אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

פינת הפנאי - מתחת לחגורה

המטרה: למלא את החלל הריק הנוצר בחייו של האיש הקטן , קשה היום ורך האיבר. כולל: בדיחות משובבות וחידות מעצבנות , פינת טלפתיה ופינת אנטיפתיה, אילוזיות אופטיות ושאלות אפתיות , שעשועי מספרים ועוד כהנה וכהנה........
כל תגובה תתקבל באהדה ותזכה לתשובה,
לפני 19 שנים. 7 במאי 2005 בשעה 11:41

איזה סוג מיילר אתה ...


נו אל תשחקו אותה לא מבינים מה זה מיילר (mailer) , אז מה שנראה לי שעכשיו המצאתי מילה חדשה .

ישנם הרבה סוגים של שולחיי מיליים .

יש את הסטנדרט - יש לו כמות מסויימת של אנשים קרובים ששולחים לו מיילים על הודעות שברומו של עולם באותו היום ופה ושם עוד דברים "מענינים" ...

יש את הראש כחול - כל היום שולח לך מייל עם "סטלה המגמרת" וחבריה .. אני לא רוצה לתאר לעצמי את הבעת הפנים של ההורים אם במקרה הם יפתחו "לאדון הנכבד" את המייל.

יש את המציף - אווו הוא יכול להוציא מהדעת. נראה לי שהסוג הזה קם בבוקר פותח מייל שולח את כל ה"ג´אנק" שיש לו הולך ,חוזר שולח שוב... בגלל אנשים כאלו אני פותחת מייל כל יום שני וחמישי כתובת חדשה למייל. כי המייל שלי לא יכול כבר לחסום את ה"מיילר" הזה! - צריך להכחיד אותם או לעשות Mail במיוחד בשבילם.

יש את המתלהב- כן יש לו חברים , אין לי מושג מאיפה הוא מוצא אותם, אבל רשימת ה"חברים" שלו יותר גדולה מאנשיי חבריי הכנסת . לא יאומן מאיפה הוא מוציא אותם .

יש את הנוסע לחו"ל -"היי מאמי אני מתגעגע , אולי תתקשרי אליי , נמאס לי כל הזמן לשלוח מייל" . תתקשר אתה מה אני רוטשילד?

יש את המחפש עבודה - פתח מייל רק בשביל לשלוח מיילים למקומות עבודה , כל היום בנט מחפש אנשים שמחפשים אנשים .. לך תבין , יש עולם מאוחריי הנט אולי יש גם אנשים שמחפשים אותך בLIVE?

יש את הסטודנטים - פתחו מייל להתכתבות עם המרצה . לא משנה שהם רואים אותו כל יום באוניברסיטה , אין לו זמן לדבר איתם על אותו שעור באותו יום. אבל מה כן ? יש לו זמן לפתוח את המייל ב-3 לפנות בוקר ולכתוב להם תגובה לשאלה ששכחו לשאול אותו במהלך השעור..

יש את הילדים- הם מקבלים כל יום עידכונים במייל על משחק חדש שיצא והם חיייבים להוריד אותו למחשב .

ויש כמובן את האמהות - הם מנויות לאתר שנקרא "ערוץ הקניות" כל יום הן מקבלות במייל עדכון לגביי מוצר חדש שיצא לשוק . הן קמות בשעה 6 בבוקר לפני הילדים , משחקות אותה עושה להם סנדווצי´ם למהלך היום ובמקום זה היא רצה למחשב לראות מה "מוצר היום"..

ק?דימה לך תבין

דולי .​(שולטת) - יקרים שלי !!

מסכימה , מסכימה ושוב מסכימה.
סליחה , במה בדיוק הייתם עסוקים :))...

שלכם,
דולי .
לפני 18 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י