שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

מסיפורים של העבד שלי

מסיפורים של העבד שלי
לפני 12 שנים. 5 ביולי 2011 בשעה 13:18

שלום לכול החברים והחברות היום אנחנו נדבר על אורגיות סקס יש הרבה מעוד אנשים שחולים על אורגיות סקס ואני אחד מהאנשים האלה ואני הולך לספר לכם על אורגיה שעשיתי עם חבר באילת אז אני וחבר שלי לקחנו סוף שבוע באילת באיזה מלון טוב בערב יצאנו לבלות היכרנו שם בחורה באחד הפאבים היא הייתה בלונדינית יפה שיכנענו אותה לחזור איתנו למלון כולם כבר היו שיכורים מפה לשם הורדנו את הבגדים שלנו והבחורה גם הורידה את הבגדים שלה היא הייתה חרמנית חבל על הזמן היה לה גם גוף משגע חזה יפה ו כוס מגולח וחלק ואז אמרנו בו נעשה סקס היא מצצה לשנינו את הזין ואז אני הושבתי אותה על הזין שלי ובנתיים היא המשיכה למצוץ לחבר שלי אחרי זה התחלפנו ועשינו עוד כול מיני פוזות בסוף היא ביקשה שניגמור לה על הפנים אחרי שגמרנו הלכנו כולם לישון אני בחיים לא השכח את אורגית הסקס הזאת.

לפני 12 שנים. 3 ביולי 2011 בשעה 11:55

29.6.2011
_______________

סוף סוף זה קרה,
אחרי שש שנים של חיפושים באתרי צאט שונים ובשיחות עם נשים משונות לתוך הלילה, סוף סוף זה קרה מצאתי את המלכה שלי.
נפגשנו בעזריאלי היא הייתה סקסית בטרוף, הייתי נבוך בטרוף, עלינו לארומה.
היא הייתה קרה וחמודה באותו הזמן, יש לה מבט סקסי קר בפנים, מבט אחד שלה ובא לך לרדת על 4 להוציא את הלשון החוצה ולחכות לאישור.
חמודה כי שהיא מחייכת היא פשוט כובשת אותך.
לך תביא לי אייס קפה אמרה ואפילו לא הנידה עף-עף, אפילו לא אמרה לי איפה היא תשב.
לקחתי את האייס שלה והקפה שלי וחיפשתי אותה, פחות ושנייה וראיתיי אותה מרחוק, אני בטוח שבשבילי הלכה לשבת רחוק מההמון, אי אפשר לפספס אותה
עצרתי, התבוננתי בה כמה שניות הסתכלתי מכף רגל ועד ראש, לבשה כפכפים שטוחים שחשפו כף רגל מושלמת, ללקק את השפתיים, עומד ככה עם המגש
ביד ושיא השלמות יושבת מולי, מרגיש איך מתפתחת לי זיקפה בין הרגליים.

ניגשתי אליה עדיין נבוך אבל יותר מוקסם, הגשתי לה את הקפה עוקב איך מכניסה את הקש לפה בין השפתיים המתוקות האלו ואני מפנטז כבר איך הסוכר נופל מתחת לרגליה ואני מתכופף להרים אותו ונכנס בין רגליה כלכך קרוב, יכול להריח אותה וכמעט לטעום אבל כלכך רחוק. כלכך רוצה לטעום אותה לטעום מהפרי האסור הזה אבל לא יכול.

בוא!!! היא קוטעת את מחשבותי הולכים לטייל קצת, מקפיד ללכת חצי צעד מאחוריה וממש מרגיש כמו כלבלב שהולך אחרי בעליו.
עולים לגג פה אני כבר משוחרר יותר, הקפה מטפטף לה בארוטיות על הרגל והיא מספרת לי כמה סקסי זה שזה נוטף על הגרון ומחליק על החזה.
ואני מפליג בדימיונות. אין אף אחד על הגג, מוציאים פינה שקט, היא שולחת יד לזין שלי על המכנס לא אין מצב שהדבר העלוב הזה יגע בי היא אומרת.
רוצה לרדת לי אפס?כן המלכה. אני יושב על ספסל והיא עומדת לידי מרימה רגל אחת על הכתף שלי, ומה אתה מוכן לעשות בשביל זה?

הכל המלכה הכל, יפה היא אומרת ומסתכלת עלי בחצי חיוך ערסי כזה היא דוחפת אותי עם הרגל ואני נשכב לאחור היא מתיישבת לי על החזה מש קרוב לפה עדיין עם הג'ינס מממממממממ זה מחרמן אותך כלבלב, אולי אני אקרא לך רקסי? לאאאאא זה שם גזעי מידי בשבילך אולי שוקי יותר מתאים לך מה אתה אומר זונזונת קטנה שלי? היא פותחת את הגינס ומתיישבת עם התחתון על הפה שלי, הידיים שלי תפוסות עם הרגליים שלה, אם תוך 20 שניות אתה מצליח להזיז את התחתון ולחדור אלי את יורד לי אם לא אנחנו לא מתראים יותר לעולם, קדימה ואני כלכך קרוב נלחם עם הלשון שלי בתחתון שלה מריח אותה וכמעט כבר טועם, 10 שניות!!! ואז פתאום מצליח, מלקק את שפתותיה טועם את הרטיבות הזאת החמה, והיא מסיטה את התחתון מפרידה עם ידה את שפתותיה מכניסה אצבע פנימה ואז מכניסה אותה עמוק לפי תמצצי זונה!!! ואני מתענג על הטעם, טעים לך כלבה?את אוהבת למצוץ אההה אני מהנהן בראשי,
והיא סוטרת לי.
תתרכז בלענג אותי טמבל היא מתחילה ממש לרכב עלי, ואז משחררת את הידיים שלי תתחיל להשתמש בהם אומרת גונחת אני מכניס אצבע אחת מאחורי הדגדגן ועוד אחת מטיילת בתוכה הלשון צמודה לדגדגן מרגיש אותה טועם אותה היא מזיינת לי את הפה ואז נצמדת חזק אני בקושי נושם אבל מרגיש אותה גומרת, המלכה גמרה עלי ואומרת לי זהו גמרתי עליך זה אומר שסימנתי אותך ואתה שלי סימנתי אותך!!!

