סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מסיפורים של העבד שלי

מסיפורים של העבד שלי
לפני 13 שנים. 7 בדצמבר 2010 בשעה 13:24

זה היה אמור להיות הסשן הכי לוהט - כי צילמנו אותו במצלמת וידאו .
כאן המקום להודות לסיימון ומרקו שממש עשו הכל שהמצלמה תצלם את הסשן - מיקמו אותה - העבירו אותה ממקום למקום - דאגו לזום המתאים



זה היה ביום ג אחה"צ - לקחתי קו 10 מתל אביב לבת ים - וירדתי ליד הים .ואז גיליתי שיש מרחק הליכה ,לביתו של אדון סיימון בערך חצי שעה עד שעה . והלכתי בשמש הקופחת - עם תיק ענק שבו מצלמת וידאו , חצובה . ליטר משקה חריף יוקרתי , מתנה לאדון ,תילבושות ועוד .

אם הייתי יודע שהדרך תהיה כה ארוכה , הייתי לוקח מונית ספיישל .אבל הייתי קצר בכסף למוניות .

אז הלכתי והלכתי - עד שהגעתי לאדון סיימון חצי מעולף מהשמש וההליכה . אבל העילפון עבר בדקה אחת מפני שהגעתי , לחדר ממוזג טוב , ואחרי מנוחה קצרה התאוששתי מההליכה .

אדון סיימון ועבדו הנאמן מרקו - התחילו לעזור לי להרכיב את ציוד הצילום - העברמו מקומות עד שמצאנו מקום נוח למצלמה , אבל פחות נוח לעבור ליד המצלמה . אבל בגלל שהזום של המצלמה היה קטן יחסית - אז זאת הברירה היחידה שהיתה לנו .

אדון סיימון הכין מראש את מה שביקשתי שיהיה בסשן על דף .

הבאתי להם ולי תלבושת לסשן - תחתונים מותג אד הארדי - וגופיה של ארמאני - וגרביים ממותגות .

זה עשה לי את זה בסשן 😄 . לי לעצמי הבאתי עוד 3 תילבושות , תחתונים וגופיה ,מפני שסיכמנו שהם יתללשו ממני במהלך הסשן , וביקשתי גם להישאר עם נעלי ספורט במהלך הסשן .

היתה בעיה רצינית במהלך הסשן שלא היה לי פופרס טוב ולכן לא התמסרתי טוב לטיפול ....

ניקשרתי בהתחלה שאני לבוש בתחתון גופיה ונעליים למיטה של אדון סיימון שאני על הבטן . סיימון קושר לי יד אחת לצידי המיטה , ומרקו את היד השניה , וכרגיל הקשירה של מרקו היא כואבת לי מאוד - וזה לא מה שרציתי .אחרי זה קשירת הרגליים לצידי המיטה , שוב אדון סיימון קושר נהדר ובנוח - והעבד מרקו קושר קשירה כואבת מאוד .

והכוונה בקשירות זה חוסר האונים ולא הכאב מהקשירות - וזה העבד מרקו לא הבין כל כך .

והפעם היה שחקן מרכזי שאני ממש ממש שונה - זה השמן מסג על הגוף .

אדון סיימון הסניף לי פופרס ריק שבקושי הרגשתי והתחיל להחטיף לי חזק על התחונים ומידי פעם על התחת ,

והורה לעבד מרקו להחטיף לי גם - אבל ההצלפות של מרקו גמרו לי לאי נוחות כי הם היו הצלפות לא מקצועיות . אחרי זמן מה שאני מילל והתחת מתחיל להאדים , אדון סיימון מרח שמן מסג על הישבנים ועשה עיסוי .אבל ידוע שאם שמים שמן מסג ואחרי זה מצליפים הכאב הוא בלתי נסבל ושורף מאוד וזה לא מה שאני מחפש . לאחר מכן סיימון מבקש ממרקו שידחוף לי בעדינות את הזין העומד שלו לתחת . עם הרבה קרם ,ופופרס ריק , ומרקו לא מצליח לגרום לי להרפות ולא מצליח לזיין - וכנראה הוא גם לא יודע למרות שעמד לו טיל . אז אדון סיימון ביקש ממרקו להפסיק לזיין כי הוא לא יודע 😄

לאחר מכן החליפו לי תנוחה שאני על הגב , עדיין לבוש - ושוב סיימון קושר היטב ומוודא שאני נינוח , ןמרקו קושר חובבני ומכאיב מאוד . סיימון מנסה להסביר לו איך קושרים נכון - אבל בסוף אני זה שקשור בצד אחד נוח ובצד השני לא נוח . אדון סיימון הביא מספריים וגזר לי את התחתונים ממש תלש אותם מהגוף שלי ואחרי זה תלש את הגופיה מגופי השמן והחלק .

