריק הנוצר בחייו של האיש הקטן , קשה היום ורך האיבר. כולל: בדיחות משובבות וחידות מעצבנות , פינת טלפתיה ופינת אנטיפתיה, אילוזיות אופטיות ושאלות אפתיות , שעשועי מספרים ועוד כהנה וכהנה........
כל תגובה תתקבל באהדה ותזכה לתשובה,
לפני 17 שנים. 19 בנובמבר 2006 בשעה 14:11

כפי שסיפרתי בפוסט הקודם , ידיד טוב של החוקי פתח משרד ליווי , המשרד משגשג...והולך מחיל אל חיל. לעיתים תכופות נוהג לבקש מחברים טובה ...לענות במקומו לטלפונים, ולהיות שם...על מנת לא להיות נתונה לבכיותיו...ומרמורים...ש"כן, בטח...אתם לא חברים אמיתיים, וגם לא מתחשבים....ועוד ....אקס...אקסטרה..." נענית לו לפעמים ...והולכת לענות לטלפונים ולהיות באווירה ששם.
ומה אגיד לכם, ממש נחמד. הוא שכר משרדון קטן. 2 חדרים.באחד הוא נמצא עם הדבר החשוב ביותר ...מכשיר הטלפון והמחשב .ובשני נותנות השירות. (הגדרה יפה) .
נותנות השירות משתנות לעיתים קרובות , הן מגיעות אליו דרך מודעות דרושים, שאותן רואים בעיתונים...בדרך כלל עם הפיתוי הקורץ הכנסה גבוהה. ומילת המפתח ..."דיסקרטיות". בחדרון השני הן נמצאות בין גיחה לגיחה, מתכוננות, מחליפות בגדים וחוויות...
ואת זה כל כך אוהבת לשמוע ...נהנית לשמוע את קלרה הרוסיה עם המבא הכבד.מקללת בערבית עסיסית שלא היתה מביישת מרוקאית מבטן ולידה. ואת סוזן הצברית , סטודנטית שאנטי, התחילה ללמוד לפני 5 שנים ועדיין נמצאת בתחילת הדרך כי טרם התבייתה על מה בדיוק היא הולכת ללמוד, מחליפה נושאים תכנים...לפי המרצה , התלמידים או סתם כי השם מוצא חן בעיניה. ובצורה הזו היא מתנהלת כבר 5 שנים...ואיך שנראה היד עוד נטויה.
יש עוד כל מיני עובדות שהולכות ובאות, נעלמות לאיזה תקופה וחוזרות...הכל לפי מצב הכיס:).
עכשיו תשכחו מזה , שמדובר בנשים קשות יום או משוללות השכלה ...להיפך....כל אחת כזו היא משהו, פשוט משהו. מודעות למה שהן עושות ...אף אחד בכל אופן אצלו במשרד , לא מאלצן לכלום...להיפך הוא אומר להן ...שמדובר בעבודת ליווי ...מעבר לכך...זה תלוי בהן ...ירצו, אז....הממ...יעשו 😄 לא ירצו...סבבה, הוא לא רוצה לדעת ולא מעניין אותו דבר , מוסר להן את הכתובת . לפעמים בית מלון או בית פרטי . הנהג מקפיץ אותן ...ממתין למטה עד שמתקשרות ואומרות שהכל בסדר ...וחוזר לאסוף אותן.
גם הנהג הוא סיפור בפני עצמו .גרישה הנהג הוא הבעל של אחת העובדות . רוסי ענק , מראה של קוזק מפחיד עם שפם ששם בכיס הקטן את גדול הרסרים בצה"ל.
אבי ...(בעל המשרד) אומר בצחוק שרק בגלל השפם שכר אותו . האמת...מצא חן בעיניו כשקטיה באה לחפש עבודה והוא בא איתה . אהב את הרוך והחיבה בעיניו כאשר ישב לצידה בראיון . ומיד הציע לו לעבוד בתור נהג .

(כל השמות בדויים ).


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י