מה המלכה? סימנתי אותך אתה שלי. סימנתי אותך, אני מתעורר מהפנטזיות, היא נגעה בקצה אפי סימנתי אותך אתה שלי מה לא ברור פה, אני מתקשה להבין מה קורה, מצד אחד הפנטזיה מצד שני כרגע המלכה נגעה בי אני שלה אין לי דרך לצאת מזה היא לגמרי שולטת בי ומשחקת בי בדיוק כפי שהיא רוצה אני כבר לא יודע עם המחשבות שלי הן שלי או שזו היא שגורמת לי לחשוב לדבר ואז לבצע .

אין ספק שש שנים הגיעו לקיצם חיפושים הרפתקאות ונסיונות הגיעו לקיצן אני משוייך למלכה שתמיד חלמתי עליה.
___________

שבוע נהדר, המלכה.

לפני 12 שנים. 3 ביולי 2011 בשעה 11:48

הרבה שנים כבר לא שיחקתי.
כדורגל הכוונה. לאחרונה חבר טוב שלי הציע לי להצטרף אליו בימי שישי אחרי הצהריים לשחק כדורגל במגרש של בית הספר היסודי בשכונה, החלטתי ללכת על זה. אני בן 27 ואני לא הולך ונעשה צעיר יותר. לא פשוט לחזור לכושר. אמנם אני די חטוב, מבנה גברי ספורטיבי שווה בהחלט, התבגרתי לא רע, אבל לרוץ ולהבקיע זה כבר סיפור אחר. החבר'ה ששיחקו איתנו היו בגילי לכל הפחות. כמה אנשים שהכרתי משכבות מעליי בתיכון וכמה שגרים בסביבה. אחד מהם היה גדי, שתמיד היה מגיע במשפט הקבוע שהוא לא עומד בשער ואף אחד לא התווכח איתו. הנחישות של סרן במיל' מגבעתי עשתה את העבודה. אם זה היה בין שנינו הייתי מיד נכנע ומסכים לעמוד במקומו. ואז הוא היה טופח לי על השכם ואומר ''תודה אחי, אתה שחקן נשמה.'' בפועל תמיד היינו מפסידים בהרכב הזה, נו שיהיה.

באחד מימי השישי האחרונים חשבתי שהיה לי מזל רע, אבל לא ידעתי כמה אני טועה. הכל התחיל כשבדרך למגרש, ממש רחוב ליד בית הספר, שמעתי רעש חזק ומפחיד במכונית. פנצ'ר, אלא מה. כבר יצא לי כל החשק להגיע למשחק, כי ממילא הייתי כבר באיחור. הגעתי אחרי רבע שעה לבית הספר עם הידיים מלוכלכות ומבואס מהפנצ'ר הזה. הלכתי לכיוון המגרש וראיתי שאחד החבר'ה יושב בצד. כשהתחלתי להתקרב הבנתי שהסיבה היא כי לא היה מספר זוגי של שחקנים, או כמו שקוראים לזה ''כוחות'', אחד נשאר בגללי בחוץ. כשכבר הייתי על המגרש בצד ראיתי שזה גדי. הוא ישב בצד על הכדור המיותר שתמיד היה מביא, בפישוק, ודיבר בפלאפון. לראשונה ראיתי אותו באור אחר. הוא היה בפוזה מאוד גברית ובגלל שכולה ישב על כדור, הייתי יכול לראות בבירור את החבילה שלו במכנס הקצרצר שלו. התיישבתי מולו בספסל הקטן שהיה שם. הוא קצת שיחק בביצים, גירד כזה ותוך כדי, דיבר בטלפון, כנראה עם אשתו. אני לא יכולתי להוריד את העיניים ממנו.

תמיד חשבתי שהוא אחלה גבר, שווה בהרבה מכל החבר'ה שהיו שם. גדול ממני בעשור לפחות, גבר גבוה, מוצק, שרירי במידה, זיפים בדיוק כמו שצריך, כתפיים רחבות, חיוך של מלח הארץ, תמיד שזוף והפעם גם לא יכולתי שלא לבהות בירכיים העסיסיות והשעירות שלו. עד שהרמתי את הראש והבנתי שהוא קולט שאני נועץ מבט באזור המפשעה שלו.

הוא סיים את השיחה. שאל אותי מה קרה עם המכונית ושאל אם עוד צריך עזרה. אמרתי לו שאני טיפלתי בזה בעצמי והראיתי לו כמה הידיים שלי התלכלכו. הוא הציע שאלך לשטוף את זה ואמרתי לו שאפילו קולר תקין אין פה. ואז הוא הציע שנבדוק אם יש פרצה לתוך מבנה בית הספר. הסכמתי והלכתי אחריו. עברנו מאחורי המבנה ובאחת הכיתות בקומת הקרקע החלון היה פתוח. נכנסו לשם ויצאנו אל אחד המסדרונות לחפש שירותים.

הודיתי לו שליווה אותי ואמרתי לו שאני אלך לשירותים. ואז הוא אמר שהוא בא איתי. שאלתי אותו אם הוא צריך להשתין או משהו. הוא חייך ואמר, מה זה משנה, אני בא איתך. נכנסנו לחדר השירותים והתחלתי לשטוף את הידיים. כשסיימתי הבנתי שאין לי איך לנגב. גדי עמד מאחוריי ואז אמר לי לנגב בחולצה אבל גם היא הייתה שחורה ומטונפת. ואז הוא אמר שאשתמש בשלו. הוא פשט מעליו את הטישירט הלבנה שלו ונתן לי לנגב. החסרתי פעימה כשראיתי לראשונה את החזה הגברי המפואר והשעיר שלו.

הוא אכן היה שרירי, אבל לא יותר מידי. החזה שלו היה מעט מנופח, שעיר ומזמין. בחלק העליון בצבצו טיפות זיעה מהצוואר. הפטמות שלו היו מושלמות עם מעט שיער ערווה סביבן. והזרועות שלו היו רחבות, שעירות וגבריות. הוא חייך אליי והגיש לי את החולצה. באתי לקחת ואז הוא החזיר אותה אליו ואמר לי שאם החולצה שלי מטונפת כדאי שגם אני אסיר אותה.