אחרי זה אדון סיימון אמר שהגיע הזמן גילוח בצים - הוא שם לי מחסום פה - ואת התחתונים והגופיה שהוא תלש מגופי הוא שם לי על הפנים , הוא הביא סכין גילוח חדש ומים חמים , וגילח לי לאט לאט את כל הבצים עם הרבה הרבה קרם ,(אף פעם לא גילחו לי לפני זה את הבצים ) והוא המשיך למרוח קרם ולגלח - ממש גילוח מקצועי הוא עשה לי , בסיום הגילוח הוא אמר לי שהוא שם קרם שורף - ויכול להיות שישרוף לי חזק לכמה שניות - אבל זה חובה שלא יהיה פצעונים . הוא ביקש ממרקו לשים לי יד חזק על הפה שאני לא אצרח - היד שלו הריחה עישון חזק שגרמה לי כמעט להתעלף כי אני לא סובל ריח עישון . ואז סיימון מרח לי את השמן על הבצים - למרות שזה היה אמור לשרוף -כמעט ולא הרגשתי את זה . אבל אדון סיימון עושה הכל כמו שצריך וככה הכל בסדר .

אחרי זה אדון סיימון הורה למרקו לפנק אותי ולרדת לי - וגם את זה מרקו עשה גרוע כי כמעט לא הרשתי בכלל שהוא יורד לי - והלחיצות שלו בבצים ממש גרמו לי לכאב במקום לעונג -כפי שאדון סיימון הורה לו .

אחרי זה הלבשתי בתילבושת חדשה - ושוב במהלך הסשן אדון סיימון תלש ממני את הבגדים - כי ככה ביקשתי ממנו - יש לציין שמדובר במותגים יקרים .

אחרי זה הפכו אותי שוב על הבטן , אדון סיימון בכבודו ובעצמו פינק אותי בעיסוי טוב שהרפה לי את השרירים .

ואחרי כמה דקות שהגוף שלי משומן והתחת משומן - הם חזרו להצליף וההצלפות נהיו מאוד מציקות ושורפות .

שזה לא גורם לי בכלל הנאה .אחרי זה סיימון הביא למרקו דילדואים שונים ואמר לו לדחוף לי אותם לאט לאט .

אבל למרקו כנראה אין רגש בידיים והוא דחף על ההתחלה קצת יותר מידי חזק - וזה גרם לישבן שלי להיתכווץ ולהיסגר לקבלת הדילדואים - מרקו המשיך לדחוף לי דילדואים - אבל נהייתי סגור וחשתי אי נוחות מושלמת . וגם הדילואים נכנסו רק בתחלתם - כי לא ידעתי להרפות - ולא עזרו לי להרפות .

לאחר מכן שימנו את ישבני שוב - דבר שאני ממש שונא - שמחטיפים לי על ישבן משומן .

המשיכו להחטיף , ואני חש באי נוחות מוחלטת ולא נהנה מההצלפות - ומרקו לוחץ לי כל הזמן בלי לשים לב על הרגל או על היד וזה כואב מאוד .ואז הדליק אדון סיימון נר וטיטף לי שעווה על הישבן המשומן והשורף שלי - זה היה כאב חד מאוד מאוד - הרגשתי שדוקרים אותי בישבן , השתוללתי והוא הפסיק מיד .הוא שאל אותי אם היתה הגזמה - ועניתי לו שכן זה היתה הגזמה פראית - סיימון חשב שכן הסשן היה הגזמה ולכן הפסיק אותו מיד .הוא לא הבין שהשעווה זאת היתה ההגזמה הפראית .

סיימון ומרקו פרקו לי את החבלים הרגיעו אותי קצת בעיסוי - ואז הגיע שלב המצבטים בבצים - שגרם לי לאי נוחות . הפעם אדון מרקו בכבודו ובעצמו שם את המקלות כביסה בבצים שלי - ומרקו לא שם לב אבל הוא לוחץ לי חזק עם המרפק על הזרוע שלי וזה כואב מאוד . אחרי הסשן מצבטים - אדון סיימון החליט להחטיף לי קצת סטירות לפנים - ממש ממש אני שונא את זה - והוא הבין את זה אחרי כמה סטירות .

אחרי זה אדון סיימון הפך אותי על הגב - הוריד לי את הנעליים ואת הגרבים - וניסה להחטיף לי בכף הרגל - וזה ממש ממש לא היה לי נוח - והסשן נגמר והופסק .

במשך כל הסשן הרגשתי וראיתי שאדוון סיימון מדוכא מצוורח ועושה הכל בלי חשק .

גם ההערות שאדון סיימון חילק כל הזמן למרקו היו בלי חשק - ונראה לי שגם האדון וגם העבד שלו היו בלי חשק .

והכי חשוב אני בכלל לא הייתי דלוק לכן כנראה גם לא הייתי רפוי מספיק . הרחתי חגי מגעיל שחוץ מבחילות איומות לא גרם לי לשום היי - לא היה פופרס .

והסרט שצילמנו - נראה לי שאני זורק אותו לפח - כי ממש לא בא לי לראות אותו שוב ושוב , למרות שאיכות הצילום הייתה די טובה .

אבל למרות כל זאת אני יחזור לאדון סיימון לסשנים נוספים - כי הוא היחיד שקורא אותי 😄 .



להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י