בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

פינת הפנאי - מתחת לחגורה

המטרה: למלא את החלל הריק הנוצר בחייו של האיש הקטן , קשה היום ורך האיבר. כולל: בדיחות משובבות וחידות מעצבנות , פינת טלפתיה ופינת אנטיפתיה, אילוזיות אופטיות ושאלות אפתיות , שעשועי מספרים ועוד כהנה וכהנה........
כל תגובה תתקבל באהדה ותזכה לתשובה,
לפני 17 שנים. 19 בדצמבר 2006 בשעה 6:08

אתמול בחנתי את המזוודה האהובה שלי . יש לי מזוודונת מעור משובח. עם מספר תאים , בצבע שחור מבריק כיאות לתפקידה. המזוודה מלווה אותי כבר מעל 10 שנים . קומפקטית ולמרות גודלה מכילה המון. מצאתי אותה באחד מהביקורים בחו"ל. מיד ניצתה ביננו אהבה ממבט ראשון. הבחנתי בפוטנציאל הרב שנתון בה. שיחזרתי לעצמי איך מניחה בה את כל כלי המשחית שלי שנאגרו עם השנים. כיצד מייעדת לכל כלי וחפץ את מקומו. מספר פעמים בשנה מאווררת, מוציאה, מנקה , מחטאה . בהתאם ליעוד ולחפץ הספיציפי.
נהנית להוציא את השוטים השונים, המחטים , הקיין המופלא שלי , מצבטים . סכיני חיתוך יפניים. סקלפלים למינהם ועוד ועוד ועוד....
תוך כדי ניקוי ו, חיטוי והברקה נזכרת בסשנים מיוחדים , סשנים אהובים במיוחד . נזכרת ומחייכת.
לפני סשן נוהגת לסדר מחדש את תכולת המזוודה האהובה שלי , כאשר מניחה את הכלים המיועדים לאותו סשן נבחר . כנראה שאני בין היחידות שנוהגות לתכנן את הסשן לפרטי פרטיו. ממש מההתחלה ועד הסוף עם תוכנית חילופית למקרה הצורך.
אתמול נוספו 2 פריטים שקיבלתי ממש לאחרונה ....שרשרת פנינים ארוכה ושני סאונדים מעולים.
לא יודעת מתי ייעשה בהם שימוש ....מקווה שבקרוב.
מעבירה את השרשרת בין כפות ידי ומתכננת את מהלך הביצוע.
השרשרת נועדה להחדרה אחורית . כאשר הפנינה הראשונה בקוטר של 1.5 וגדל בהדרגה עד לקוטר של 7.5 ס"מ. מחוברות ע"י חוט מיוחד חזק עמיד ודק . המטרה היא להחדיר מהקוטר הקטן עד לגדול לתוך פי הטבעת ...והמהנה והמענג בכל התהליך הוא אופן ההוצאה. משיכה הדרגתית של השרשרת ....כאשר כל חרוז יוצא ומרחיב את פי הטבעת . הכנסה והוצאה ..לפי ספירה מתוקצבת מבטיחות סשן מעולה.
הסאב שכוב על הצד. כאשר בפתח האחורי נעוצה השרשרת . ובמקביל מבצעת החדרת סאונד לפתח השופכה.
נראה לי שעשוי להיות מהנה , מענג ...ומייסר במיוחד ..


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י