נעמדנו זה מול זה ללא חולצה. גדי התחיל להתקרב אליי, תלתלי החזה של שנינו כבר ממש דגדגו זה את זה כשלפתע הוא הכניס אצבע לפה שלו, הוציא ושפשף אותה על הלחי שלי, כדי להסיר לכלוך שנותר לי על הפנים. פתחתי מעט את הפה ואז הוא נצמד אליי. השפתיים שלו נגעו קלות בשלי. הרגשתי את החום שלו מתקרב לגוף שלי והתחלנו להתנשק.

מהר מאוד התלהטו הרוחות והלשונות שלנו התערבבו. התחרמנתי מהנהמות הגבריות שלו כשהוא התחיל לחכך באגן שלי את הזקפה שלו ואז תפסתי לו בתחת. הצמדתי אותו עוד יותר אליי והוא חיבק אותי חזק אליו בעוצמה הגברית שלו. המשכנו ככה להתנשק עד שהוא הפסיק וצעד אחורה אל אחד מתאי השירותים. הוא הפשיל את המכנסונים והתחתונים ואז גיליתי שצדקתי. אכן חבילה מפוארת. זין גדול, עבה ובשרני שהחל להתקשות, שק ביצים מלא ושעיר בין הירכיים העסיסיות שכבר הכרתי ומעל הכל – החיוך הסקסי המזמין של גדי.

הוא התיישב בתא בפישוק והסית הצידה את הראש, מסמן לי לבוא. ירדתי על הברכיים והתחלתי להסניף לו את המפשעה, ללקק את הביצים, להרגיש את הזין נמחץ לי על הפנים והאנחות הגבריות העמוקות של גדי כפסקול מושלם. ואז בתוך רגע הוא תפס את הראש שלי בכוח ודחף לי את הזין לפה. התחלתי להשתנק ולהיחנק. גדי לא שיחרר והחל לפמפם לי את הראש עם הזין שלו. ניסיתי להשתלט עליו אצלי בפה ותוך כדי, גדי הצמיד את הרגל השמאלית שלו לזין שלי. התחלתי לאונן לו על הרגל כמו כלב מיוחם ולרגע לא הפסקתי לשאוב את הזין היפה והגדול שלו שמילא לי את הפה כולו.

גדי הרחיב את הפישוק שלו והרים את הרגל השנייה בצמוד לקיר התא. כל התא רעד כשהוא דפק לי את הפה. הוא החזיק בעוצמה את הראש שלי כדי שלא אשתחרר ואני הפשלתי את המכנסיים והתחתונים שלי. חזרתי להצמיד את הזין שלי לרגל השעירה המזיעה שלו ושפשפתי בקצב אחיד עם תזוזות הראש שלי למעלה ולמטה.

מבלי שאדע להתכונן כיצד נגמור אני מתחיל להרגיש טעם מלוח בפה שלי. לא הבנתי מה זה בשנייה הראשונה, חשבתי שזה מעודף הרוק שהוצאתי, אבל גדי שאג כמו אריה ואז קלטתי שברגע זה יורד לי בגרון הזרע שלו. לא נרתעתי לרגע. נהניתי לקבל אליי את מיץ הגבריות שלו. זה גם חרמן אותי להגיע לשיא והתחלתי להשפריץ לו על הרגל. נאנחתי חזק כשהזין של גדי עדיין בפה שלי וכשסיימתי הזזתי את הראש מהזין שלו.

גדי רכן קדימה והתנשק איתי בלהט. העברנו בין הלשונות את טיפות השפיך שהוא פירק בתוכי. טיפות של אגלי הזיעה שלו נזלו לי על השפתיים. נזרקתי אחורה ולקחתי נשימה. חתכתי מעט נייר טואלט ובאתי לנגב את השפיך שלי מהרגל של גדי, אבל אז הוא הרים את הרגל, ניגב עם שתי אצבעות וליקק. חייכתי אליו, הוא קם, לבש חזרה את התחתונים והמכנסונים ויצא מהתא. אני קמתי בעצמי ואז הוא הסתובב אליי בנשיקה אחרונה ואמר ''תודה אחי, אתה שחקן נשמה.'' הסתובב חזרה ויצא החוצה למגרש. ניצחנו באותו יום

לפני 12 שנים. 3 ביולי 2011 בשעה 11:40

הייתי בן 18, כמעט, חופשת הפסח התחילה ואני הייתי בדרך לדודתי שבקיבוץ דן.
הגעתי לתחנה המרכזית בתל-אביב, ניגשתי לקופות של אגד, הזמנתי כרטיס לקריית שמונה, קיבלתי את הכרטיס והתאכזבתי לשמוע שבדיוק פספסתי את האוטובוס ושעליי לשרוף עוד שעתיים עד לאוטובוס הבא.
התחלתי לטייל ברחבי התחנה והגעתי לחנות הסקס בקומה הרביעית. המקום סיקרן אותי ונכנסתי. קירות מכוסים במארזי DVD, שדיים ניבטים אליי מכל עבר ואברי מין מכל הסוגים והצבעים. הבחור מאחורי הדלפק פנה אליי ושאל אם אני זקוק לעזרה.
''אני רק מסתכל.'' עניתי.
''אז תסתכל כמו שצריך.'' אמר והפנה אותי אל תאי הצפייה שהיו ממוקמים מאחורי קיר, וכדי להגיע אליהם היה צריך לעבור דרך פתח שהיה מאחורי הדלפק.
''איך משתמשים?'' שאלתי,
''אין בעיה, תפרוט כסף למטבעות של 5 ₪, להפעלת הצפייה.'' הגשתי לו שטר של 50 ₪ שהיה לי בארנק, והוא ספר 10 מטבעות. ''בוא אחרי.'' אמר לי, החל ללכת ואני אחריו. הוא הוביל אותי לשורת דלתות, מחלקם בקע אור מרקע שהעיד כי הם מופעלים, פתח את אחת הדלתות, וסימן לי בידו להיכנס. נכנסתי לתא, הוא לקח מידי את אחד המטבעות, שלשל אותו דרך החריץ, ומיד הופיעו על המרקע תאומות בלונדיניות ערומות, ובניהן גברתן כהה עור עם כלי שנראה כאילו נלקח מסרט בדיוני. הוא התחיל ללחוץ על כפתור עם סימון של חץ, התאומות המדהימות נעלמו ועל המרקע הופיעו 2 לסביות, המוכר המשיך ללחוץ והדמויות מיהרו להתחלף על המסך. לפתע הופיעו על המרקע 2 בחורים צעירים עירומים, אחד עומד, השני כורע לידו ומוצץ את איבר מינו. המדריך, שנראה היה שסיים את תפקידו, אמר לי: ''טוב, תהנה.'' ויצא מהתא.
נשארתי לבד בתא, 2 הבחורים ממשיכים במעשיהם, רציתי לחזור אל התאומות הבלונדיניות, אך לא יכולתי להתנתק משני הבחורים שעל המרקע. זאת הייתה הפעם הראשונה שאני רואה אקט הומוסקסואלי, והדבר הסעיר אותי.

