סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

בין הפטיש לסדין

סיפורי פטיש הנעים בין מציאות לפנטזיה
לפני 12 שנים. 9 באוגוסט 2011 בשעה 11:07

ענבר נכנסה כאילו לדירה היא בעלת הבית. היא לבשה גופייה לבנה וג'ינס כחול צמוד צמוד, מאלה שמשופשפים בקצת לבן באזור הלחיים. היא באה מוכנה לקרב המכריע. ענבר התיישבה ישירות על הספה. 'מה, איפה מיה?'. הסתכלתי עליה בפעם הראשונה - מאז אותה תקופה בצבא - מזווית גבוהה. 'מה את רוצה ממני?' שאלתי אותה במעט אסרטיביות. ענבר חייכה. 'לא באתי אליך. באתי אליה. נראה לי שהגיע הזמן שנעשה שיחת בנות...' הסתכלתי עליה בחוסר הבנה. 'למה אתן צריכות לעשות שיחת בנות? בקושי הייתן בקשר עד היום. לא נראה לי שזה רעיון טוב'. התחלתי להילחץ ולהזיע מאוד. ענבר קמה על רגליה והתקרבה אליי. היא הסתכלה לי ישירות בעיניים וחייכה. 'כי לא נראה לי שאתה מסוגל להתגבר עליי', אמרה בנחישות. 'תבין גם אותי.. זו קרובת משפחה שלי ואני לא רוצה שהיא תתחתן עם איזה גבר שחולם ומפנטז על מישהי אחרת כל חייו. אתה היית רוצה חיי נישואין כאלה בשביל קרוב משפחה?'.

ענבר התחילה להסתובב סביבי לאט לאט. היא התחילה לכשף ולהפנט אותי עם הריח שלה, ועם הקול שלה. 'ענבר, אני מתחנן אליך, תעזבי אותי בשקט. אני מאושר עם מיה, והיא מאושרת איתי. מה זה חשוב מה היה וכמה אני מסוגל או לא מסוגל להתגבר עלייך. עובדה שהתגברתי. אני מתחתן עם אהבת האמת שלי'. ענבר הישירה מבטה אליי. 'בוא נעשה עסק. רד על הברכיים ותסתכל עליי מלמטה. אם אתה מסוגל שלא לגעת בי תוך 20 שניות, אני עוזבת את הדירה ולא תשמע ממני יותר'.
מיותר לציין שהזין שלי עמד להתפוצץ. 'אני לא יורד על הברכיים יותר בשביל אף אחת מלבד אשתי לעתיד', אמרתי לה בתקיפות. 'עכשיו לכי מפה בבקשה'. ענבר הסתכלה עליי במבט קפוא. היא הבינה שהיא הולכת להפסיד בקרב.. היא התקרבה אליי ולחשה לי בסוד: 'מה, אתה באמת לא זוכר שאני בחורה שלא אומרים לה לא?' עוד לפני שהספקתי לחשוב למה התכוונה הרגשתי ברכייה בחלק התחתון של הבטן, אחת כזאת שלא שוכחים כל כך מהר. מכיוון שעמד לי הזין, גם הוא חטף מהברך הסקסית של ענבר.

נשכבתי על הרצפה והסתכלתי על התקרה. בתוך תוכי, קיוויתי שזה מה שיקרה. קיוויתי שענבר תכריע אותי ותחרוץ את גורל הנישואים שלי. ענבר עמדה לצידי והניחה את נעל העקב שלה על הפה והאף שלי. 'עכשיו תלקק כמו הלוזר שאתה', הורתה, ואני צייתתי. בזמן שהרחתי לה את הרגל וליקקתי לה את הסולייה, היא הסתכלה עליי מלמעלה, וחייכה. אני הסתכלתי עליה מלמטה, ובתוך תוכי הייתי מאושר באמת. היא הניחה את שתי רגליה לצידי ראשי והתיישבה לי על הפנים.
האף שלי והפה שלי נתפסו בדיוק בין לחיי הישבן המרהיב שלה. טעמתי והרחתי את הג'ינס שלה כאילו זה הדבר האחרון שאני ארגיש בחיי. לא הפסקתי להסניף אותה, לא הפסקתי לטעום אותה, והיא הייתה אחראית לכך שמדי פעם אנשום. כשראתה שאני לחוץ לאוויר, קמה לשנייה, וחזרה לשבת לי על הפנים. היא לא הפליצה עליי הפעם, אבל כל כך קיוויתי שתעשה כן. כל כך קיוויתי להריח את ריח ההשפלה הזה ממנה. ובכל הזמן הזה, העיניים השולטות והמכניעות שלה לא הפסיקו לפגוש את העיניים המושפלות והכנועות שלי. היא נהנתה מכל רגע שבו היא משנה גורלות של אנשים, מהרגע שבו אנשים נכנעים למרותה.

