ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

פינת הפנאי - מתחת לחגורה

המטרה: למלא את החלל הריק הנוצר בחייו של האיש הקטן , קשה היום ורך האיבר. כולל: בדיחות משובבות וחידות מעצבנות , פינת טלפתיה ופינת אנטיפתיה, אילוזיות אופטיות ושאלות אפתיות , שעשועי מספרים ועוד כהנה וכהנה........
כל תגובה תתקבל באהדה ותזכה לתשובה,
לפני 17 שנים. 18 בדצמבר 2006 בשעה 17:58

אני ממש לא דתיה, אפילו בבית הורי לא ממש שמרו או הקפידו על ערכים של הדת. כאשר התחתנתי עבור חמותי ז"ל נהגתי לשמור על הפרדה של בשר וחלב , מכיוון שמאוד אהבתי אותה ורציתי שתאכל אצלי , מה שלא הפריע לי בחוץ לבלוס שריניק ועוד כל מיני "חולירות" רחמא לצלן. 😄
ממש לא דתיים בבית . נוהגים לצום בכיפור לשמור על פסח ובעצם נראה לי שזה הכל, בעצם לא ...גם מדליקה נרות בכל ערב שבת . פווווווווו איך מצליחה בבת אחת למוטט את כל תדמית הדומית המסוכנת :))))))).
הדלקת נרות חנוכה גם כן נוהגים לקיים . ובכלל עושים מזה טקס. החוקי מארגן "גושי בצק מגעילים" מעניין לא לומד לקח. כל יום מוטלת הקופסה כולה לפח...ולמחורת שוב...קופסה מהודרת מהקונדיטוריה הכי טובה בעיר מלאה בכל מיני פיכסה. נו, אין מה לעשות...גבר טיפוסי :).
המשפחה סביבו ממתינה בקוצר רוח , החוקי פוצח את פיו ...ואנחנו בנשימה עצורה ממתינים שיסיים כבר. לא מעיזים לנשום....רק שייגמר. הוא זייפן אבא של הזייפנים. ובכלל שמעתם פעם צבר אשכנזי מנסה לסלסל ...בדיחה אמיתית.
גם למדנו מהניסיון לא למחוא כפיים כאשר נגמר הסיוט....כי חלילה מרוב התלהבות . עוד עושה לנו הדרן. והיו דברים מעולם.
נתקלתי כבר בהרבה טקסים של הדלקת נרות , אך ללא ספק המרגש ביותר הינו בבסיס.
בדיוק על המיזח חנוכיה ענקית . מתקבצים החיילים והעובדים שלי מדליקים נרות...ולאחר מכן פוצחים בשירה. לראות את העיניים מבריקות את הגופות המתוחים וזקופים מברכים ושרים. כאשר ברקע גלי הים...והשקיעה מבצבצת.
מחזה מרגש ומלהיב . ברגעים כאלה אכן לומדים להאמין כי אלה הם , הדור הצעיר ...שנראים לנו חוצפנים, מחוספסים ...אלה הם דור ההמשך. ומהם תצא תקוותנו.

השולט אור​(שולט) - אני מה זה מזדהה עם הפוסט הזה.
נדמה לי שהדור שלנו התמלא באנטי לדת בעיקר בגלל המאבק בין החילוניים לדתיים בארץ. אבל ברגע שהצלחנו להפנים שלכפייה הדתית אין מונופול על הדת, ושהאמונה היא ענין אישי - אפשר להתחיל ליהנות ממה שעושה טוב לנשמה.
וגם כשמזייפים הזיוף נסלח, כל זמן שהברכה בוקעת עמוק מהלב :)
לפני 17 שנים
דולי .​(שולטת) - כל כך נכון. כל כך מסכימה איתך. האמונה האמיתית היא זו שבלב פנימה , לא הבגדים ולא כל הבולשיט החיצוני. מה שמרגישים זה מה שקובע.
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י