בהיתי במסך כמהופנט במשך מספר דקות. לפתע שעון קטן שהראה את הזמן שנותר לצפייה החל להבהב, מיד שלשלתי עוד מספר מטבעות. ידעתי שיש לי מספיק זמן לשרוף, והחלטתי להתפנק. המקום היה חמים ונעים, והזין שלי עמד במלוא תפארתו. התחלתי לגעת לעצמי בחזה, פתחתי את הרוכסן של מכנסיי ושלפתי את איברי החוצה. התחלתי ללטף את עצמי ולשקוע בתוך פנטזיה. הורדתי את חולצתי והנחתי אותה על הכסא. לאחר מכן חלצתי את נעליי, פשטתי את מכנסיי והנחתי גם אותם על הכסא. נותרתי בתחתונים בלבד, וגם הם ירדו והצטרפו לערימה הכללית.
המשכתי ללטף את עצמי, כשלפתע נפתחה הדלת והרגשתי שמישהו נכנס פנימה. הייתי בהלם, פחדתי לדבר או להסתובב ועמדתי קפוא במקומי. הרגשתי מישהו מחבק אותי, מנשק אותי בעורפי, ושולח את ידו לאיבר מיני. הוא התחיל לשפשף לי את הזין, והזין שלי, כאילו היו לו חיים משל עצמו, שיתף פעולה וחגג בתוך ידו של הפולש.
הרגשתי לשון חודרת לתוך אוזני וצמרמורת עברה בכל גופי.
''חכה רגע.'' שמעתי את הפולש אומר, ''גם אני רוצה להתפשט.'' זיהיתי את קולו של המוכר מהדלפק. לא יכולתי להוציא מילה מפי, עמדתי בלי לזוז. שמעתי את הבחור זז והבנתי שהוא מתפשט. לאחר דקה הרגשתי אותו נצמד אליי, הרגשתי את גופו העירום והחם מתחכך בגופי. הרגשתי את הזין שלו מתחכך בי מאחור. הוא סובב אותי וראיתי את פניו מוארים באמצעות האור שבקע מהמסך. הוא היה בחור יפהפה עם תווי פנים עדינים. הוא ליטף את שערי ובלי הודעה מוקדמת הצמיד את שפתיו לשלי והדביק לי נשיקה צרפתית. נעניתי לו ונתתי ללשונו לחדור לתוך פי, לתור את פי, ולהתחכך בלשוני.
לפתע ניתקו שפתיו משפתיי, הוא ירד על ברכיו, נטל את הזין שלי בפיו, ונתן לי מציצה, מציצה שעד היום לא ידעתי מדהימה ממנה. שרביטי טייל בתוך פיו, חוקר את לשונו, ומטייל לעבר גרונו. תנועות מציצה חזקות גרמו לי להוציא אנחה מפי.
''חכה, עוד אל תגמור. אני רוצה אותך בשיא חרמנותך.''
ואכן החרמנות שלי הגיעה לשיאים שלא ידעתי שאפשר לדעת כמוהם. הבחור סובב אותי כך שהייתי שוב עם גבי אליו. כופף אותי כך שנשענתי עם בטני על הכסא המוגבה שעמד לו בתא. הרגשתי את אצבעו, חודרת אל ישבני, היא חדרה בקלות בזכות חומר סיכה מיוחד שהייתה מרוחה על האצבע. האצבע בצעה בי תנועות סיבוביות, מרחיבה את פתחי. הייתי המום, לא האמנתי שזה קורה לי, אך לא נותר לי זמן להרהורים ומחשבות. הרגשתי את הזין שלו חודר לישבני בתנועה רכה אך החלטית. הרגשתי את הכיפה שלו חודרת אליי, לפתע יצאה, ובתנועת הבלחה מהירה חדרה אותי ובקעה את ישבני עד הסוף. הכאב היה חד, פלטתי צעקה.
''הכל בסדר.'' שמעתי אותו אומר, ''החלק הקשה אחריך, עכשיו תתחיל להנות.'' הרגשתי את הזין שלו מזיין אותי ובאמת לאט-לאט נעלמה תחושת הכאב, ותחושת עונג עילאי החליפה אותו. תנועות הזיון שלו הלכו וגברו, והוא לחש באזני ''אני כבר גומר.''
''גם אני.'' לחשתי בחזרה. הרגשתי אותו יוצא, ובחבטה אדירה ננעץ בי חזרה. הרגשתי את זרעו החם מתפשט בתוכי, ובדיוק גמרתי תוך כדי שאני משפריץ על בגדיי ועל מסך המרקע.
אני רושם דברים אלה, ומתרגש מחדש, עומד לי ואני מאונן תוך כדי כתיבת השורות, אני עומד לגמור, ורוצה לגמור ביחד איתך, קורא/ת שורות אלה, אז אחד, שתיים שלוש... עכשיו!

לפני 13 שנים. 15 בפברואר 2011 בשעה 20:04

לתיש יש זקן

יש לנו תיש,
לתיש יש זקן
ולו ארבע רגליים
וגם זנב קטן.