לאחר 10 דקות של סשן אינטינסיבי ואכזרי, היא קמה על שתי רגליה והסתכלה עליי כשידיה על מותניה. 'אז נראה לי שזה לא רעיון טוב שתתחתן עם בת דודה שלי, מה אתה אומר?'. הנהנתי עם הראש. 'ענבר המפקדת, המלכה שלי, בבקשה תשבי לי על הפנים, אני אעשה כל מה שתגידי', אמרתי כמו לוזר אמיתי. ענבר צחקקה, הסתובבה כשגבה אליי וישבה לי על הפנים, הפעם עם הגב אליי. היא הורידה את נעליה והרימה את ראשי לתוך ישבנה באמצעות רגליה העדינות, ואני הייתי בגן עדן. 'נשק לי את התחת, עבד', ציוותה עליי. ואני ביצעתי כמו עבד טוב. נישקתי לה את לחי ימין ואת שמאל ללא הפסקה. ללא תלות בשום דבר. לקחתי סניפות של התחת שלה וקיוויתי לסיומת הקלאסית של הסשן. 'אתה מוכן?', הסתובבה כשבקושי הצלחתי לראות את פניה. היא ספרה לאחור מ-5, ואז הגיעה בועה שחדרה לי לתוך הנחיריים. היא צחקה ללא הפסקה. 'תריח, עבד, עד אובדן הכרה'. ואני הרחתי. ידיי היו מושפלות הצידה בסימן כניעה.

ענבר קמה ממני ואני עצמתי עיניים. שכבתי על הרצפה עם הפנים לתקרה. הייתי בעננים, בגן עדן. לא האמנתי שזה שוב קורה לי. ענבר שמה נעליים, סידרה את השיער, והתכופפה לכיווני. היא נתנה לי נשיקה על הלחי. 'אתה בסך הכל בחור טוב, אתה יודע. אבל אל תתחתן עם מיה. אתה לא ראוי לה'. הנהנתי. התנשמתי. שמעתי את ענבר הולכת לכיוון הדלת, ואז את הדלת נסגרת. פתאום נזכרתי שמיה אמורה לחזור כל רגע. מיהרתי לקום והסתובבתי לכיוון הדלת.

מיה נשענה על הקיר שעל יד הדלת. היא החזיקה שקית של 'מקדונלדס' והסתכלה עליי כאילו הייתי חייזר. מבטה היה תמהיל של כעס, קנאה, סלידה, ובעיקר, תחושת בגידה עצומה. הסתכלתי עליה בלי לומר מילה. אפילו לא שמעתי אותה נכנסת מרוב שהייתי מרוכז בענבר. השפלתי את מבטי ועזבתי את הדירה.
אין לי מושג מה צופן לי גורלי. אין לי מושג אם אראה את ענבר שוב. כל מה שאני יודע זה שהיום אני במקסיקו, מנסה להתחיל חיים חדשים, עם זהות חדשה, כאשר את כל מה שהיכרתי עד היום אני משאיר מאחור. אני לא רואה דרך אחרת לשקם את חיי מלבד להחליף דיסקט.
והכל בגלל אותו רגע מקולל בו שינתה החיילת הסוררת את חיי לנצח.

