בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

פינת הפנאי - מתחת לחגורה

המטרה: למלא את החלל הריק הנוצר בחייו של האיש הקטן , קשה היום ורך האיבר. כולל: בדיחות משובבות וחידות מעצבנות , פינת טלפתיה ופינת אנטיפתיה, אילוזיות אופטיות ושאלות אפתיות , שעשועי מספרים ועוד כהנה וכהנה........
כל תגובה תתקבל באהדה ותזכה לתשובה,
לפני 18 שנים. 29 במאי 2005 בשעה 18:37

שאלה: לאן נעלמות האותיות כשאתה לוחץ על כפתור הbackspace במחשב?

ובכן, זה תלוי את מי תשאל...

- הכנסיה הקתולית קובעת:
האותיות הטובות מגיעות לגן עדן, היכן שכל אות תמיד מודגשת, ולכל אות יש קו תחתון, וצבע הפונט הוא תמיד לבן.
אותיות רשעות, הן אלו עם הטיה או אלו שהיו בתוך מילים רעות כמו "סקס", "ווגינה" או "אמצעי מניעה", אותיות אלו נשלחות לגהינום האותיות, ושם כחלק מהעונש שלהן הן הופכות למילים בדוח מבקר המדינה, ושם הן לא יקראו יותר לעולם.

- הפילוסופיה הבודהיסטית מסבירה:
אם האות חיה את חייה בצדקה, והקרמה שלה טובה, אז לאחר שנמחקה היא תעבור גלגול נשמות לאות אחרת, גבוהה יותר בסדר החשיבות:
סימנים מוזרים כמו אלו: ~ @ # $ % ^ & *, סימני ניקוד, סימני קריאה/שאלה, פסיקים ונקודות יהפכו לספרות, ספרות יהפכו לאותיות רגילות, אותיות רגילות יהפכו לאותיות אהוי.
אך אותיות עם קרמה רעה עוברות גילגול נשמה כפונט בערבית באתרים של ארגוני טרור.

- הניהליסט הציניקן מבכה:
למי אכפת? מה זה משנה אם הן על הדף, מחוקות ממנו, משוחזרות, מודגשות, זה הכל אותו הדבר, תמיד העולם מוחק אתנו, הפונטים הקטנים...

- פעיל זכויות בעלי חיים צועק:
מה??? אתה מוחק אותן? איך אתה מעיז?? אתה לא שומע אותן זועקות בכאב? אם כבר, למה שלא תהרוג גם כמה אמוטיקונים בשביל העור שלהם?? רוצח!!!

- פעיל איכות הסביבה מרצה:
פעם, האותיות הישנות בPC נזרקו ללא כל טיפול מיוחד, הן מילאו את הדיסק הקשיח עד לאפס מקום ואפילו הזכרון הפך למזוהם מדי בכדי לעבוד, היום, בזכות מאבקנו בזיהום, האותיות הישנות נשלחות לסל המחזור, שם הן ממוינות, מעובדות, וממוחזרות כאותיות במחשבי מקינטוש.

- חברת מיקרוסופט טוענת:
האותיות אינן אמיתיות, הן קיימות רק על המסך, כקונספט, ומופיעות רק כשצריך אותן, וכשמוחקים אותן זה סה"כ פעולת דקונספטואליזציה, ממש כמו הטענות כנגדנו על מונופול, אז יצרנו דקונספטואליזציה לטענות, סיפרנו שאנחנו משתנים כדי לרצות את בתי המשפט האמריקאים, אבל לא עשינו שום דבר באמת...


הרשומה הזו מוקדשת לכל האותיות והסימנים האלמוניים שנמחקו אי פעם, באתרים, במסמכי Ward, במסנג´רים, בדוא"לים, ובכל מקום אחר.

יהי זכרם ברוך.

real-one​(נשלט) - אני מכה על חטא.

אני רוצח סיטוני.

לא רק שמפעם לפעם חטאתי ומחקתי בעזרת המקש הארור backspace (טפו טפו טפו) יצילנו השם מידו, אלא שאף סימנתי קטעים שלמים ומחקתי אותם בלחיצה בודדת על המקש הזה "אתם יודעים איזה - זה שאסור להזכיר את שמו".

מסתבר שמגיע לי עונש אכזרי במיוחד על מחיקות אלו, שמתבצעות אצלי מאז ימיו המוקדמים של המחשב - אי אז בסוף שנות השבעים של המאה הקודמת.

ורק לחשוב כמה אותיות שלחתי לגיהינום האותיות...
לפני 18 שנים
דולי .​(שולטת) - המ........
יפה יפה,
בחר אחת מהשתיים: 1) חשוב על צורת ענישה הולמת .
2) מעדיף שאני אבחר את העונש
המתאים?

דולי .
לפני 18 שנים
real-one​(נשלט) - בודאי שאני מעדיף שאת תבחרי, אלא מה ?
לפני 18 שנים
דולי .​(שולטת) - יפה!
קיבלת....
לפני 18 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י