מי לא מכיר ת'שיר הזה ששרנו ושיחקנו כשהיינו קטנים...
תגידו לי, הקשבתם פעם למילים?
מי זה הדפקט הזה שהמציא את השיר המפגר הזה,
ואנחנו, כמו רובוטים מטומטמים מדקלמים אותו עד היום.
מה זה החרטא הזה,
פלא שיצאנו כמו שיצאנו?



כאילו יש לנו תיש...עם ארבע רגליים וזקן קטן...
וואלה יופי.



עכשיו שופו והאזינו לבית השני,
למה שמה דופקים לתיש שלנו מכות
באמאמא ש'לו:


במקל, בסרגל, מה שבא ליד.....

תגידו לי אתם,
זה חינוך זה??????????
הוא אמר לי לשיר את השיר המטומטם הזה ערום
במקל, בסרגל,הוא יצליף לי בישבן

לפני 13 שנים. 15 בפברואר 2011 בשעה 19:13

לפני 13 שנים. 15 בפברואר 2011 בשעה 13:08

לפני 13 שנים. 7 בדצמבר 2010 בשעה 13:30

יום שלישי חוויות מהסשן אצל אדון גיל
זה היה סשן כואב קצת - אבל בדיוק לפי מה שסיכמנו ללא חריגות -
אני חייב לציין שזה לא פנטזיה - זה סיפור אמיתי לחלוטין - וזה נעשה עליי ביום שישי האחרון .
הכרתי אותו בצט לפני חודש בערך , והוא היה פחות ויותר עונה לדרישותיי .

קבענו ביום שישי בשעה 12:00 בצהרים - אצלו בדירה בת"א .

היה חום אימים בחוץ - והגעתי אליו בשעה שקבענו - הגעתי קצת מזיע ,

קבענו ביחד בצט בדיוק איך יראה המיפגש וכך היה .

הדירה שלו היתה ממוזגת - נכנסנו אליו לחדר שינה - הוא ביקש ממני להיתפשט - ולהישאר

עם תחתונים וגופיה וגרביים - - וכך עשיתי .

ראיתי על השידה בחדר את כל הציוד שהוא יטפל בו איתי - ניבהלתי קצת - אבל לא הראיתי לו את זה ,

היה שם פלאג בנוני , פלאג גדול , דילדו בינוני - ואני נבהלתי מהדילדו הענק25ס"מ וקוטר 4 בערך , היה גם שוט שערות כזה , והיה דילדו מתנפח - היה שם הרבה משחות ופופרס כמובן .וחבילת כפפות חד פעמי גומי . ואמצעי מניעה ,הוא ביקש ממני לשכב על הבטן במיטה - הוא שם לי כרית מתחת לזין וכרית לראש שלי ,

ושאל אם נוח לי , אמרתי לו שלא נוח לי - אז הוא הביא עוד כרית - ושאל שוב אם נוח לי ,

ועניתי שכן . הוא ביקש ממני לפסק ידיים ורגליים . ואז הוא שם לי מין רצועות עור כאלה

על כל יד ועל כל רגל , להם הוא חיבר חבל שקשר אותי למיטה הגדולה שלו .

הוא נשאר לבוש בכל הסשן עם תחתונים גופיה .

שהייתי קשור היטב - הרגשתי את ידו , עושה לי מסג קל בישבנים - לאחר מכן הוא התחיל לחבוט בישבני עם כף ידו , בהתחלה כאפות עדינות - ואחרי זה כאפות חזקות ,

אחרי כל כאפה חזקה - הוא לחץ לי מעט בישבן ,שיהיה לי נוח עם הכאב , שכחתי לציין שהוא רופא ,

והוא יודע איך להתנהג במצבים כאלה .

הוא המשיך לחבוט בי ,אחרי כמה כאפות חזקות כאלה הישבן שלי התחיל להאדים , והוא שאל אותי אם אפשר לעבור לשוט -

( סיכמנו בלי שוט ) אבל הוא שאל בכל זאת - ואני הסכמתי כי ידעתי שהוא לא "יקרע " אותי .

ואכן הוא עבר לשוט זנבות שלו - וחבט בי שוב ושוב והרגעה - ככה איזה רבע שעה בערך .

לאחר מכן הוא מרח לי משחה דומה ל KY הוא עיסה לי את החור והחדיר אצבע שתיים לאט לאט ,

הוא שם קונדום על הפלאג הקטן והחדיר לי אותו לאט לאט אחרי 2 דקות הוא הוציא אותו , ועבר לפלאג בינוני,

ואחרי זה לפלאג גדול - מיותר לציין שהכל היה עם קונדום והמון קרם - לפני הפלאג הגדול הוא ביקש ממני להרים את הראש שלי קצת - והסניף לי הרבה פופרס . כמובן שגנחתי מכאב והנאה בזמן שהפלאגים היו בתוכי .

אחרי זה הוא עבר לדילדו - הוא התחיל עם הבינוני - הוא מרח עליו משחה מאלחשת אמלה - והוא עיסה את החור שלי עם המשחה הזאת - והרגשתי חום אדיר בתוכי בזמן שהוא החדיר לי לאט לאט את הבינוני - .

אחרידקותיים הוא הוציא אותו - והכניס לי פלאג מתנפח - וניפח אותו בלחיצה - כל לחיצה נתתי צעקה,

אחרי 2 או 3 לחצות שהתחלתי לצעוק בחוסר נוחות - הוא הבין שזה מספיק לי - והדילדו נשאר בתוכי כמה דקות .אחרי זה הוא הוציא אותו ,ופרם לי את החבלים ושחרר אותי - הוא הוריד לי את הגופיה והתחתונים

ואת הנעליים ונשארתי עירום עם גרביים בלבד .

והורה לי לשכב על הגב .

עם ידיים מפוסקות , והוא קשר לי את הידיים לצידי המיטה . ואת רגלי לצידי המיטה שהם מושמטות לכיוון הבטן .