לפני 12 שנים. 8 באוגוסט 2011 בשעה 11:38

טוב, נתחיל מסוף החלק הקודם למי שלא עקב.
ענבר חזרה לחיי במהלך שנת ההתמחות שלי במשרד עו"ד. מאותו לילה שבו היא הגיעה לדירתי וביצעה בי את זממה (ראה חלק ב' של הסיפור), כמובן תחת הסכמתי הכנועה והמשתמעת, חיי לא חזרו להיות כפי שהיו (וגם לפני הם לא היו להיט)...

בשבועות שלאחר מכן עוד הצלחתי להגיע למשרד ואפילו הצלחתי לעבוד ולהפיק תשומות פה ושם. אולם בכל פתיחת דלת, או בכל כניסה למעלית, הלב שלי פעם בחוזקה, הבטן שלי התהפכה. כל הזמן חששתי ממפגש נוסף עם ענבר, ממפגש נוסף עם העיניים המכשפות והיופי האלילי שהספקתי להכיר מכל הזוויות.

עד שלבסוף התפטרתי. עזבתי את ההתמחות (גם ככה לא התחברתי למקצוע) ונסעתי לנפוש קצת במרכז אמריקה. הטיול הזה, כבר מתחילתו, נתן לי תחושה שמשהו טוב הולך לקרות לי. הרגשתי מעין משב רוח מרענן שדוחף אותי להתנסות בכל מיני דברים חדשים, וכמובן להכיר אנשים מכל קצוות תבל. התמזל מזלי וכמה שבועות בתוך הטיול, הכרתי בחורה ישראלית מקסימה בסאן בלאס המדהימה שבפנמה. החיבור בינינו היה ראשוני ומיידי.

מיה הייתה מה שנקרא 'גם יפה וגם אופה'. היא הייתה משוחררת, שמחת חיים, ליברלית בתפיסתה וקצת ציניקנית, והצליחה להוציא אותי קצת מהכבדות הטבועה שהייתה בי מאז ומעולם, ודאי לאחר התקופה הקשה שעברתי אחרי המפגש עם ענבר. מיה הייתה בדיוק מה שהייתי צריך כדי לשקם את הביטחון שלי בעצמי, ואת האמונה שאולי בכל זאת אצליח למצוא מערכת יחסים תקינה ושלמה עם בחורה.
למעשה, הכימיה בינינו הייתה כל כך טובה, וכל כך אהבנו לבלות ביחד, שלא מיהרנו להזדיין. להיפך, טיילנו ביחד על החוף, יצאנו לטיולי שטח של יום יומיים, יצאנו למועדונים עם כל התיירים האחרים ועשינו את כל הדברים שעושה זוג. התשוקה בינינו החלה לצבור תאוצה והייתה לי הרגשה מוזרה כזו שלא הרגשתי אף פעם. התאהבתי לראשונה בחיי.

לצערי, הכסף נגמר והייתי חייב לחזור לארץ. היא נשארה לעוד שבועיים. סיכמנו שניפגש בארץ ואכן כך היה. לאחר 8 חודשים של קשר מדהים, עברנו לגור ביחד, והזמנו את כל מי שאנו מכירים לחנוכת בית (פתחנו אירוע בפייסבוק). מי שראה אותי בתחילתו של ערב חנוכת הבית, יודע כמה הייתי בעננים. כמה זה שונה כשיש מישהי שמקבלת אותך ואוהבת אותך. וזה לא שלא היו לנו בעיות. גם בסקס היו לנו בעיות. אבל תקשרנו, צחקנו, לא עשינו ביג דיל מכל דבר. וזה היה המתכון להצלחה.