הטוסיק שלי היה מעט מעט רדום מהמשחה - הוא שם הרבה קרם על הדילדו , ואני התחלתי לזוז כמה שאני יכול

כי נירתעצי קצת מזה - הוא אמר לי בעדינות להירגע ולא לפחד , ולסמוך עליו,

הוא הרים לי את הראש - הסניף לי הרבה פופרס והתחיל להכניס לי אותו לאט לאט - ואני גונח וצורח . יש לציין שהוא היה עדין לאורך כל הסשן , שהדילדו היה כבר חצי בתוכי ,

התחלתי כבר להרגיש כואב - הוא הוציא אותו - מרח עוד קרם הסניף לי המון פופרס - והכניס לי אותו עד הסוף , ואני צורח וגונח מהנאה וכאב גם יחד - והוא פימפם אותי קצת איתו - והוציא אותו בעדינות .

- אחרי שהוא הוציא את הדילדו - עאשר רגליי קשורות עדיין למעלה -

הוא ניגב את ישבני היטב - ,שם לי מחסום עניים - וזיין אותי בעדינות עד שהוא גמר בתוך הקונדום .

היה כואב ונחמד .



לפני 13 שנים. 7 בדצמבר 2010 בשעה 13:24

זה היה אמור להיות הסשן הכי לוהט - כי צילמנו אותו במצלמת וידאו .
כאן המקום להודות לסיימון ומרקו שממש עשו הכל שהמצלמה תצלם את הסשן - מיקמו אותה - העבירו אותה ממקום למקום - דאגו לזום המתאים



זה היה ביום ג אחה"צ - לקחתי קו 10 מתל אביב לבת ים - וירדתי ליד הים .ואז גיליתי שיש מרחק הליכה ,לביתו של אדון סיימון בערך חצי שעה עד שעה . והלכתי בשמש הקופחת - עם תיק ענק שבו מצלמת וידאו , חצובה . ליטר משקה חריף יוקרתי , מתנה לאדון ,תילבושות ועוד .

אם הייתי יודע שהדרך תהיה כה ארוכה , הייתי לוקח מונית ספיישל .אבל הייתי קצר בכסף למוניות .

אז הלכתי והלכתי - עד שהגעתי לאדון סיימון חצי מעולף מהשמש וההליכה . אבל העילפון עבר בדקה אחת מפני שהגעתי , לחדר ממוזג טוב , ואחרי מנוחה קצרה התאוששתי מההליכה .

אדון סיימון ועבדו הנאמן מרקו - התחילו לעזור לי להרכיב את ציוד הצילום - העברמו מקומות עד שמצאנו מקום נוח למצלמה , אבל פחות נוח לעבור ליד המצלמה . אבל בגלל שהזום של המצלמה היה קטן יחסית - אז זאת הברירה היחידה שהיתה לנו .

אדון סיימון הכין מראש את מה שביקשתי שיהיה בסשן על דף .

הבאתי להם ולי תלבושת לסשן - תחתונים מותג אד הארדי - וגופיה של ארמאני - וגרביים ממותגות .

זה עשה לי את זה בסשן 😄 . לי לעצמי הבאתי עוד 3 תילבושות , תחתונים וגופיה ,מפני שסיכמנו שהם יתללשו ממני במהלך הסשן , וביקשתי גם להישאר עם נעלי ספורט במהלך הסשן .

היתה בעיה רצינית במהלך הסשן שלא היה לי פופרס טוב ולכן לא התמסרתי טוב לטיפול ....

ניקשרתי בהתחלה שאני לבוש בתחתון גופיה ונעליים למיטה של אדון סיימון שאני על הבטן . סיימון קושר לי יד אחת לצידי המיטה , ומרקו את היד השניה , וכרגיל הקשירה של מרקו היא כואבת לי מאוד - וזה לא מה שרציתי .אחרי זה קשירת הרגליים לצידי המיטה , שוב אדון סיימון קושר נהדר ובנוח - והעבד מרקו קושר קשירה כואבת מאוד .

והכוונה בקשירות זה חוסר האונים ולא הכאב מהקשירות - וזה העבד מרקו לא הבין כל כך .

והפעם היה שחקן מרכזי שאני ממש ממש שונה - זה השמן מסג על הגוף .

אדון סיימון הסניף לי פופרס ריק שבקושי הרגשתי והתחיל להחטיף לי חזק על התחונים ומידי פעם על התחת ,

והורה לעבד מרקו להחטיף לי גם - אבל ההצלפות של מרקו גמרו לי לאי נוחות כי הם היו הצלפות לא מקצועיות . אחרי זמן מה שאני מילל והתחת מתחיל להאדים , אדון סיימון מרח שמן מסג על הישבנים ועשה עיסוי .אבל ידוע שאם שמים שמן מסג ואחרי זה מצליפים הכאב הוא בלתי נסבל ושורף מאוד וזה לא מה שאני מחפש . לאחר מכן סיימון מבקש ממרקו שידחוף לי בעדינות את הזין העומד שלו לתחת . עם הרבה קרם ,ופופרס ריק , ומרקו לא מצליח לגרום לי להרפות ולא מצליח לזיין - וכנראה הוא גם לא יודע למרות שעמד לו טיל . אז אדון סיימון ביקש ממרקו להפסיק לזיין כי הוא לא יודע 😄

לאחר מכן החליפו לי תנוחה שאני על הגב , עדיין לבוש - ושוב סיימון קושר היטב ומוודא שאני נינוח , ןמרקו קושר חובבני ומכאיב מאוד . סיימון מנסה להסביר לו איך קושרים נכון - אבל בסוף אני זה שקשור בצד אחד נוח ובצד השני לא נוח . אדון סיימון הביא מספריים וגזר לי את התחתונים ממש תלש אותם מהגוף שלי ואחרי זה תלש את הגופיה מגופי השמן והחלק .

אחרי זה אדון סיימון אמר שהגיע הזמן גילוח בצים - הוא שם לי מחסום פה - ואת התחתונים והגופיה שהוא תלש מגופי הוא שם לי על הפנים , הוא הביא סכין גילוח חדש ומים חמים , וגילח לי לאט לאט את כל הבצים עם הרבה הרבה קרם ,(אף פעם לא גילחו לי לפני זה את הבצים ) והוא המשיך למרוח קרם ולגלח - ממש גילוח מקצועי הוא עשה לי , בסיום הגילוח הוא אמר לי שהוא שם קרם שורף - ויכול להיות שישרוף לי חזק לכמה שניות - אבל זה חובה שלא יהיה פצעונים . הוא ביקש ממרקו לשים לי יד חזק על הפה שאני לא אצרח - היד שלו הריחה עישון חזק שגרמה לי כמעט להתעלף כי אני לא סובל ריח עישון . ואז סיימון מרח לי את השמן על הבצים - למרות שזה היה אמור לשרוף -כמעט ולא הרגשתי את זה . אבל אדון סיימון עושה הכל כמו שצריך וככה הכל בסדר .

אחרי זה אדון סיימון הורה למרקו לפנק אותי ולרדת לי - וגם את זה מרקו עשה גרוע כי כמעט לא הרשתי בכלל שהוא יורד לי - והלחיצות שלו בבצים ממש גרמו לי לכאב במקום לעונג -כפי שאדון סיימון הורה לו .

אחרי זה הלבשתי בתילבושת חדשה - ושוב במהלך הסשן אדון סיימון תלש ממני את הבגדים - כי ככה ביקשתי ממנו - יש לציין שמדובר במותגים יקרים .

אחרי זה הפכו אותי שוב על הבטן , אדון סיימון בכבודו ובעצמו פינק אותי בעיסוי טוב שהרפה לי את השרירים .

ואחרי כמה דקות שהגוף שלי משומן והתחת משומן - הם חזרו להצליף וההצלפות נהיו מאוד מציקות ושורפות .

שזה לא גורם לי בכלל הנאה .אחרי זה סיימון הביא למרקו דילדואים שונים ואמר לו לדחוף לי אותם לאט לאט .

אבל למרקו כנראה אין רגש בידיים והוא דחף על ההתחלה קצת יותר מידי חזק - וזה גרם לישבן שלי להיתכווץ ולהיסגר לקבלת הדילדואים - מרקו המשיך לדחוף לי דילדואים - אבל נהייתי סגור וחשתי אי נוחות מושלמת . וגם הדילואים נכנסו רק בתחלתם - כי לא ידעתי להרפות - ולא עזרו לי להרפות .

לאחר מכן שימנו את ישבני שוב - דבר שאני ממש שונא - שמחטיפים לי על ישבן משומן .

המשיכו להחטיף , ואני חש באי נוחות מוחלטת ולא נהנה מההצלפות - ומרקו לוחץ לי כל הזמן בלי לשים לב על הרגל או על היד וזה כואב מאוד .ואז הדליק אדון סיימון נר וטיטף לי שעווה על הישבן המשומן והשורף שלי - זה היה כאב חד מאוד מאוד - הרגשתי שדוקרים אותי בישבן , השתוללתי והוא הפסיק מיד .הוא שאל אותי אם היתה הגזמה - ועניתי לו שכן זה היתה הגזמה פראית - סיימון חשב שכן הסשן היה הגזמה ולכן הפסיק אותו מיד .הוא לא הבין שהשעווה זאת היתה ההגזמה הפראית .

סיימון ומרקו פרקו לי את החבלים הרגיעו אותי קצת בעיסוי - ואז הגיע שלב המצבטים בבצים - שגרם לי לאי נוחות . הפעם אדון מרקו בכבודו ובעצמו שם את המקלות כביסה בבצים שלי - ומרקו לא שם לב אבל הוא לוחץ לי חזק עם המרפק על הזרוע שלי וזה כואב מאוד . אחרי הסשן מצבטים - אדון סיימון החליט להחטיף לי קצת סטירות לפנים - ממש ממש אני שונא את זה - והוא הבין את זה אחרי כמה סטירות .

אחרי זה אדון סיימון הפך אותי על הגב - הוריד לי את הנעליים ואת הגרבים - וניסה להחטיף לי בכף הרגל - וזה ממש ממש לא היה לי נוח - והסשן נגמר והופסק .

במשך כל הסשן הרגשתי וראיתי שאדוון סיימון מדוכא מצוורח ועושה הכל בלי חשק .

גם ההערות שאדון סיימון חילק כל הזמן למרקו היו בלי חשק - ונראה לי שגם האדון וגם העבד שלו היו בלי חשק .

והכי חשוב אני בכלל לא הייתי דלוק לכן כנראה גם לא הייתי רפוי מספיק . הרחתי חגי מגעיל שחוץ מבחילות איומות לא גרם לי לשום היי - לא היה פופרס .

והסרט שצילמנו - נראה לי שאני זורק אותו לפח - כי ממש לא בא לי לראות אותו שוב ושוב , למרות שאיכות הצילום הייתה די טובה .

אבל למרות כל זאת אני יחזור לאדון סיימון לסשנים נוספים - כי הוא היחיד שקורא אותי 😄 .


לפני 13 שנים. 7 בדצמבר 2010 בשעה 13:16

אדון ד זה אדון בתשלום - זה אדון מאובזר - שמגשים את כל הפנטזיות שניתן להגשים , ואני מאמין בו מאוד שהוא יבצע את מה שביקשתי בהתאם לרמה שביקשתי ולא יחרוג ממה שסיכמנו - אלא אם נתתי את הסכמתי לכך .
היה אחלה סשן - פרטים בפנים .
.

אמרתי לו שהוא רכש את אמוני מהסשן הקודם לפני חודש , ואני מאשר לו להיות קצת יותר

אגרסיבי בסשן -וכמובן שיבדוק שוב ושוב אם אכן אני יכול לעמוד בזה .

שלחתי לו יום לפני הסשן תסריט במייל וביקשתי ממנו ללכת לפי התסריט .

הגעתי אליו בסביבות 17:00 אחה"צ .

נכנסתי אליו לחדר " הטיפולים " - בלעתי כדור שהבאתי איתי כדי להיות קצת דלוק .

הוא ביקש ממני להתפשט ולהישאר עם הבוקסר האדום הגופיה האדומה בלבד .

החדר חומם בהתאם לבקשתי - הוא הניח 2 כריות גדולות באמצע המיטה ,

ואני שכבתי כאשר הבטן התחתונה נשענת עליהם , כך שהתחת יהיה בולט למעלה.