בערך בשעה 21:00 ענבר נכנסה לדירה. היא ניגשה לחבק את מיה כאילו הן היו אחיות. כשראיתי את המחזה הזה, חטפתי סוג של התקף לב. הן התחבקו זו עם זו וצחקקו. לא ניתן יהיה לתאר במילים את התחושה שהרגשתי באותו הרגע, אז אני אתן לכם לדמיין. בכל מקרה ניסיתי לברוח מהדירה עד ששמעתי את מיה קוראת בשם שלי. הסתובבתי באיטיות ומיה חייכה אליי כשלצידה ענבר. ניגשתי אל שתיהן ומיה הציגה אותי לענבר. שנינו הנהנו זה לזו בנימוס מאופק. 'מה, מאיפה אתן מכירות?' שאלתי באדישות יתרה. מיה סיפרה לי שענבר היא קרובת משפחה רחוקה (בת דודה דרגה שנייה מה שנקרא). 'טוב, אז תהני מהאוכל ואני אמשיך להסתובב ולהגיד שלום', מלמלתי והמשכתי לדרכי.
קצת לפני סוף המסיבה, כשרוב החברים כבר הלכו, ראיתי את ענבר ומיה מתלחששות לצד הדלת. מיה סימנה לי לבוא. כשהתקרבתי מיה חייכה אליי. 'ענבר אמרה לי שלא כדאי לי להתחתן איתך, ואפילו לעבור לגור איתך...'. פתחתי את העיניים בתדהמה והסתכלתי לכיוון ענבר. ניסיתי שלא להסתכל לה ישר בעיניים. 'מה, למה שהיא תגיד את זה?', מלמלתי. מיה חייכה. 'היא אמרה לי שלדעתה אתה נראה טוב מדי בשביל להיות אמיתי'. הסתכלתי על ענבר וזרקתי תודה מאולצת.
ענבר הסתכלה לי בעיניים, חייכה והורידה את הראש בביישנות לא אופיינית. הפעם לא הסתכלתי לכיוון ישבנה כשהיא עזבה את הדירה. הפעם החזקתי מעמד.

אבל מהרגע שבו ראיתי את ענבר, הכל חזר אליי. הסשן בצבא, הסשן בדירה הישנה שלי.
הריח שלה, הטעם שלה, הקול שלה, השיער שלה, היופי שלה, העיניים שלה. כמו התמכרות לסם. הייתי נרקומן שלה, והייתי צריך שהיא תחזור לחיי כדי שאבין את זה. אפשר לחיות חיים שלמים ונורמליים (למרות שלא ברור לי מה זה עם כתיבת שורות אלו) בלי מימוש הפנטזיות הכמוסות שלך, אבל כשזה כבר קורה, החיים לא יכולים לחזור להיות נורמליים. תמיד היא תהיה שם להזכיר לך את זה. במיוחד כשהיא קרובת משפחה של אהבת האמת שלך.

ניסיתי. באמת שניסיתי. ניסיתי לא לחשוב על ענבר יושבת עליי בזמן הסקס עם מיה. ניסיתי לא לחשוב עליה נותנת לי להריח לה את הרגליים ואת תחתוני הביקיני שלה בזמן כל התמזמזות והתכרבלות עם מיה. ניסיתי אפילו לגרור את מיה למשחקי תפקידים ולמשחקי שליטה במיטה, והאישה המדהימה הזו זרמה איתי כמעט בהכל, כי היא פשוט אוהבת אותי. החלטתי, שלמרות החשש שהכל יפול ויתמוסס בשנייה אחת של אובדן שליטה וכניעה, עליי למסד את הקשר עם מיה.
באמת שאני מאוהב במיה, אבל ענבר.. ענבר היא פשוט לא בסקאלה של אהבה, אלא של התמכרות.

שבועיים לפני החתונה ישבנו בבית, מיה ואני, ועשינו תכנונים אחרונים. 'בא לך שאני אקפוץ להביא איזה משהו לאכול? אין לי כח לעשות משהו..'. נתתי לה נשיקה. 'סבבה, האמת שגם לי אין. תביאי משהו לא משמין מדי'. היא צחקה, שלחה לי נשיקה והלכה. לאחר 5 דקות שמעתי דפיקה בדלת. ידעתי שזו ענבר, לא יודע להסביר. ידעתי. הנחתי שזו תהיה הזדמנות מצוינת לגמור את הסיפור. 'היי, מה שלומך'? שאלתי בקרירות והזמנתי אותה להכנס. ענבר חייכה בזדוניות. 'אני מופתעת מקור הרוח שלך. איך זה שאתה עדיין לא על ארבע?'..

חלק ד' ואחרון לסדרה– יפורסם תוך 48 שעות בבלוג.

לחלק ב' וחלק א' - חפשו את החיילת הסוררת ששינתה את חיי "בפורום הבנות על הבנים"