הוא קשר לי את הידיים לצידי המיטה יד בכל צד - וכך גם את הרגליים לצידי המיטה ,

רגל בכל צד .עכשיו שהייתי קשור היטב התחיל הסשן , זה היה בסביבות 17:30 .

הוא ליטף לי את הישבן שעדיין עוטף אותו הבוקסר האדום שלי ( תראו באלבום )

והתחיל לחבוט בי בדרגת חוזק עולה עם היד שלו , אחרי מספר חבטות הישבן

התחיל לכאוב לי והתחלתי קצת להתנהג באי נוחות ,

ואז הוא פירק את החבלים שלל הרגליים והוריד לי את התחתונים , וקשר שוב את

הרגליים לצידי המיטה . ועכשיו שהתחת שלי חשוף , הוא לקח מחבט עץ ,

והתחיל לחבוט לי בתחת בעוצמות חזקות שגרמו לי לצעוק .

הוא שם לי מחסום פה -רצועה עם כדור גומי שנכנס לפה . הוא קשר

אותה היטב , והמשיך להצליף לי חזק בתחת -כמובן שצעקתי וצרחתי - אבל

כפי שביקשתי ממנו לפני שלא יעצור עד שהטוסיק יהיה אדום .

הוא המשיך לחבוט חזק ואני המשכתי לזעוק חזק -כאשר כדור גומי נעוץ בפה שלי .

לאחר מספר דקות התחת שלי נהיה אדום והכאב נהיה כבר בלתי נסבל עבורי .

הוא יצא מהחדר והביא קוביות קרח שירגיעו את הישבן האדום שלי , הוא עיסה לי

עם הקרח את הישבן והרגיע אותו עד כמה שאפשר . ושאני עדיין קשור והישבן

חשוף , הוא הדליק נרות והתחיל לטפטף שעווה על הישבן החלק והאדום שלי .

צעקתי כי הרגשתי מין דקירות עוקצות חמות בישבן שלי - ולאחר כמה טיפטופים,

הוא הפסיק - ונתן לי לנוח מספר דקות - ופרם לי את החבלים מהידיים והרגליים .

לאחר כמה דקות מנוחה הסתובבתי עם הגוף ושכבתי על הגב - כאשר הבטן והזין

חשופים להמשך הטיפול . הוא החליט לא לקשור אותי והתחיל לטפטף לי שעווה על החזה בטן ,

אמרתי לו שזה כואב לי ואני לא מסוגל -והוא ביקש ממני לנסות עוד קצת -והמשכתי לצעוק .

מהכאב של הטיפטופי שעווה , ואז הוא הפסיק .

לאחר מכן הוא קשר לי את הבצים בכל מיני קשירות - וניסה לשים לי משקולת , וצרחתי כך

שאחרי שניה הוא הבין שאני לא מסוגל למשקולת - אז הוא קשר לי את הבצים ומשך קצת

לכיוון המיטה בכל מיני צורות קשירת בצים - וזה כאב כאב וגרם לי לכאבי בטן חזקים.

לאחר מכן הוא שם לי מגבות מסביב לכף הרגל וקשר לי את הרגליים למעלה -בצורה נוחה

לבקשתי -כאשר הרגליים קשורות באויר והחור של התחת חשוף לטיפול .

הוא מרח לי משחה מאלחשת בחור ובישבן - ולאחר 2 דקות - הוא מרח לי משחה קרם

נוסף - הוא שימן את הדילדו הגדול 22 ס"מ בערך ועבה מאוד . נתן לי להסניף פופרס ,

והחדיר לי בעדינות את הדילדו - ותוך כדי עזר לי להרפות בהסבר ובמילים מעודדות .

שחצי דילדו כבר היה בתוכי - התחלתי להרגיש כאב חזק - הוא הוציא תדילדו -שימן אותו שוב

עם הרבה קרם - ושוב הסנפתי פופרס , והוא החדיר לי את הדילדו עד לחצי ממנו - ואז הוא הורה

לי לא להפסיק להריח פופרס והחדיר את כולו לתוכי - וזה היה כואב ומענג ביחד בגלל השפעת הפופרס.

ואז הוא התחיל להוציא ולהכניס כמו זיון - כאשר מידי פעם הוא מכניס עד הסוף ואני צורח ,

שאני לא מסוגל והוא ממשיך עוד קצת וצועק לי להרפות ולהרפות .

לאחר מכן הוא הוציא את הדילדו ושם כפפה גומי עבה על כף ידו - מרח אותה עם הרבה קרם

וניסה לדחוף לי אותה בתנועות סיבוביות לתוך הישבן שלי וצעק לי להרפות ולהרפות .

כמובן שאני צועק וכמעט בוכה , ואני חושב שהצלחתי לקבל חצי אגרוף בערך .

כנראה שאני לא יודע להרפות טוב - אבל אני עובד על זה בעזרתו .

לאחר מכן הוא פרם לי את החבלים מהרגליים - טיפטף לי שוב שעווה על החזה והבטן .

הפעם עם 3 נרות ביחד ויותר קרוב לגוף - המשכתי לצרוח ולהבהיר לו שזה לא נוח לי ,

והוא הפסיק לבקשתי . הוא הביא מטלית עם מים רותחים והוריד לי את השעווה שנדבקה

גופי מהטיפטופים . לאחר מכן קצת עיסוי ודיבורים והסתיים הסשן .

הסשן היה בסביבות שעתיים וחצי/שלוש .

הודעתי לו שאכן זה היה כמו שביקשתי ומיציתי את הפנטזיה שלי .

ועכשיו התחלתי לבנות תסריט לפעם הבאה - יש לכם הצעות ?

אני חייב לציין שלמרות הכדור לא הייתי דלוק מספיק - ואם הייתי דלוק יותר אולי הייתי מסוגל

ליותר . .... - אבל ד היה בסדר והוא ביצע את כל מה שביקשתי ובהתאם לבקשתי .

לא הייתי נותן למישהו לקשור אותי אם אני לא סומך עליו ב 100 אחוז שהוא לא יפגע בי או ברכושי .

ד הוא מגשים פנטזיות , איש שיחה לעניין ובעניין . ולא רוצה להיחשף בבלוג שלי .

להתראות בבלוג הבא -